сряда, 14 ноември 2012 г.

Borisov și Putin la revolutionara a South Stream?


Borisov și Putin la revolutionara a South Stream?

Pe 7 decembrie "Gazprom" va începe construcția conductei "South Stream". Planurile sunt în eveniment solemn de a participa președintele rus Vladimir Putin.
Borisov:. ". Dupa ce am vorbit cu președintele Putin, am fost de acord să aud în continuare atunci când el va veni în Bulgaria și că nu am vrut să merg pe acest revolutionar, dar de atunci nu am auzit Ei își dau seama ce va fi în sfârșitul anului, va spune Deci, -. acum vorbesc doar, dar nimeni nu mă cunoaște, dar ". - Prim-ministrul Boiko Borisov.
  "Din moment ce negocierile mâine sau joi vom organiza prețul gazelor va depinde în mare măsură de următoarele etape", a declarat prim-ministrul Boiko Borisov a declarat jurnaliștilor.
  Rușii nu sunt răspunsul la sfarsitul "Bulgaria nu are o legătură decizia finală de investiție pentru secțiunea sa de conducta" South Stream ", prin ajustarea prețului gazului rusesc", a declarat astăzi șeful "Gazprom", Alexei Miller, a declarat ITAR-TASS. În ceea ce privește ajustarea prețurilor, în acest an aceasta a făcut deja toate modificările necesare în contractul ", a spus Miller.
 Dar Miller sosește în țară mâine, și joi, este de asteptat sa fie semnat decizia de investiții pentru secțiunea bulgară a "South Stream". În același timp, Bulgaria a fost încă de a încheia un nou contract cu "Gazprom" pentru gazele din 2013

Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com