Calificare şi de reţea pentru Marele Premiu al Chinei în 2012.
Nico Rosberg a castigat pentru prima dată în cariera sa pol.
Acesta este primul pole position in echipa ultimii ani. Nico Rosberg şi Michael Schumacher au luat ritmul, în cele din urmă este, în primul Rosberg si Schumacher a treia. Printre ei este Lewis Hamilton, care, deşi a fost cel mai rapid, în două din trei antrenamente, astăzi nu a reuşit să lupte pentru sex, si este suspendat. Al patrulea, al cincilea şi al şaselea a venit Kamui Kobayashi, Kimi Raikkonen si Jenson Button.
Şi surpriză - campion mondial, Sebastian Vettel va începe de la poziţia 11.
Grila pentru Marele Premiu al Chinei în 2012.
1 Nico Rosberg Mercedes 1:36.875 1:35.725 1:35.121 11
2 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:36.763 1:35.902 1:35.626 14
3 Michael Schumacher Mercedes 1:36.797 1:35.794 1:35.691 13
4 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:36.863 1:35.853 1:35.784 13
Kimi Raikkonen 5 Lotus-Renault 1:36.850 1:35.921 1:35.898 15
6 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:36.746 1:35.942 1:36.191 16
7 Mark Webber Red Bull-Renault 1:36.682 1:35.700 1:36.290 14
8 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:36.198 1:35.831 1:36.524 17
9 Fernando Alonso Ferrari 1:36.292 1:35.982 1:36.622 17
10 Romain Grozhan Lotus-Renault 1:36.343 1:35.903 15
11 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:36.911 1:36.031 11
12 Massa Ferrari 1:36.556 1:36.255 paisprezece
Pastor Maldonado 13 Williams-Renault 1:36.528 1:36.283 14
14 Bruno Senna Williams-Renault 1:36.674 1:36.289 14
15 Pavel di Resti Force India-Mercedes 1:36.639 1:36.317 14
16 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:36.921 1:36.745 14
17 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:36.933 1:36.956 14
18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:37.714 8
19 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1:38.463 9
20 Vitaly Petrov Caterham-Renault 1:38.677 7
21 Timo Glock Marussia-Cosworth 1:39.282 10
22 Charles Pic Marussia-Cosworth 1:39.717 10
23 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1:40.411 7
Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 24 1:41.000 10
În timpul 1:42.931 Q1
Lewis Hamilton a fost cel mai rapid în a treia sesiune de liberă practică pentru China Grand Prix. El a mers cale de 1:35,940 minute. În al doilea rând devreme în această dimineaţă pe pista "Shanghai" blocat Button său coechipier Jenson temporizat 1:36,063 minute. În al treilea rând clasat Nico Rosberg Mercedes AMG, un absolvent de 1:36,389 minute.
Formula 1 din Bahrain va avea loc cum au fost programate pe 22 aprilie. Organizaţia se asigură de siguranţă a participanţilor la cursa.
Cu toate acestea, tensiunile din ţară a crescut. Demonstranţii au cerut cu tărie împotriva pista de curse şi, probabil, "Shahir" va deveni subiectul principal al protestelor preconizate. Autorităţile locale spun că vor asigura securitatea.
събота, 14 април 2012 г.
петък, 13 април 2012 г.
Michael Schumacher a castigat a doua sesiune de antrenamente libere înainte de Grand Prix-ul chinez.
Michael Schumacher a castigat a doua sesiune de antrenamente libere înainte de Grand Prix-ul chinez.
Michael Schumacher bate Lewis Hamilton să câştige a doua sesiune de liberă practică, înainte de Grand Prix-ul chinez. Germane atârnă 32 de tururi şi a reuşit să facă faţă cu Hamilton si Vettel, primele trei au un decalaj de timp de un total de două zecimi. Un stânga spatele lui Mark Webber la Red Bull, Mercedes Nico Rosberg şi Jenson Button cu McLaren.
Dupa ploaie dimineaţă a redus numărul planificat de ture, în după-amiaza echipele axat pe pregătire intensivă. Cele mai multe dintre liderii au început sesiunea cu roţile principale. Abia mai târziu au început să pună mai moale şi de a îmbunătăţi în mod semnificativ timpul. Vettel Red Bull primul care face acest lucru.
Până la jumătatea sesiunii Red Bull a ocupat partea de sus, dar a mers repede dupa ce Michael Schumacher si Nico Rosberg a pus moale. Mercedes pare să se fi odihnit în diferenţa dintre Malaysian Grand Prix şi Marele Premiu al Chinei, ca de lucru cu pneuri de săgeţile de argint au fost considerabil mai bine. Deja în prima sa iesire cu pneurile moi, Schumacher a stabilit timpul de 1:35.973, care a fost de neatins pentru restul de pista.
Sesiunea nu a mers fără nici un incident. Mai multe drivere făcut aparitii pe pistă, cele mai multe dintre ele sa întâmplat în ultimul rând, înainte de linia de start-sosire. Paul di schimbare şi Vitaly Petrov a luat la calea cea bună acolo, dar mai grav incident a fost locul de muncă de Timo Glock. La oprirea pentru un viraj, aripa din faţă vine off şi germană nu a reuşit să transforme, oprindu-se zidurile sale scaun auto.
1 Michael Schumacher Mercedes AMG 1:35.973
2 Lewis Hamilton McLaren - Mercedes 1:36.145
3 Sebastian Vettel Red Bull - Renault 1:36.160
4 Mark Webber Red Bull - Renault 1:36.433
5 Nico Rosberg Mercedes AMG 1:36.617
6 Jenson Button McLaren - Mercedes 1:36.711
7 Kamui Kobayashi Sauber - 1:36.956 Ferrari
8 Paul di Resti Force India - Mercedes 1:36.966
9 Nico Hulkenberg Force India - Mercedes 1:37.191
10 Fernando Alonso Ferrari 1:37.316
11 Sergio Perez Sauber - 1:37.417 Ferrari
12 Daniel Ricardo Toro Rosso - Ferrari 1:37.616
Kimi Raikkonen 13 Lotus - Renault 1:37.836
14 Jean-Eric Verne Toro Rosso - Ferrari 1:37.930
15 Romain Grozhan Lotus - Renault 1:37.972
Pastor Maldonado Williams 16 - Renault 1:38.176
17 Massa Ferrari 1:38.293
18 Bruno Senna Williams - Renault 1:38.783
19 Heikki Kovalainen ambarcatiuni - Renault 1:38.990
20 bărci Vitaly Petrov - Renault 1:39.346
Timo Glock 21 Maroussi - Cosworth 1:39.651
22 Pedro de la Rosa TSH - Cosworth 1:40.343
Michael Schumacher bate Lewis Hamilton să câştige a doua sesiune de liberă practică, înainte de Grand Prix-ul chinez. Germane atârnă 32 de tururi şi a reuşit să facă faţă cu Hamilton si Vettel, primele trei au un decalaj de timp de un total de două zecimi. Un stânga spatele lui Mark Webber la Red Bull, Mercedes Nico Rosberg şi Jenson Button cu McLaren.
Dupa ploaie dimineaţă a redus numărul planificat de ture, în după-amiaza echipele axat pe pregătire intensivă. Cele mai multe dintre liderii au început sesiunea cu roţile principale. Abia mai târziu au început să pună mai moale şi de a îmbunătăţi în mod semnificativ timpul. Vettel Red Bull primul care face acest lucru.
Până la jumătatea sesiunii Red Bull a ocupat partea de sus, dar a mers repede dupa ce Michael Schumacher si Nico Rosberg a pus moale. Mercedes pare să se fi odihnit în diferenţa dintre Malaysian Grand Prix şi Marele Premiu al Chinei, ca de lucru cu pneuri de săgeţile de argint au fost considerabil mai bine. Deja în prima sa iesire cu pneurile moi, Schumacher a stabilit timpul de 1:35.973, care a fost de neatins pentru restul de pista.
Sesiunea nu a mers fără nici un incident. Mai multe drivere făcut aparitii pe pistă, cele mai multe dintre ele sa întâmplat în ultimul rând, înainte de linia de start-sosire. Paul di schimbare şi Vitaly Petrov a luat la calea cea bună acolo, dar mai grav incident a fost locul de muncă de Timo Glock. La oprirea pentru un viraj, aripa din faţă vine off şi germană nu a reuşit să transforme, oprindu-se zidurile sale scaun auto.
1 Michael Schumacher Mercedes AMG 1:35.973
2 Lewis Hamilton McLaren - Mercedes 1:36.145
3 Sebastian Vettel Red Bull - Renault 1:36.160
4 Mark Webber Red Bull - Renault 1:36.433
5 Nico Rosberg Mercedes AMG 1:36.617
6 Jenson Button McLaren - Mercedes 1:36.711
7 Kamui Kobayashi Sauber - 1:36.956 Ferrari
8 Paul di Resti Force India - Mercedes 1:36.966
9 Nico Hulkenberg Force India - Mercedes 1:37.191
10 Fernando Alonso Ferrari 1:37.316
11 Sergio Perez Sauber - 1:37.417 Ferrari
12 Daniel Ricardo Toro Rosso - Ferrari 1:37.616
Kimi Raikkonen 13 Lotus - Renault 1:37.836
14 Jean-Eric Verne Toro Rosso - Ferrari 1:37.930
15 Romain Grozhan Lotus - Renault 1:37.972
Pastor Maldonado Williams 16 - Renault 1:38.176
17 Massa Ferrari 1:38.293
18 Bruno Senna Williams - Renault 1:38.783
19 Heikki Kovalainen ambarcatiuni - Renault 1:38.990
20 bărci Vitaly Petrov - Renault 1:39.346
Timo Glock 21 Maroussi - Cosworth 1:39.651
22 Pedro de la Rosa TSH - Cosworth 1:40.343
Sarkozy este un mincinos? O mare ruşine pentru Franţa.
Sarkozy este un mincinos?
O mare ruşine pentru Franţa.
Rival al lui Sarkozy la alegerile prezidenţiale, socialist Francois Åland, prins inseala actualul preşedinte al Franţei şi l-au forţat să mărturisească.
La un miting de campanie în Normandia Sarkozy, a minţit că anul trecut a vizitat Fukushima.
Presedintele francez Nicolas Sarkozy a trebuit să admită că nu a vizitat zona de plante afectate nucleare de la Fukushima Prefectura din Japonia după cutremur şi tsunami-ul de anul trecut: "Am mers în Japonia, cu Natalie Kosciuszko-Morize, sa întâlnit cu autorităţile japoneze şi a discutat cu prim-ministrul situaţia în Fukushima şi Natalie Kosciuszko-Morize merg acolo. "
O mare ruşine pentru Franţa şi toate francezi.
O mare ruşine pentru Franţa.
Rival al lui Sarkozy la alegerile prezidenţiale, socialist Francois Åland, prins inseala actualul preşedinte al Franţei şi l-au forţat să mărturisească.
La un miting de campanie în Normandia Sarkozy, a minţit că anul trecut a vizitat Fukushima.
Presedintele francez Nicolas Sarkozy a trebuit să admită că nu a vizitat zona de plante afectate nucleare de la Fukushima Prefectura din Japonia după cutremur şi tsunami-ul de anul trecut: "Am mers în Japonia, cu Natalie Kosciuszko-Morize, sa întâlnit cu autorităţile japoneze şi a discutat cu prim-ministrul situaţia în Fukushima şi Natalie Kosciuszko-Morize merg acolo. "
O mare ruşine pentru Franţa şi toate francezi.
Jaf de bronz deghizat ca vehicul blindat revolta de poliţie, cu un 2 milioane de euro.
Jaf de bronz deghizat ca vehicul blindat revolta de poliţie, cu un 2 milioane de euro.
Jaf bronz de mai multe înarmaţi şi îmbrăcaţi ca revolta masina de colectare de poliţie atacatori pe drumul dintre Bulgaria Sevlievo şi Lovech.
În maşină blindată prăbuşit lateral van, care imediat a venit înarmat cu două uniforme. După locul accidentului au venit falsificat două jeep-uri de la care au venit la alte greviştii şi au deschis focul de avertizare în aer, cu arme automate.
Hoţii au reuşit să mi-a furat bani, servered cu freze hidraulice şi a corpului flex. Şofer şi gardă de masina blindata nu au fost răniţi. Hoţii au dispărut, van lor a fost ars.
Rămâne întrebarea de ce nu a procedat colecţii pe autostrada sau de prima clasa, cum ar fi cerinţele de securitate.
Până în prezent, nu a găsit hoti.
Se pare că atacatorii au sufocare anterior frecvenţe în regiune, pentru a preveni colectarea de paznici pentru a semnala un atac de un buton de panica in masina.
Am constatat că transportul de bani au fost încălcate regulile de bază ale Regulamentului de organizare de securitate în transportul obiectelor de valoare şi a mărfurilor.
Jaf bronz de mai multe înarmaţi şi îmbrăcaţi ca revolta masina de colectare de poliţie atacatori pe drumul dintre Bulgaria Sevlievo şi Lovech.
În maşină blindată prăbuşit lateral van, care imediat a venit înarmat cu două uniforme. După locul accidentului au venit falsificat două jeep-uri de la care au venit la alte greviştii şi au deschis focul de avertizare în aer, cu arme automate.
Hoţii au reuşit să mi-a furat bani, servered cu freze hidraulice şi a corpului flex. Şofer şi gardă de masina blindata nu au fost răniţi. Hoţii au dispărut, van lor a fost ars.
Rămâne întrebarea de ce nu a procedat colecţii pe autostrada sau de prima clasa, cum ar fi cerinţele de securitate.
Până în prezent, nu a găsit hoti.
Se pare că atacatorii au sufocare anterior frecvenţe în regiune, pentru a preveni colectarea de paznici pentru a semnala un atac de un buton de panica in masina.
Am constatat că transportul de bani au fost încălcate regulile de bază ale Regulamentului de organizare de securitate în transportul obiectelor de valoare şi a mărfurilor.
Formula-1 driver Lewis Hamilton, cel mai rapid în prima sesiune de liberă practică pentru Grand Prix-ul chinez.
Formula-1 driver Lewis Hamilton, cel mai rapid în prima sesiune de liberă practică pentru Grand Prix-ul chinez.
Marea Britanie, care va începe cu cinci poziţii înapoi în grila de la acest început de la Shanghai, laminare tur de un minut 37.106 secunde.
Motivul pentru pedeapsa este o schimbare de cutie de viteze McLaren din Marea Britanie.
Se porneşte de la prima poziţie în primele două curse ale sezonului, în Australia şi Malaezia, dar de la Shanghai va fi capabil să o facă în cel mai bun caz, de la pozitia a sasea în cazul în care câştigă de calificare sâmbătă.
Cel mai bun timp a doua a dat Nico Rosberg a echipei Mercedes. El a fost mai lent decat Hamilton, în 1010 sec a treia a fost coechipier -. Şapte-campion mondial Michael Schumacher (1.210 secunde). Pe locul al patrulea Sergio Perez (Sauber 1:38.584 min), urmat de Kamui Kobayashi (Sauber 1:38.911 min), Mark Webber (Red Bull, 1:38.977 min). A şaptea este actualul campion mondial, Sebastian Vettel de la Red Bull echipei (1:39.198) şi de liderul campionatului curent în Formula 1, Fernando Alonso (Ferrari), au rămas 11.
Marea Britanie, care va începe cu cinci poziţii înapoi în grila de la acest început de la Shanghai, laminare tur de un minut 37.106 secunde.
Motivul pentru pedeapsa este o schimbare de cutie de viteze McLaren din Marea Britanie.
Se porneşte de la prima poziţie în primele două curse ale sezonului, în Australia şi Malaezia, dar de la Shanghai va fi capabil să o facă în cel mai bun caz, de la pozitia a sasea în cazul în care câştigă de calificare sâmbătă.
Cel mai bun timp a doua a dat Nico Rosberg a echipei Mercedes. El a fost mai lent decat Hamilton, în 1010 sec a treia a fost coechipier -. Şapte-campion mondial Michael Schumacher (1.210 secunde). Pe locul al patrulea Sergio Perez (Sauber 1:38.584 min), urmat de Kamui Kobayashi (Sauber 1:38.911 min), Mark Webber (Red Bull, 1:38.977 min). A şaptea este actualul campion mondial, Sebastian Vettel de la Red Bull echipei (1:39.198) şi de liderul campionatului curent în Formula 1, Fernando Alonso (Ferrari), au rămas 11.
сряда, 11 април 2012 г.
Iranul a ripostat.
Iranul a ripostat.
Iranul să înceteze exporturile de petrol brut pentru Spania şi să examineze posibilitatea de reziliere a livrărilor de petrol către Germania şi Italia. Iran vânzări mai devreme de oprire de petrol în Grecia, în luna februarie a întrerupt livrările de Franţa şi Marea Britanie.
Aceste măsuri sunt introduse de către Iran, în răspuns la sancţiunile economice în Uniunea Europeană nu a reuşit să cânte în SUA.
Funcţionarii UE sa angajat cu succes sinucidere prin impunerea de sancţiuni împotriva Iranului de către un embargo privind transferurile de petrol din Republica Islamică, care sunt, în principal pentru Grecia, Spania şi economiile cele mai dezastruoase şi a relelor din Italia.
Deoarece sancţiuni Iranului ar putea reduce producţia de petrol de un milion de barili pe zi până la sfârşitul lunii iunie 2012, care este deja afectează grav buzunar de fiecare european.
Iranul va relua negocierile cu ţările occidentale, Rusia şi China, privind programul său nuclear.
SUA 1 este încercarea de a avea o presiune psihologică şi militară asupra Iranului.
Două zile în urmă a ajuns în Golful un alt portavion - al treilea rând, care până acum nu sa întâmplat.
Grupul condus de Enterprise portavion include cruiser de rachete, trei distrugătoare, şi submarin nuclear, nava de aprovizionare. Totul se întâmplă în ajunul discuţiilor cu Iranul pentru programul său nuclear.
Acest grup de nave mai mult de 60 de avioane şi elicoptere diferite, inclusiv 48 de luptător de bombardiere, F/A-18 Super Hornet, şi are mai mult de 100 de rachete "Tomahawk", cu o gama de 1600 km.
În prezent, estul Golfului este o altă aeronavă - "Abraham Lincoln".
În prezent, Statele Unite au 15.000 de trupe în Kuweit şi batalion de puscasi marini expediţionară şi de transport cu elicopterul, cu grup de puncte de debarcare amfibie-.
Undeva în apropiere de Marea Arabiei de salvare accident grup de U. S. Marina, condus de portavion nuclear Carl Vinson.
Povesti interminabile agrava doar situaţia care a adus în Europa după o operaţie de sinucidere, în Libia, la fel ca lipsa de petrol pe pieţele libian şi teama de război împotriva Iranului se prefigurează a condus la deficitul bugetar şi creşterea bruscă a preţurilor.
Costul de plumb de ulei de importurile vor creşte la 1,5 trilioane de dolari. de dolari în acest an pentru a preţurilor la petrol instantanee.
Mai ales vulnerabilă este Uniunea Europeană, preţul de combustibil este de a deveni o problemă majoră.
AIE estimează că UE va cheltui în acest an un record de 520 de miliarde de dolari în importurile nete de petrol, ceea ce reprezintă 2,8% din produsul intern brut (PIB), şi între 2000 şi 2010, costul importurilor de petrol au reprezentat în medie 1 , 7 la sută din PIB.
Preturile ridicate ale petrolului sunt incredibil de bogate şi unii cred că nedrept producători de ulei.
Iranul să înceteze exporturile de petrol brut pentru Spania şi să examineze posibilitatea de reziliere a livrărilor de petrol către Germania şi Italia. Iran vânzări mai devreme de oprire de petrol în Grecia, în luna februarie a întrerupt livrările de Franţa şi Marea Britanie.
Aceste măsuri sunt introduse de către Iran, în răspuns la sancţiunile economice în Uniunea Europeană nu a reuşit să cânte în SUA.
Funcţionarii UE sa angajat cu succes sinucidere prin impunerea de sancţiuni împotriva Iranului de către un embargo privind transferurile de petrol din Republica Islamică, care sunt, în principal pentru Grecia, Spania şi economiile cele mai dezastruoase şi a relelor din Italia.
Deoarece sancţiuni Iranului ar putea reduce producţia de petrol de un milion de barili pe zi până la sfârşitul lunii iunie 2012, care este deja afectează grav buzunar de fiecare european.
Iranul va relua negocierile cu ţările occidentale, Rusia şi China, privind programul său nuclear.
SUA 1 este încercarea de a avea o presiune psihologică şi militară asupra Iranului.
Două zile în urmă a ajuns în Golful un alt portavion - al treilea rând, care până acum nu sa întâmplat.
Grupul condus de Enterprise portavion include cruiser de rachete, trei distrugătoare, şi submarin nuclear, nava de aprovizionare. Totul se întâmplă în ajunul discuţiilor cu Iranul pentru programul său nuclear.
Acest grup de nave mai mult de 60 de avioane şi elicoptere diferite, inclusiv 48 de luptător de bombardiere, F/A-18 Super Hornet, şi are mai mult de 100 de rachete "Tomahawk", cu o gama de 1600 km.
În prezent, estul Golfului este o altă aeronavă - "Abraham Lincoln".
În prezent, Statele Unite au 15.000 de trupe în Kuweit şi batalion de puscasi marini expediţionară şi de transport cu elicopterul, cu grup de puncte de debarcare amfibie-.
Undeva în apropiere de Marea Arabiei de salvare accident grup de U. S. Marina, condus de portavion nuclear Carl Vinson.
Povesti interminabile agrava doar situaţia care a adus în Europa după o operaţie de sinucidere, în Libia, la fel ca lipsa de petrol pe pieţele libian şi teama de război împotriva Iranului se prefigurează a condus la deficitul bugetar şi creşterea bruscă a preţurilor.
Costul de plumb de ulei de importurile vor creşte la 1,5 trilioane de dolari. de dolari în acest an pentru a preţurilor la petrol instantanee.
Mai ales vulnerabilă este Uniunea Europeană, preţul de combustibil este de a deveni o problemă majoră.
AIE estimează că UE va cheltui în acest an un record de 520 de miliarde de dolari în importurile nete de petrol, ceea ce reprezintă 2,8% din produsul intern brut (PIB), şi între 2000 şi 2010, costul importurilor de petrol au reprezentat în medie 1 , 7 la sută din PIB.
Preturile ridicate ale petrolului sunt incredibil de bogate şi unii cred că nedrept producători de ulei.
Cutremur devastator de măsurare 8.7 lovit Indonezia din nou. Pericol de valuri tsunami maree.
Cutremur devastator de măsurare 8.7 lovit Indonezia din nou. Pericol de valuri tsunami maree.
Un cutremur cu magnitudinea de 8.7 a lovit regiunea Aceh din Indonezia a provinciei.
Pericol de valuri tsunami urias in regiune a Oceanului Indian intreaga.
În Indonezia, a început evacuarea populaţiei din zonele de coastă.
Thailanda a lansat o evacuare de urgenţă a populaţiei de pe coasta de Marea Andaman, din cauza ameninţării de un tsunami, după cutremurul din Oceanul Indian, cu o magnitudine de 8,7 pe scara Richter.
În prezent, nu există nici o legătură cu capitala provinciei Aceh - Banda Aceh şi nu se poate spune ca exista victime, cât de mult din daune.
Epicentrul cutremurului este situat la 33 km adancime, aproximativ 496 km de coasta de nord a peninsulei, Sumatra. Cutremurul a fost înregistrat cu privire la oră 09.38 GMT.
Locuitorii din panică şi părăsească casele.
Cutremurul a fost resimţit în Singapore, Thailanda şi India de sud. India a anuntat pericolul de un tsunami în apropiere de Insulele Andaman, situat între India şi Myanmar.
Valurile pot atinge coasta Australiei la sud şi Africa de Vest.
La data de 26 decembrie 2004 9.1 cutremur în Indonezia a cauzat tsunami masiv care a ucis 230.000 de oameni.
Un cutremur cu magnitudinea de 8.7 a lovit regiunea Aceh din Indonezia a provinciei.
Pericol de valuri tsunami urias in regiune a Oceanului Indian intreaga.
În Indonezia, a început evacuarea populaţiei din zonele de coastă.
Thailanda a lansat o evacuare de urgenţă a populaţiei de pe coasta de Marea Andaman, din cauza ameninţării de un tsunami, după cutremurul din Oceanul Indian, cu o magnitudine de 8,7 pe scara Richter.
În prezent, nu există nici o legătură cu capitala provinciei Aceh - Banda Aceh şi nu se poate spune ca exista victime, cât de mult din daune.
Epicentrul cutremurului este situat la 33 km adancime, aproximativ 496 km de coasta de nord a peninsulei, Sumatra. Cutremurul a fost înregistrat cu privire la oră 09.38 GMT.
Locuitorii din panică şi părăsească casele.
Cutremurul a fost resimţit în Singapore, Thailanda şi India de sud. India a anuntat pericolul de un tsunami în apropiere de Insulele Andaman, situat între India şi Myanmar.
Valurile pot atinge coasta Australiei la sud şi Africa de Vest.
La data de 26 decembrie 2004 9.1 cutremur în Indonezia a cauzat tsunami masiv care a ucis 230.000 de oameni.
Абонамент за:
Публикации (Atom)
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс.
За контакти: yphalachev@gmail.com