неделя, 10 април 2011 г.

Formula-1 Grand Prix Malaysia, Sepang, 2011/04/10.

Sebastian Vettel memenangi perlumbaan kedua Formula 1 Grand Prix di Malaysia di Sepang trek.
Kedua-dua peringkat Jenson Button dengan McLaren, kehilangan 3,261 saat, sedangkan yang ketiga tinggal dengan Nick Heidfeld Renault.
Keempat adalah Mark Webber dari Red Bull dan Felipe Massa kelima untuk Ferrari. Fernando Alonso tetap keenam.
Tetap di tempat ketujuh dengan McLaren Lewis Hamilton. Kobayashi selesai kelapan dan kesembilan adalah pemula Di perubahan Force India.
Schumacher tetap kesepuluh.

Keputusan akhir dari Grand Prix Malaysia, Sepang, 2011/10/04.

Driver Pos Pasukan Waktu Lap Mata Grid
1 1 Sebastian Vettel rbr-Renault 56 Winner 1 25
2 4 Jenson Button, McLaren-Mercedes 56 4 18 3.2 saat
3 9 Nick Heidfeld Renault 56 6 15 25,0 detik
4 2 Mark Webber rbr-Renault 56 3 12 26.3 saat
5 6 Felipe Massa Ferrari 56 7 36,9 10 saat
6 5 Fernando Alonso Ferrari 56 5 8 37.2 saat
7 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 56 2 6 49,9 sec
8 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 56 10 4 66,4 detik
9 7 Mercedes Michael Schumacher 56 11 2 84,8 detik
10 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 56 14 1 91.5 saat
11 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1 lap 17
Nico Rosberg 8 12 Mercedes satu lap 9
13 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1 lap 12
14 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1 lap 13
Heikki Kovalainen 15 20 Lotus-Renault satu lap 19
Timo Glock 16 24 Perawan-Cosworth 2 Lap 21
Vitaly Petrov 17 10 Renault 4 Lap 8
Vitantonio Liuzzi Pur 23 HRT-Cosworth 10 Lap 23
Pur 25 Jerome d'Ambrosio kami Lap-Cosworth 14 22
Ret 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 25 lap 20
Pur 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 33 lap 16
Pur 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 34 lap 15
Narain karthikeyan Pur 22 HRT-Cosworth 42 lap 24
Pur 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 48 lap 18

Grid dari MALAYSIA GP 2011.

Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Lap
1 1 Sebastian Vettel rbr-Renault 1:37.468 1:35.934 1:34.870 12
2 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:36.861 1:35.852 1:34.974 19
3 2 Mark Webber rbr-Renault 1:37.924 1:36.080 1:35.179 17
4 4 Jenson Button, McLaren-Mercedes 1:37.033 1:35.569 1:35.200 15
5 5 Fernando Alonso Ferrari 1:36.897 1:36.320 1:35.802 14
6 9 Nick Heidfeld Renault 1:37.224 1:36.811 1:36.124 9
7 6 Felipe Massa Ferrari 1:36.744 1:36.557 1:36.251 13
8 10 Renault Vitaly Petrov 1:37.210 1:36.642 1:36.324 9
Nico Rosberg 9 8 Mercedes 1:37.316 1:36.388 1:36.809 17
10 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:36.994 1:36.691 1:36.820 13
11 7 Michael Schumacher Mercedes 1:36.904 1:37.035 12
12 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:37.693 1:37.160 13
13 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:37.677 1:37.347 12
14 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:38.045 1:37.370 12
15 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:38.163 1:37.496 15
16 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:37.528 1:37.759 10
17 India 14 Adrian Sutil Force-Mercedes 1:37.693 1:37.593 9
Pastor Maldonado 18 12 Williams-Cosworth 1:38.276 8
19 20 Heikki Kovalainen Renault 1:38.645 Lotus-8
20 21 Jarno Trulli Renault 1:38.791 Lotus-8
Timo Glock 21 24 Perawan-Cosworth 1:40.648 8
22 25 Jerome d'Ambrosio Perawan-Cosworth 1:41.001 7
Vitantonio Liuzzi 23 23 HRT-Cosworth 1:41.549 7
Narain karthikeyan 24 22 HRT-Cosworth 1:42.574 7

Alonso dan Massa kelima dan ketujuh pada grid di Sepang lagu. Dalam Ferrari lagi menggunakan ban lembut di awal pertempuran untuk lokasi grid, kerana mereka tidak percaya diri dalam kecepatannya, tapi mereka pasti kedudukan diperlukan di Q2. Kerana ini dan pergi dengan hanya satu lembut baru untuk sprint akhir, dimana Red Bull dan McLaren mempunyai peluang untuk dua siri. Dan sementara mengakui kenyataan keputusan untuk peluang mereka sendiri pada saat Ferrari tidak terlalu senang yang lebih lambat kedua daripada tercepat saat ini.
Ferrari bergantung kelas Alonso dan bahawa langkah bangsa mereka jauh lebih baik dari kelayakan, walaupun mereka mengakui bahawa McLaren lebih dekat ke Red Bull di Sepang.
Dengan kedua dan keempat saat kelayakan McLaren puas. Button dan Hamilton sangat dekat dengan kelajuan saingan Red Bull saat ini daripada di Albert Park.
Bos Mercedes Grand Prix Ross Brawn telah mengakui masalah dengan sayap belakang Mercedes dan bahawa ketika segala sesuatu MGP W02 bekerja, maka kelajuan dan tempoh tidak masalah dan yang kelihatan. Terlalu sering, bagaimanapun, sesuatu yang crash atau istirahat pada kenderaan, yang menyebabkan hasil yang tragis.
.
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com