вторник, 21 декември 2010 г.

Tenis. Bulgaria. Dimitrov Grigor adalah Roger Federer baru.

Persamaan dengan Federer, yang adalah idola masa kecilnya jelas. Kedua-dua cara yang sama melakukan backhand dengan satu tangan, berlatih gaya menyerang yang sama bermain dan bahkan menggunakan jenama yang sama saputangan. Kedua-duanya memulakan kerjaya mereka di bawah jurulatih yang sama - Peter Lundgren, yang bahkan menetapkan Dimitrov lebih berbakat dari Federer pada usia yang sama.
Grigor Dimitrov jejak Roger Federer yakin dia boleh menjadi nombor 1 di Tenis, kata wartawan BBC menerbitkan wawancara dengan Bulgaria.
Sebahagian dari karya seorang pemain tenis muda dan berbakat harus berurusan dengan kemasyhuran dan harapan. Jauh lebih sukar, namun apabila anda meletakkan label "New Roger Federer dan ditakrifkan sebagai hal besar berikutnya di Tenis lelaki. Yakni, ia harus berurusan Grigor Dimitrov, mengatakan bahan-bahan yang.
reputasi Dimitrov berkembang adalah kerana peningkatan pesat dari tempat ke-350 di dunia untuk hampir 100 atas dan kemudian dalam waktu hanya enam bulan.
Tapi bagaimana ia merasa Grigor, setelah dilantik sebagai pengganti pahlawan nya? "Ada hal-hal buruk yang mereka dapat membandingkan," canda Dimitrov. Dia memberikan wawancara di minggu lalu fasih bahasa Inggeris di Dubai, di mana ia sedang berlibur.
"Tentu saja itu bagus untuk mendengar hal-hal seperti itu, tapi saya bisa menjawab dalam satu cara - Aku nombor 106 di dunia, tetapi Federer adalah pemain terbaik hidup.
Dimitrov sangat percaya bahawa akan berubah dalam beberapa bulan akan datang. Ia percaya bahawa Tenis adalah permainan sederhana bagi orang pintar "dan telah menetapkan tujuan yang jelas:" Saya percaya saya boleh menjadi nombor satu Itulah tujuan saya "..
Perbandingan dengan Roger Federer bermula ketika Dimitrov 17 tahun menjadi No 1 peringkat pada remaja dan memenangi gelaran di Wimbledon dan US Open.
Dimitrov menjadi sasaran tekanan besar kerana harapan, namun ia mengakui bahawa sikapnya terhadap Tenis sebelum tidak seperti kita seharusnya. "Saya sedikit santai aku berhenti sejenak untuk menarik nafas saya, yang merupakan hal terburuk yang dapat anda lakukan itu harus bertentangan dengan Ketika anda melakukan langkah maju -.... Bekerja lebih dan bernafas kurang Dan aku santai"
"McNamara pasti tidak cuba mengubah permainan saya ini bukan masalah utama .. Kami bekerja terutama pada keteguhan dan butiran yang membentuk semua permainan kami mempunyai model kerja, tapi akan tetap rahsia Kami mempunyai awal yang baik dan. Akan terus berlanjutan. Demikian pula, "kata Grigor Dimitrov untuk karyanya dengan Peter McNamara.
Enam bulan terakhir tidak terlalu kemerahan untuk Grisham. Pada akhir November Dimitrov mengadakan pertikaian dengan Hakim Daniel Infanger kerusi selama Challenger di Helsinki, setelah kalah dari Ricardo Berankis di semifinal pada perlawanan terakhir untuk tahun 2010, yang membawa denda 2000 euro.
"Saya meminta maaf kepada semua - saya menulis surat kepada masing-masing terjejas saya akui saya melakukan kesalahan dan tidak akan berlaku lagi Sekarang pergi ke depan dan melihat ke arah 2011 .."
Tahun depan janji-janji musim Dimitrov menarik, digelar "G-Force". Bulgaria ditetapkan untuk gol pertamanya selama 12 bulan ke depan untuk melindungi dari kecederaan. Pada bulan Januari dia akan mula penyertaan dalam pertandingan ATP dan Grand Slam, yang merupakan langkah besar ke depan berbanding dengan Challenger. kedudukan saat ini adalah cukup baik untuk masuk terus ke dalam menarik utama Terbuka Australia, yang bermula 17 Januari 2011
"Kemajuan akan datang ketika aku bermain perlawanan lebih besar anda mungkin perlu beberapa tahun untuk menekan hal,. Tetapi anda akan memiliki kesempatan untuk belajar dari semua pemain bagus di sekitar saya. Banyak kali menarik!"
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com