вторник, 21 декември 2010 г.

Sepak bola. Bulgaria. Dimitar Berbatov "Pemain Terbaik Tahun untuk ketujuh kalinya rekod.

Manchester United striker Dimitar Berbatov bernama rasmi pemain terbaik tahun di Bulgaria untuk ketujuh kalinya rekod. Mitko adalah # 1 untuk tahun 2010 dan sebelumnya memenangi pungutan pendapat pada tahun 2002,, 2004, 2005, 2007, 2008 dan 2009, dan dengan demikian menyebabkan dua penghargaan dari Hristo Stoichkov, yang meraih gelaran lima kali .
Tujuan saya terbesar adalah untuk bermain sekali lagi di final Liga Champions dan kali ini memenangkannya. Jika itu terjadi, aku akan lebih baik daripada rencana anda.
Dikatakan pemain bola sepak dari Manchester United dan bekas kapten pasukan kebangsaan Bulgaria Dimitar Berbatov.
"Kejayaan dan penghargaan pernah tumbuh lelah, tapi mudah-mudahan tahun depan selepas aku datang anak muda dan mereka menduduki kedudukan teratas, ia menambah Saya hanya ingin hidup dan sihat,. Atau yang lain saya pernah bertemu, atau akan cuba untuk mengeksekusi" , kata Berbatov.

Menurut pemain yang paling mungkin prestasi baru-baru ini telah condong timbangan untuk mendapatkan untuk ketujuh kalinya anugerah berprestij.
Walaupun Mei turun dari pasukan kebangsaan, Mitko kembali lebih disukai berbanding pemain lain. Kedua-dua tempat pergi ke Ivelin Popov, dan ketiga adalah Nikolay Mihaylov.
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com