събота, 18 декември 2010 г.

Pelacur Megan Fox?





Megan Fox menetapkan dirinya sebagai pelacur. Menurut dia, ini semua pelakon danpelakon yang lain:
"Jika anda berfikir sedikit lebih serius, anda akan melihat bahawa kita persis Pay kitauntuk berpura-pura tolove atau seseorang seperti itu .. Orang lain tidak membayaruntuk menonton kami mencium dengan seseorang, bagaimana totouch dan umumnyasegala sesuatu yang pasangan monogami tidak akan pernah mempunyai peraturan lain selain dengan pasangan mereka sendiri Sedikit yang menjijikkan, ya?.! "kataMegan 24-tahun-tua untuk theAmerican majalah.
"Banyak orang berfikir bahawa aku seksual agresif dan saya adalah seorang anakyang sangat liar Bahkan, donot seperti ini .. Banyak orang mempunyai gambaran yangterdistorsi dari saya. Mereka berfikir bahawa begitu aku bertanya, aku akan punyamalam gila Segera,. Namun, menerima respon yang diperlukan dan sikap saya, "kataMrs Fox, yang musim panas ini berkahwin selama 37 tahun pelakon BrianAustinGreen.
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com