Franţa, în epoca de Åland şi sarcinile imposibil de socialişti.
Franţa până recent a fost protejat de presiuni pe piaţă, care a obligat Grecia, Irlanda şi Portugalia, pentru a cere ajutor, în timp ce Italia şi Spania, să ia măsuri draconice, cu reduceri si reforme structurale, dar de data aceasta de expirarea.
Francois Åland trebuie să reformeze ţara, cu tradiţiile revoluţionare, se confruntă cu provocări economice.
Olanda consideră sau sugerează că el a crezut numai pentru a genera creştere economică prin utilizarea de noi tehnologii, o mai bună educaţie şi noi surse de energie, care este doar un alt utopiei socialiste.
Olanda va trebui să fie mai mult un reformator decât îşi putea permite să campanie.
Cele mai multe au fost francezii trăiesc prea bine - în ciuda şomajului de 10 procente, moarte economiei şi a datoriei naţionale ajungând la 90% din PIB - de a efectua o schimbare radicală a stilului de viaţă.
Rata şomajului este printre preocupările principale ale francezi, dar nu vorbesc aproape de reformă a creat 102 de ani înainte de Code du travail.
Acest cod descrie toate mare - de la clasificarea locurilor de muncă la modul de a concedia angajaţii, dar nu există nici un cuvânt cât de Franţa chinez şi poate fi competitiv.
Declinul economic în comparaţie cu ţările învecinate Germania, să nu mai vorbim China este acum aproape nimeni nu vrea să vadă.
Socialiştii doresc sa ofere sindicatelor o afacere buna pentru participarea lor în consiliile de administraţie şi a consultărilor cu mai mult guvernul, în schimbul cooperării în reformarea sistemului de pensii şi de acceptare a necesităţii de reducerile bugetare.
Sindicatele sunt greu de dispuşi să împartă o parte din responsabilitatea lor, deoarece ei au creat o traditie de confruntare complete cu privire la problemele ocupării forţei de muncă.
Olanda vrea să înceapă negocierile în Europa cu privire la măsurile de stimulare a creşterii economice şi, astfel, să obţină o politică de umbrelă de a începe să facă reduceri şi unele reforme structurale, ca un compromis cu Germania, care nu suporta un pact european pentru creştere.
De ce nu francez vedea cea mai mare ameninţare, principala ameninţare Chinei pentru securitatea naţională "superputere a secolului XXI" - înainte de Franţa, şi toate în toţi indicatorii cheie.
Creşterea economică a Chinei ca o ameninţare pentru Occident şi extinderea sa financiară de pe pieţele mondiale este în creştere cu o viteză fără precedent.
Suprasolicitată, care operează forţa de muncă din China este dincolo de posibilităţile reale de francezi şi europeni.
Faptul este, cu producţia ieftină de maturat planeta, economia Chinei este uciderea a economiei sociale de alte state, cum ar fi Franţa.
Stiri din Spania şi Grecia ar trebui să speriat Franţa, Nouriel Roubini, a avertizat că Spania ar putea avea de a părăsi zona euro după ce a naţionalizat Bankia Madrid - cel mai mare creditor al patrulea rând, într-o încercare de a calma temerile de piaţă cu privire la capacitatea guvernului de a şterge financiare sectorul lor.
Situaţia din Grecia este de a deveni mai alarmant după devreme şi streaşină înainte de noi alegeri parlamentare.
Rezultatul alegerilor a arătat o catastrofă ambele partide de guvernământ şi creşterea de extremist.
Prin lege, a doua alegerilor-stânga Partidul Radical SYRIZA a primit un mandat pentru a forma guvernul a încercat şi a eşuat.
Mai devreme şi "Noua Democraţie" back-office după foraj succes.
Acum grec Evangelos Venizelos, liderul socialist a primit mandatul de a forma de explorare a Guvernului.
Evangelos Venizelos va încerca să formeze un guvern.
În caz de eşec de Venizelos, care este aproape sigur că se va consulta cu liderii tuturor partidelor de a încheia un acord pentru un nou guvern.
Urmat de noi alegeri, ca datele, cel mai probabil pentru a arăta 10 sau 17 iunie.
În alegerile de noi rezultatul probabil este de aproximativ 70%, împotriva măsurilor de austeritate şi guvernamentale şi non-acord pe salvare, Grecia va lăsa, probabil, zona euro şi a reveni drahme.
Aceasta ar fi însă de faliment factual şi juridic al statului.
четвъртък, 10 май 2012 г.
Încercările recente din Grecia, înainte de accident şi de faliment de fapt şi de drept al statului.
Încercările recente din Grecia, înainte de accident şi de faliment de fapt şi de drept al statului.
Situaţia din Grecia este de a deveni mai alarmant după devreme şi streaşină înainte de noi alegeri parlamentare.
Rezultatul alegerilor a arătat o catastrofă ambele partide de guvernământ şi creşterea de extremist.
Prin lege, a doua alegerilor-stânga Partidul Radical SYRIZA a primit un mandat pentru a forma guvernul a încercat şi a eşuat.
Mai devreme şi "Noua Democraţie" back-office după foraj succes.
Acum grec Evangelos Venizelos, liderul socialist a primit mandatul de a forma de explorare a Guvernului.
Evangelos Venizelos va încerca să formeze un guvern.
În caz de eşec de Venizelos, care este aproape sigur că se va consulta cu liderii tuturor partidelor de a încheia un acord pentru un nou guvern.
Urmat de noi alegeri, ca datele, cel mai probabil pentru a arăta 10 sau 17 iunie.
În alegerile de noi rezultatul probabil este de aproximativ 70%, împotriva măsurilor de austeritate şi guvernamentale şi non-acord pe salvare, Grecia va lăsa, probabil, zona euro şi a reveni drahme.
Aceasta ar fi însă de faliment factual şi juridic al statului.
Situaţia din Grecia este de a deveni mai alarmant după devreme şi streaşină înainte de noi alegeri parlamentare.
Rezultatul alegerilor a arătat o catastrofă ambele partide de guvernământ şi creşterea de extremist.
Prin lege, a doua alegerilor-stânga Partidul Radical SYRIZA a primit un mandat pentru a forma guvernul a încercat şi a eşuat.
Mai devreme şi "Noua Democraţie" back-office după foraj succes.
Acum grec Evangelos Venizelos, liderul socialist a primit mandatul de a forma de explorare a Guvernului.
Evangelos Venizelos va încerca să formeze un guvern.
În caz de eşec de Venizelos, care este aproape sigur că se va consulta cu liderii tuturor partidelor de a încheia un acord pentru un nou guvern.
Urmat de noi alegeri, ca datele, cel mai probabil pentru a arăta 10 sau 17 iunie.
În alegerile de noi rezultatul probabil este de aproximativ 70%, împotriva măsurilor de austeritate şi guvernamentale şi non-acord pe salvare, Grecia va lăsa, probabil, zona euro şi a reveni drahme.
Aceasta ar fi însă de faliment factual şi juridic al statului.
Rusesc Superjet 100 avion sa prăbuşit şi nici semne de supravietuitori.
Rusesc Superjet 100 avion sa prăbuşit şi nici semne de supravietuitori.
Superjet 100 Design Bureau "Suhoi", care a dispărut ieri de la turnul de control radar, în Jakarta, a fost găsit rupt pe pantele de sud munte de Jakarta.
Nu există nici o speranţă de supravieţuire este una din cele de la bord 45 de persoane, membri ai echipajului ruşi şi reprezentanţi ai mai multor companii aeriene indoneziene cumparatori, jurnalişti şi funcţionari ai ambasadei ruse au fost doi italieni şi un cetăţean american şi Franţa.
Astăzi, elicopterul de salvare găsit epava pe panta muntelui vulcanic Salak aproximativ 64 km de la Jakarta.
Acum este redus de către o echipă de elicopter pentru a verifica supravieţuitori, dar probabilitatea este mică.
Fotografii de elicopter de salvare a arătat că avionul a lovit în perete de stanca aproape vertical într-o parte inaccesibile din munte.
Înainte de dispariţia, echipajul a solicitat permisiunea de a reduce înălţimea de 2000 m intr-o zona muntoasa, cu altitudini de aproximativ 1800 m.
Conform datelor din Indonezia, ce a fost aprobat de către avionul a început să dreapta şi de jos.
Apoi, avionul a dispărut de pe ecranele radar ca relatia cu el a fost pierdut la 11:35 GMT.
Avion rusesc, SSJ-100 a ajuns la Jakarta, pe 9 mai, în tur demo a şase ţări din Asia. Înainte de avion a fost în Myanmar, Pakistan şi Kazahstan, în cazul în care acesta este afişat pe membrii guvernelor lor şi conducerile militare.
După ce Indonezia a planificat pentru a vizita alte două ţări asiatice: Laos şi Vietnam.
În timpul al doilea zbor de peste Jakarta la bordul "Superjet-100 este încărcat pentru a potenţialilor clienţi noi - reprezentanţi ai companiilor aeriene din Indonezia Batavia, PELITA, AVIASTAR Air, Sriwijaya.
Suhoi Superjet-100 este de sute de aeronave locale proiectate şi fabricate de compania "aeronave civile Suhoi", cu compania italiană "Alenia Aermaki" şi "Boeing". Primul zbor a fost finalizat în 2008
"Uscat" are 170 de comenzi pentru acest tip de aeronavă şi speră să producă până la 1.000 de avioane super-, în special pentru pieţele externe.
Rusia spera ca acest model pentru zborurile din apropierea oraşului şi distanţele intermediare, primul avion comercial nou dezvoltat în Rusia după prăbuşirea Uniunii Sovietice va ajuta sa pauză în pieţele internaţionale.
Avionică dezvoltat de compania franceză Thales, sistemul de control Liebherr, motor - PowerJet. Proiectat în două versiuni - pentru a transporta 75 de pasageri şi 95 la 4, la o distanta de 400 km.
Superjet 100 Design Bureau "Suhoi", care a dispărut ieri de la turnul de control radar, în Jakarta, a fost găsit rupt pe pantele de sud munte de Jakarta.
Nu există nici o speranţă de supravieţuire este una din cele de la bord 45 de persoane, membri ai echipajului ruşi şi reprezentanţi ai mai multor companii aeriene indoneziene cumparatori, jurnalişti şi funcţionari ai ambasadei ruse au fost doi italieni şi un cetăţean american şi Franţa.
Astăzi, elicopterul de salvare găsit epava pe panta muntelui vulcanic Salak aproximativ 64 km de la Jakarta.
Acum este redus de către o echipă de elicopter pentru a verifica supravieţuitori, dar probabilitatea este mică.
Fotografii de elicopter de salvare a arătat că avionul a lovit în perete de stanca aproape vertical într-o parte inaccesibile din munte.
Înainte de dispariţia, echipajul a solicitat permisiunea de a reduce înălţimea de 2000 m intr-o zona muntoasa, cu altitudini de aproximativ 1800 m.
Conform datelor din Indonezia, ce a fost aprobat de către avionul a început să dreapta şi de jos.
Apoi, avionul a dispărut de pe ecranele radar ca relatia cu el a fost pierdut la 11:35 GMT.
Avion rusesc, SSJ-100 a ajuns la Jakarta, pe 9 mai, în tur demo a şase ţări din Asia. Înainte de avion a fost în Myanmar, Pakistan şi Kazahstan, în cazul în care acesta este afişat pe membrii guvernelor lor şi conducerile militare.
După ce Indonezia a planificat pentru a vizita alte două ţări asiatice: Laos şi Vietnam.
În timpul al doilea zbor de peste Jakarta la bordul "Superjet-100 este încărcat pentru a potenţialilor clienţi noi - reprezentanţi ai companiilor aeriene din Indonezia Batavia, PELITA, AVIASTAR Air, Sriwijaya.
Suhoi Superjet-100 este de sute de aeronave locale proiectate şi fabricate de compania "aeronave civile Suhoi", cu compania italiană "Alenia Aermaki" şi "Boeing". Primul zbor a fost finalizat în 2008
"Uscat" are 170 de comenzi pentru acest tip de aeronavă şi speră să producă până la 1.000 de avioane super-, în special pentru pieţele externe.
Rusia spera ca acest model pentru zborurile din apropierea oraşului şi distanţele intermediare, primul avion comercial nou dezvoltat în Rusia după prăbuşirea Uniunii Sovietice va ajuta sa pauză în pieţele internaţionale.
Avionică dezvoltat de compania franceză Thales, sistemul de control Liebherr, motor - PowerJet. Proiectat în două versiuni - pentru a transporta 75 de pasageri şi 95 la 4, la o distanta de 400 km.
сряда, 9 май 2012 г.
Athletic împotriva Atletico în finala Ligii spaniolă.
Athletic împotriva Atletico în finala Ligii spaniolă.
Tonight "Athletic" (Madrid) şi "Athletic" (Bilbao), se confruntă reciproc, în Bucureşti, în meciul final al Cupei UEFA. Acest conflict va aduce trofeul zecea clubul european pentru fotbalul spaniol, în ultimii şapte ani.
"Atletico" a câştigat două dintre ele - prima editie a Cupei UEFA, în 2010, după succesul cu 2-1 "Fulham" şi de a câştiga meciul de Cupa Super împotriva "Inter" cu 2-0. De atunci, însă, Madrid a suferit multe schimbări.
În această compoziţie, sunt doar patru jucători de la 2010 - căpitanul Antonio Lopez, Luis Perea, Alvaro Dominguez şi Paulo Asunsao. Dacă această probabilitate nici unul dintre ei nu intra in gama este mare.
Din "Vicente Calderon", a lăsat stele Sergio Aguero, Diego Forlan, Jose Antonio Reyes şi Sima, care au fost baza pentru triumful de trei ani în urmă. La sfârşitul sezonului şi va pleca Lopez şi Perea.
Tonight "Athletic" (Madrid) şi "Athletic" (Bilbao), se confruntă reciproc, în Bucureşti, în meciul final al Cupei UEFA. Acest conflict va aduce trofeul zecea clubul european pentru fotbalul spaniol, în ultimii şapte ani.
"Atletico" a câştigat două dintre ele - prima editie a Cupei UEFA, în 2010, după succesul cu 2-1 "Fulham" şi de a câştiga meciul de Cupa Super împotriva "Inter" cu 2-0. De atunci, însă, Madrid a suferit multe schimbări.
În această compoziţie, sunt doar patru jucători de la 2010 - căpitanul Antonio Lopez, Luis Perea, Alvaro Dominguez şi Paulo Asunsao. Dacă această probabilitate nici unul dintre ei nu intra in gama este mare.
Din "Vicente Calderon", a lăsat stele Sergio Aguero, Diego Forlan, Jose Antonio Reyes şi Sima, care au fost baza pentru triumful de trei ani în urmă. La sfârşitul sezonului şi va pleca Lopez şi Perea.
Căutare şi salvare de avion rus, SSJ-100 în Indonezia continuă.
Căutare şi salvare de avion rus, SSJ-100 în Indonezia continuă.
Expertii spun ca sansele unui rezultat de succes al incidentului este mic.
Şansele de aterizare accident în teren muntos caracteristică de insule indoneziene sunt mici, de căutare este complicată de vreme rea.
Funcţionarea solului va continua toată noaptea. Echipele de salvare au incercat sa urcat la cel mai înalt punct în dimineaţa de a continua căutarea cu 5 elicoptere.
În Ambasada Rusiei în Indonezia este încercarea de a înţelege situaţia, cu lipsă de aeronave.
Autorităţile indoneziene au trimis un elicopter în zona cererii.
Înainte de dispariţia a echipajului de a solicita permisiunea de a reduce înălţimea de 2000 m intr-o zona muntoasa, cu altitudini de aproximativ 1800 m.
Conform datelor din Indonezia, după obţinerea avionul a început să dreapta şi de jos.
Apoi, avionul a dispărut de pe ecranele radar ca relatia cu el a fost pierdut la 11:35 GMT.
Avion rusesc, SSJ-100 a ajuns la Jakarta, pe 9 mai, în tur demo a şase ţări din Asia. Înainte de avion a fost în Myanmar, Pakistan şi Kazahstan, în cazul în care acesta este afişat pe membrii guvernelor lor şi conducerile militare.
După ce Indonezia a planificat pentru a vizita alte două ţări asiatice: Laos şi Vietnam.
În timpul al doilea zbor de peste Jakarta la bordul "Superjet-100 sunt potentiali clienti noi - reprezentanţi ai companiilor aeriene din Indonezia Batavia, PELITA, AVIASTAR Air, Sriwijaya.
Suhoi Superjet-100 este de sute de aeronave locale proiectate şi fabricate de compania "aeronave civile Suhoi", cu compania italiană "Alenia Aermaki" şi "Boeing". Primul zbor a fost finalizat în 2008
"Uscat" are 170 de comenzi pentru acest tip de aeronavă şi speră să producă până la 1.000 de avioane super-, în special pentru pieţele externe.
Rusia spera ca acest model pentru zborurile din apropierea oraşului şi distanţele intermediare, primul avion comercial nou dezvoltat în Rusia după prăbuşirea Uniunii Sovietice va ajuta sa pauză în pieţele internaţionale.
Avionică dezvoltat de compania franceză Thales, sistemul de control Liebherr, motor - PowerJet. Proiectat în două versiuni - pentru a transporta 75 de pasageri şi 95 la 4, la o distanta de 400 km.
Expertii spun ca sansele unui rezultat de succes al incidentului este mic.
Şansele de aterizare accident în teren muntos caracteristică de insule indoneziene sunt mici, de căutare este complicată de vreme rea.
Funcţionarea solului va continua toată noaptea. Echipele de salvare au incercat sa urcat la cel mai înalt punct în dimineaţa de a continua căutarea cu 5 elicoptere.
În Ambasada Rusiei în Indonezia este încercarea de a înţelege situaţia, cu lipsă de aeronave.
Autorităţile indoneziene au trimis un elicopter în zona cererii.
Înainte de dispariţia a echipajului de a solicita permisiunea de a reduce înălţimea de 2000 m intr-o zona muntoasa, cu altitudini de aproximativ 1800 m.
Conform datelor din Indonezia, după obţinerea avionul a început să dreapta şi de jos.
Apoi, avionul a dispărut de pe ecranele radar ca relatia cu el a fost pierdut la 11:35 GMT.
Avion rusesc, SSJ-100 a ajuns la Jakarta, pe 9 mai, în tur demo a şase ţări din Asia. Înainte de avion a fost în Myanmar, Pakistan şi Kazahstan, în cazul în care acesta este afişat pe membrii guvernelor lor şi conducerile militare.
După ce Indonezia a planificat pentru a vizita alte două ţări asiatice: Laos şi Vietnam.
În timpul al doilea zbor de peste Jakarta la bordul "Superjet-100 sunt potentiali clienti noi - reprezentanţi ai companiilor aeriene din Indonezia Batavia, PELITA, AVIASTAR Air, Sriwijaya.
Suhoi Superjet-100 este de sute de aeronave locale proiectate şi fabricate de compania "aeronave civile Suhoi", cu compania italiană "Alenia Aermaki" şi "Boeing". Primul zbor a fost finalizat în 2008
"Uscat" are 170 de comenzi pentru acest tip de aeronavă şi speră să producă până la 1.000 de avioane super-, în special pentru pieţele externe.
Rusia spera ca acest model pentru zborurile din apropierea oraşului şi distanţele intermediare, primul avion comercial nou dezvoltat în Rusia după prăbuşirea Uniunii Sovietice va ajuta sa pauză în pieţele internaţionale.
Avionică dezvoltat de compania franceză Thales, sistemul de control Liebherr, motor - PowerJet. Proiectat în două versiuni - pentru a transporta 75 de pasageri şi 95 la 4, la o distanta de 400 km.
Meglena Kuneva a stabilit de partid "Bulgaria a cetăţenilor", şi a declarat că el nu va intra în coaliţii.
Meglena Kuneva a stabilit de partid "Bulgaria a cetăţenilor", şi a declarat că el nu va intra în coaliţii.
Partidul "Bulgaria a cetăţenilor" va funcţiona în paralel cu asocierea acelaşi nume, dar ambiţia este de a atrage oameni noi, tineri si femei.
"Cetăţenii din Bulgaria", va deveni prima forţă politică, nu o dată, dar acesta este un lung proces politic.
La alegerile Kuneva speră să obţină cel puţin 15% din acelaşi alegerilor prezidenţiale, în care participă în calitate de candidat independent.
Este clar că ei nu vor intra în coaliţii. Cea mai mare problemă în Bulgaria este în prezent, economia slab din cauza lipsei de democraţie. Prin urmare, "cetăţenii din Bulgaria", se va concentra asupra programului economic, în care accentul va fi siguranţa şi securitatea bunurilor.
Kuneva a ales 09 mai, Ziua Victoriei, sau 9 Mai - Ziua Europei, să anunţe formarea de Ruse în partidul său, "Bulgaria a cetăţenilor."
Dacă astăzi au avut loc alegeri din Bulgaria, GERB ar fi luat 26,1%, BSP - 20%, şi DPS - 6,2%.
CSV, 0,5%, Ataka - 1,3%, iar Coalitia Albastra este limita de 2,6%.
Meglena Kuneva ar putea intra în parlament, cu 5,5 la sută din voturi.
Partidul "Bulgaria a cetăţenilor" va funcţiona în paralel cu asocierea acelaşi nume, dar ambiţia este de a atrage oameni noi, tineri si femei.
"Cetăţenii din Bulgaria", va deveni prima forţă politică, nu o dată, dar acesta este un lung proces politic.
La alegerile Kuneva speră să obţină cel puţin 15% din acelaşi alegerilor prezidenţiale, în care participă în calitate de candidat independent.
Este clar că ei nu vor intra în coaliţii. Cea mai mare problemă în Bulgaria este în prezent, economia slab din cauza lipsei de democraţie. Prin urmare, "cetăţenii din Bulgaria", se va concentra asupra programului economic, în care accentul va fi siguranţa şi securitatea bunurilor.
Kuneva a ales 09 mai, Ziua Victoriei, sau 9 Mai - Ziua Europei, să anunţe formarea de Ruse în partidul său, "Bulgaria a cetăţenilor."
Dacă astăzi au avut loc alegeri din Bulgaria, GERB ar fi luat 26,1%, BSP - 20%, şi DPS - 6,2%.
CSV, 0,5%, Ataka - 1,3%, iar Coalitia Albastra este limita de 2,6%.
Meglena Kuneva ar putea intra în parlament, cu 5,5 la sută din voturi.
Suhoi Superjet rus de aeronave-100 lipseşte, presupus accident.
Suhoi Superjet rus de aeronave-100 lipseşte, presupus accident.
Celebru blogger rus Serghei Dolya, alarme de aeronave Suhoi rus SuperJet-100 a dispărut de pe ecranul radarului în timpul unui zbor demonstrativ, în Indonezia, cu 8 ruşi şi 36 de străini.Cererea pentru avioane a început. Ia act de faptul că Blogger radar de evacuare pentru a fi activate de către avionul care se încadrează nu a facut-o, şi anume dar "există speranţă."
Avionul a fost lipsă de trei ore şi de combustibil ar trebui să fie deja de peste.
Suhoi Superjet-100 a ajuns în Indonezia, într-un tur de publicitate din Asia. Conform planului, el trebuie să viziteze şase ţări - Kazahstan, Pakistan, Myanmar, Indonezia, Laos şi Vietnam.
În Indonezia, a fost al doilea de 30 de minute zbor demonstrativ, bord sunt reprezentanţi ai potenţialilor cumpărători de maşini - companii aeriene din Indonezia Batavia, Pelita, Aer Aviastar, Sriwijaya Air.
Celebru blogger rus Serghei Dolya, alarme de aeronave Suhoi rus SuperJet-100 a dispărut de pe ecranul radarului în timpul unui zbor demonstrativ, în Indonezia, cu 8 ruşi şi 36 de străini.Cererea pentru avioane a început. Ia act de faptul că Blogger radar de evacuare pentru a fi activate de către avionul care se încadrează nu a facut-o, şi anume dar "există speranţă."
Avionul a fost lipsă de trei ore şi de combustibil ar trebui să fie deja de peste.
Suhoi Superjet-100 a ajuns în Indonezia, într-un tur de publicitate din Asia. Conform planului, el trebuie să viziteze şase ţări - Kazahstan, Pakistan, Myanmar, Indonezia, Laos şi Vietnam.
În Indonezia, a fost al doilea de 30 de minute zbor demonstrativ, bord sunt reprezentanţi ai potenţialilor cumpărători de maşini - companii aeriene din Indonezia Batavia, Pelita, Aer Aviastar, Sriwijaya Air.
Абонамент за:
Публикации (Atom)
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс.
За контакти: yphalachev@gmail.com