четвъртък, 7 април 2011 г.

Kerosakan terbesar untuk radio fobia Jepun imbuhan-di dunia.

Pemilik restoran Jepun di seluruh dunia telah kerugian besar kerana tetamu makan sushi dan sashimi, walaupun pemilik restoran berkeras bahawa mereka menggunakan produk dari Jepun.
Faktor psikologi mengakibatkan eksport produk pertanian yang lebih rendah, makanan laut dan produk makanan dari Jepun. Di banyak negara (AS, Rusia dll) telah menghentikan import ikan, buah-buahan, sayur-sayuran dan produk susu dari wilayah Fukushima dan tetangga. India, pertama di dunia sepenuhnya melarang import semua produk makanan dari Jepun - moratorium import produk diperkenalkan selama tiga bulan.
Selain itu, mendapatkan kereta - tercemar dengan radiasi Toyota Vitz di Jepun atas kapal itu, menyebabkan ketakutan peralatan Jepun. Pelanggan tidak lagi bergantung kepada produk-produk Jepun.
Krisis tersebut meliputi industri, petrokimia otomotif untuk telekomunikasi. Tsunami benar-benar menghancurkan kilang, yang menghasilkan 50% dari bahagian-bahagian daripada dua iPad dari Apple, yang pasti akan menyebabkan kelewatan penghantaran.
Padam di seluruh negeri menyebabkan kelewatan dalam usaha, persediaan suku cadang dari kereta Toyota, Honda dan Nissan. Kesulitan memiliki pembuat elektronik - Sony, Toshiba dan Mitsubishi Electric.
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com