Căutare şi salvare de avion rus, SSJ-100 în Indonezia continuă.
Expertii spun ca sansele unui rezultat de succes al incidentului este mic.
Şansele de aterizare accident în teren muntos caracteristică de insule indoneziene sunt mici, de căutare este complicată de vreme rea.
Funcţionarea solului va continua toată noaptea. Echipele de salvare au incercat sa urcat la cel mai înalt punct în dimineaţa de a continua căutarea cu 5 elicoptere.
În Ambasada Rusiei în Indonezia este încercarea de a înţelege situaţia, cu lipsă de aeronave.
Autorităţile indoneziene au trimis un elicopter în zona cererii.
Înainte de dispariţia a echipajului de a solicita permisiunea de a reduce înălţimea de 2000 m intr-o zona muntoasa, cu altitudini de aproximativ 1800 m.
Conform datelor din Indonezia, după obţinerea avionul a început să dreapta şi de jos.
Apoi, avionul a dispărut de pe ecranele radar ca relatia cu el a fost pierdut la 11:35 GMT.
Avion rusesc, SSJ-100 a ajuns la Jakarta, pe 9 mai, în tur demo a şase ţări din Asia. Înainte de avion a fost în Myanmar, Pakistan şi Kazahstan, în cazul în care acesta este afişat pe membrii guvernelor lor şi conducerile militare.
După ce Indonezia a planificat pentru a vizita alte două ţări asiatice: Laos şi Vietnam.
În timpul al doilea zbor de peste Jakarta la bordul "Superjet-100 sunt potentiali clienti noi - reprezentanţi ai companiilor aeriene din Indonezia Batavia, PELITA, AVIASTAR Air, Sriwijaya.
Suhoi Superjet-100 este de sute de aeronave locale proiectate şi fabricate de compania "aeronave civile Suhoi", cu compania italiană "Alenia Aermaki" şi "Boeing". Primul zbor a fost finalizat în 2008
"Uscat" are 170 de comenzi pentru acest tip de aeronavă şi speră să producă până la 1.000 de avioane super-, în special pentru pieţele externe.
Rusia spera ca acest model pentru zborurile din apropierea oraşului şi distanţele intermediare, primul avion comercial nou dezvoltat în Rusia după prăbuşirea Uniunii Sovietice va ajuta sa pauză în pieţele internaţionale.
Avionică dezvoltat de compania franceză Thales, sistemul de control Liebherr, motor - PowerJet. Proiectat în două versiuni - pentru a transporta 75 de pasageri şi 95 la 4, la o distanta de 400 km.