Rekod untuk juara dunia 172 atlet dari 30 negara bermula pada ulang tahun kesepuluh Bulgaria Grand Prix Motocross.
Stephen Frosar mengejutkan memenangi pusingan pertama di kelas dunia MH1 Motocross Championship, yang berlangsung di pusat Gorna Rosica.
Yamaha pilot catatan waktu 38:47.398 minit dan memimpin dalam klasemen keseluruhan. Kedua dalam perlumbaan tetap Belgium Clement Desai, yang selesai 8,044 detik dengan kewajipan, tetapi jatuh sangat selepas menghentikan jam randik. Insiden paling mungkin mengambil pilot Suzuki pusingan kedua.
Pertiga dari lomba pertama di kelas MH1 adalah Maximilian Jerman kurang ajar dengan NTP, sedangkan rakan sepasukannya dan juara dunia Antonio Kayroli selesai di tempat ketujuh.
Dunia Motocross Championship akan melawat Inggeris pada tahun 2011 setahun. Laman kalendar yang mengandungi 15 tarikh untuk perlumbaan sebenarnya adalah salah satu dari sedikit musim ini. Lain terhad di kelas sepeda motor untuk kaum muda dan meletakkan batas usia untuk MH2 Kelas.
неделя, 10 април 2011 г.
Tanpa seks, dan "Facebook"?
Dalam rangkaian sosial seperti Facebook dan Twitter mempunyai sekelompok peminat yang diundang puasa untuk berhenti dan Internet.
Adakah anda berbalik kepada Allah atau sesuatu yang lain - idea dari kumpulan ini adalah untuk menyingkirkan kecanduan internet-nya.
Setiap orang harus memutuskan apa yang harus memberikan selama beberapa minggu untuk menguji diri kita sendiri dan meletakkan kehendak kita untuk menyemak. Sebuah penolakan oleh beberapa "to" jauh lebih sukar daripada perampasan daging, alkohol dan coklat bersama-sama, dan bahkan seks.
Adakah anda berbalik kepada Allah atau sesuatu yang lain - idea dari kumpulan ini adalah untuk menyingkirkan kecanduan internet-nya.
Setiap orang harus memutuskan apa yang harus memberikan selama beberapa minggu untuk menguji diri kita sendiri dan meletakkan kehendak kita untuk menyemak. Sebuah penolakan oleh beberapa "to" jauh lebih sukar daripada perampasan daging, alkohol dan coklat bersama-sama, dan bahkan seks.
Formula-1, setelah Grand Prix Malaysia dan sebelum China.
Kedudukan pasukan selepas Malaysia:
2001 rbr-Renault 72
2002 McLaren-Mercedes 50
03 Ferrari 36
2004 Renault 30
STR-Ferrari 05 4
06-Sauber Ferrari 4
07 Force India-Mercedes 4
2008 Mercedes 2
Klasifikasi Driver:
01 Sebastian Vettel 50
02 Jenson Button 26
03 Hamilton 24
04 Mark Webber 22
05 Fernando Alonso 20
06 Felipe Massa 16
07 Nick Heidfeld 15
Vitaly Petrov 08 15
Sebastien Buemi 09 4
10 Kamui Kobayashi 4
11 Adrian Sutil 2
Michael Schumacher 12 2
Paul di Resta 13 2
Sebastian Vettel memenangi perlumbaan kedua Formula 1 Grand Prix di Malaysia di Sepang trek.
Kedua-dua peringkat Jenson Button dengan McLaren, kehilangan 3,261 saat, sedangkan yang ketiga tinggal dengan Nick Heidfeld Renault.
Keempat adalah Mark Webber dari Red Bull dan Felipe Massa kelima untuk Ferrari. Fernando Alonso tetap keenam.
Tetap di tempat ketujuh dengan McLaren Lewis Hamilton. Kobayashi selesai kelapan dan kesembilan adalah pemula Di perubahan Force India.
Schumacher tetap kesepuluh.
Keputusan akhir dari Grand Prix Malaysia, Sepang, 2011/10/04.
Driver Pos Pasukan Waktu Lap Mata Grid
1 1 Sebastian Vettel rbr-Renault 56 Winner 1 25
2 4 Jenson Button, McLaren-Mercedes 56 4 18 3.2 saat
3 9 Nick Heidfeld Renault 56 6 15 25,0 detik
4 2 Mark Webber rbr-Renault 56 3 12 26.3 saat
5 6 Felipe Massa Ferrari 56 7 36,9 10 saat
6 5 Fernando Alonso Ferrari 56 5 8 37.2 saat
7 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 56 2 6 49,9 sec
8 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 56 10 4 66,4 detik
9 7 Mercedes Michael Schumacher 56 11 2 84,8 detik
10 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 56 14 1 91.5 saat
11 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes + 1 lap 17
Nico Rosberg 8 12 Mercedes satu lap 9
13 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1 lap 12
14 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1 lap 13
Heikki Kovalainen 15 20 Lotus-Renault satu lap 19
Timo Glock 16 24 Perawan-Cosworth 2 Lap 21
Vitaly Petrov 17 10 Renault 4 Lap 8
2001 rbr-Renault 72
2002 McLaren-Mercedes 50
03 Ferrari 36
2004 Renault 30
STR-Ferrari 05 4
06-Sauber Ferrari 4
07 Force India-Mercedes 4
2008 Mercedes 2
Klasifikasi Driver:
01 Sebastian Vettel 50
02 Jenson Button 26
03 Hamilton 24
04 Mark Webber 22
05 Fernando Alonso 20
06 Felipe Massa 16
07 Nick Heidfeld 15
Vitaly Petrov 08 15
Sebastien Buemi 09 4
10 Kamui Kobayashi 4
11 Adrian Sutil 2
Michael Schumacher 12 2
Paul di Resta 13 2
Sebastian Vettel memenangi perlumbaan kedua Formula 1 Grand Prix di Malaysia di Sepang trek.
Kedua-dua peringkat Jenson Button dengan McLaren, kehilangan 3,261 saat, sedangkan yang ketiga tinggal dengan Nick Heidfeld Renault.
Keempat adalah Mark Webber dari Red Bull dan Felipe Massa kelima untuk Ferrari. Fernando Alonso tetap keenam.
Tetap di tempat ketujuh dengan McLaren Lewis Hamilton. Kobayashi selesai kelapan dan kesembilan adalah pemula Di perubahan Force India.
Schumacher tetap kesepuluh.
Keputusan akhir dari Grand Prix Malaysia, Sepang, 2011/10/04.
Driver Pos Pasukan Waktu Lap Mata Grid
1 1 Sebastian Vettel rbr-Renault 56 Winner 1 25
2 4 Jenson Button, McLaren-Mercedes 56 4 18 3.2 saat
3 9 Nick Heidfeld Renault 56 6 15 25,0 detik
4 2 Mark Webber rbr-Renault 56 3 12 26.3 saat
5 6 Felipe Massa Ferrari 56 7 36,9 10 saat
6 5 Fernando Alonso Ferrari 56 5 8 37.2 saat
7 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 56 2 6 49,9 sec
8 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 56 10 4 66,4 detik
9 7 Mercedes Michael Schumacher 56 11 2 84,8 detik
10 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 56 14 1 91.5 saat
11 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes + 1 lap 17
Nico Rosberg 8 12 Mercedes satu lap 9
13 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1 lap 12
14 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1 lap 13
Heikki Kovalainen 15 20 Lotus-Renault satu lap 19
Timo Glock 16 24 Perawan-Cosworth 2 Lap 21
Vitaly Petrov 17 10 Renault 4 Lap 8
Badai mogok salah satu lengan lapangan terbang.
Badai mogok satu lengan, di mana penumpang lewat lapangan terbang Sofia untuk naik pesawat.
Minit sebelum lengan jatuh, itu adalah pesawat dipisahkan diamanahkan pelancong. Untungnya, di mesin insiden pada jarak yang cukup untuk tidak cedera. Dari lapangan terbang membuat pemeriksaan penuh dari lengan yang lain. Namun Suruhanjaya akan mengesahkan punca kejadian.
Minit sebelum lengan jatuh, itu adalah pesawat dipisahkan diamanahkan pelancong. Untungnya, di mesin insiden pada jarak yang cukup untuk tidak cedera. Dari lapangan terbang membuat pemeriksaan penuh dari lengan yang lain. Namun Suruhanjaya akan mengesahkan punca kejadian.
Formula-1 Grand Prix Malaysia, Sepang, 2011/04/10.
Sebastian Vettel memenangi perlumbaan kedua Formula 1 Grand Prix di Malaysia di Sepang trek.
Kedua-dua peringkat Jenson Button dengan McLaren, kehilangan 3,261 saat, sedangkan yang ketiga tinggal dengan Nick Heidfeld Renault.
Keempat adalah Mark Webber dari Red Bull dan Felipe Massa kelima untuk Ferrari. Fernando Alonso tetap keenam.
Tetap di tempat ketujuh dengan McLaren Lewis Hamilton. Kobayashi selesai kelapan dan kesembilan adalah pemula Di perubahan Force India.
Schumacher tetap kesepuluh.
Keputusan akhir dari Grand Prix Malaysia, Sepang, 2011/10/04.
Driver Pos Pasukan Waktu Lap Mata Grid
1 1 Sebastian Vettel rbr-Renault 56 Winner 1 25
2 4 Jenson Button, McLaren-Mercedes 56 4 18 3.2 saat
3 9 Nick Heidfeld Renault 56 6 15 25,0 detik
4 2 Mark Webber rbr-Renault 56 3 12 26.3 saat
5 6 Felipe Massa Ferrari 56 7 36,9 10 saat
6 5 Fernando Alonso Ferrari 56 5 8 37.2 saat
7 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 56 2 6 49,9 sec
8 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 56 10 4 66,4 detik
9 7 Mercedes Michael Schumacher 56 11 2 84,8 detik
10 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 56 14 1 91.5 saat
11 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1 lap 17
Nico Rosberg 8 12 Mercedes satu lap 9
13 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1 lap 12
14 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1 lap 13
Heikki Kovalainen 15 20 Lotus-Renault satu lap 19
Timo Glock 16 24 Perawan-Cosworth 2 Lap 21
Vitaly Petrov 17 10 Renault 4 Lap 8
Vitantonio Liuzzi Pur 23 HRT-Cosworth 10 Lap 23
Pur 25 Jerome d'Ambrosio kami Lap-Cosworth 14 22
Ret 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 25 lap 20
Pur 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 33 lap 16
Pur 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 34 lap 15
Narain karthikeyan Pur 22 HRT-Cosworth 42 lap 24
Pur 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 48 lap 18
Grid dari MALAYSIA GP 2011.
Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Lap
1 1 Sebastian Vettel rbr-Renault 1:37.468 1:35.934 1:34.870 12
2 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:36.861 1:35.852 1:34.974 19
3 2 Mark Webber rbr-Renault 1:37.924 1:36.080 1:35.179 17
4 4 Jenson Button, McLaren-Mercedes 1:37.033 1:35.569 1:35.200 15
5 5 Fernando Alonso Ferrari 1:36.897 1:36.320 1:35.802 14
6 9 Nick Heidfeld Renault 1:37.224 1:36.811 1:36.124 9
7 6 Felipe Massa Ferrari 1:36.744 1:36.557 1:36.251 13
8 10 Renault Vitaly Petrov 1:37.210 1:36.642 1:36.324 9
Nico Rosberg 9 8 Mercedes 1:37.316 1:36.388 1:36.809 17
10 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:36.994 1:36.691 1:36.820 13
11 7 Michael Schumacher Mercedes 1:36.904 1:37.035 12
12 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:37.693 1:37.160 13
13 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:37.677 1:37.347 12
14 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:38.045 1:37.370 12
15 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:38.163 1:37.496 15
16 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:37.528 1:37.759 10
17 India 14 Adrian Sutil Force-Mercedes 1:37.693 1:37.593 9
Pastor Maldonado 18 12 Williams-Cosworth 1:38.276 8
19 20 Heikki Kovalainen Renault 1:38.645 Lotus-8
20 21 Jarno Trulli Renault 1:38.791 Lotus-8
Timo Glock 21 24 Perawan-Cosworth 1:40.648 8
22 25 Jerome d'Ambrosio Perawan-Cosworth 1:41.001 7
Vitantonio Liuzzi 23 23 HRT-Cosworth 1:41.549 7
Narain karthikeyan 24 22 HRT-Cosworth 1:42.574 7
Alonso dan Massa kelima dan ketujuh pada grid di Sepang lagu. Dalam Ferrari lagi menggunakan ban lembut di awal pertempuran untuk lokasi grid, kerana mereka tidak percaya diri dalam kecepatannya, tapi mereka pasti kedudukan diperlukan di Q2. Kerana ini dan pergi dengan hanya satu lembut baru untuk sprint akhir, dimana Red Bull dan McLaren mempunyai peluang untuk dua siri. Dan sementara mengakui kenyataan keputusan untuk peluang mereka sendiri pada saat Ferrari tidak terlalu senang yang lebih lambat kedua daripada tercepat saat ini.
Ferrari bergantung kelas Alonso dan bahawa langkah bangsa mereka jauh lebih baik dari kelayakan, walaupun mereka mengakui bahawa McLaren lebih dekat ke Red Bull di Sepang.
Dengan kedua dan keempat saat kelayakan McLaren puas. Button dan Hamilton sangat dekat dengan kelajuan saingan Red Bull saat ini daripada di Albert Park.
Bos Mercedes Grand Prix Ross Brawn telah mengakui masalah dengan sayap belakang Mercedes dan bahawa ketika segala sesuatu MGP W02 bekerja, maka kelajuan dan tempoh tidak masalah dan yang kelihatan. Terlalu sering, bagaimanapun, sesuatu yang crash atau istirahat pada kenderaan, yang menyebabkan hasil yang tragis.
.
Kedua-dua peringkat Jenson Button dengan McLaren, kehilangan 3,261 saat, sedangkan yang ketiga tinggal dengan Nick Heidfeld Renault.
Keempat adalah Mark Webber dari Red Bull dan Felipe Massa kelima untuk Ferrari. Fernando Alonso tetap keenam.
Tetap di tempat ketujuh dengan McLaren Lewis Hamilton. Kobayashi selesai kelapan dan kesembilan adalah pemula Di perubahan Force India.
Schumacher tetap kesepuluh.
Keputusan akhir dari Grand Prix Malaysia, Sepang, 2011/10/04.
Driver Pos Pasukan Waktu Lap Mata Grid
1 1 Sebastian Vettel rbr-Renault 56 Winner 1 25
2 4 Jenson Button, McLaren-Mercedes 56 4 18 3.2 saat
3 9 Nick Heidfeld Renault 56 6 15 25,0 detik
4 2 Mark Webber rbr-Renault 56 3 12 26.3 saat
5 6 Felipe Massa Ferrari 56 7 36,9 10 saat
6 5 Fernando Alonso Ferrari 56 5 8 37.2 saat
7 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 56 2 6 49,9 sec
8 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 56 10 4 66,4 detik
9 7 Mercedes Michael Schumacher 56 11 2 84,8 detik
10 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 56 14 1 91.5 saat
11 14 Adrian Sutil Force India-Mercedes 1 lap 17
Nico Rosberg 8 12 Mercedes satu lap 9
13 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1 lap 12
14 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1 lap 13
Heikki Kovalainen 15 20 Lotus-Renault satu lap 19
Timo Glock 16 24 Perawan-Cosworth 2 Lap 21
Vitaly Petrov 17 10 Renault 4 Lap 8
Vitantonio Liuzzi Pur 23 HRT-Cosworth 10 Lap 23
Pur 25 Jerome d'Ambrosio kami Lap-Cosworth 14 22
Ret 21 Jarno Trulli Lotus-Renault 25 lap 20
Pur 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 33 lap 16
Pur 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 34 lap 15
Narain karthikeyan Pur 22 HRT-Cosworth 42 lap 24
Pur 12 Pastor Maldonado Williams-Cosworth 48 lap 18
Grid dari MALAYSIA GP 2011.
Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Lap
1 1 Sebastian Vettel rbr-Renault 1:37.468 1:35.934 1:34.870 12
2 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:36.861 1:35.852 1:34.974 19
3 2 Mark Webber rbr-Renault 1:37.924 1:36.080 1:35.179 17
4 4 Jenson Button, McLaren-Mercedes 1:37.033 1:35.569 1:35.200 15
5 5 Fernando Alonso Ferrari 1:36.897 1:36.320 1:35.802 14
6 9 Nick Heidfeld Renault 1:37.224 1:36.811 1:36.124 9
7 6 Felipe Massa Ferrari 1:36.744 1:36.557 1:36.251 13
8 10 Renault Vitaly Petrov 1:37.210 1:36.642 1:36.324 9
Nico Rosberg 9 8 Mercedes 1:37.316 1:36.388 1:36.809 17
10 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:36.994 1:36.691 1:36.820 13
11 7 Michael Schumacher Mercedes 1:36.904 1:37.035 12
12 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:37.693 1:37.160 13
13 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:37.677 1:37.347 12
14 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:38.045 1:37.370 12
15 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:38.163 1:37.496 15
16 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:37.528 1:37.759 10
17 India 14 Adrian Sutil Force-Mercedes 1:37.693 1:37.593 9
Pastor Maldonado 18 12 Williams-Cosworth 1:38.276 8
19 20 Heikki Kovalainen Renault 1:38.645 Lotus-8
20 21 Jarno Trulli Renault 1:38.791 Lotus-8
Timo Glock 21 24 Perawan-Cosworth 1:40.648 8
22 25 Jerome d'Ambrosio Perawan-Cosworth 1:41.001 7
Vitantonio Liuzzi 23 23 HRT-Cosworth 1:41.549 7
Narain karthikeyan 24 22 HRT-Cosworth 1:42.574 7
Alonso dan Massa kelima dan ketujuh pada grid di Sepang lagu. Dalam Ferrari lagi menggunakan ban lembut di awal pertempuran untuk lokasi grid, kerana mereka tidak percaya diri dalam kecepatannya, tapi mereka pasti kedudukan diperlukan di Q2. Kerana ini dan pergi dengan hanya satu lembut baru untuk sprint akhir, dimana Red Bull dan McLaren mempunyai peluang untuk dua siri. Dan sementara mengakui kenyataan keputusan untuk peluang mereka sendiri pada saat Ferrari tidak terlalu senang yang lebih lambat kedua daripada tercepat saat ini.
Ferrari bergantung kelas Alonso dan bahawa langkah bangsa mereka jauh lebih baik dari kelayakan, walaupun mereka mengakui bahawa McLaren lebih dekat ke Red Bull di Sepang.
Dengan kedua dan keempat saat kelayakan McLaren puas. Button dan Hamilton sangat dekat dengan kelajuan saingan Red Bull saat ini daripada di Albert Park.
Bos Mercedes Grand Prix Ross Brawn telah mengakui masalah dengan sayap belakang Mercedes dan bahawa ketika segala sesuatu MGP W02 bekerja, maka kelajuan dan tempoh tidak masalah dan yang kelihatan. Terlalu sering, bagaimanapun, sesuatu yang crash atau istirahat pada kenderaan, yang menyebabkan hasil yang tragis.
.
Formula-1 Grand Prix Malaysia, Sepang, 2011/04/10.
Grid dari MALAYSIA GP 2011.
Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Lap
1 1 Sebastian Vettel rbr-Renault 1:37.468 1:35.934 1:34.870 12
2 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:36.861 1:35.852 1:34.974 19
3 2 Mark Webber rbr-Renault 1:37.924 1:36.080 1:35.179 17
4 4 Jenson Button, McLaren-Mercedes 1:37.033 1:35.569 1:35.200 15
5 5 Fernando Alonso Ferrari 1:36.897 1:36.320 1:35.802 14
6 9 Nick Heidfeld Renault 1:37.224 1:36.811 1:36.124 9
7 6 Felipe Massa Ferrari 1:36.744 1:36.557 1:36.251 13
8 10 Renault Vitaly Petrov 1:37.210 1:36.642 1:36.324 9
Nico Rosberg 9 8 Mercedes 1:37.316 1:36.388 1:36.809 17
10 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:36.994 1:36.691 1:36.820 13
11 7 Michael Schumacher Mercedes 1:36.904 1:37.035 12
12 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:37.693 1:37.160 13
13 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:37.677 1:37.347 12
14 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:38.045 1:37.370 12
15 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:38.163 1:37.496 15
16 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:37.528 1:37.759 10
17 India 14 Adrian Sutil Force-Mercedes 1:37.693 1:37.593 9
Pastor Maldonado 18 12 Williams-Cosworth 1:38.276 8
19 20 Heikki Kovalainen Renault 1:38.645 Lotus-8
20 21 Jarno Trulli Renault 1:38.791 Lotus-8
Timo Glock 21 24 Perawan-Cosworth 1:40.648 8
22 25 Jerome d'Ambrosio Perawan-Cosworth 1:41.001 7
Vitantonio Liuzzi 23 23 HRT-Cosworth 1:41.549 7
Narain karthikeyan 24 22 HRT-Cosworth 1:42.574 7
Alonso dan Massa kelima dan ketujuh pada grid di Sepang lagu. Dalam Ferrari lagi menggunakan ban lembut di awal pertempuran untuk lokasi grid, kerana mereka tidak percaya diri dalam kecepatannya, tapi mereka pasti kedudukan diperlukan di Q2. Kerana ini dan pergi dengan hanya satu lembut baru untuk sprint akhir, dimana Red Bull dan McLaren mempunyai peluang untuk dua siri. Dan sementara mengakui kenyataan keputusan untuk peluang mereka sendiri pada saat Ferrari tidak terlalu senang yang lebih lambat kedua daripada tercepat saat ini.
Ferrari bergantung kelas Alonso dan bahawa langkah bangsa mereka jauh lebih baik dari kelayakan, walaupun mereka mengakui bahawa McLaren lebih dekat ke Red Bull di Sepang.
Dengan kedua dan keempat saat kelayakan McLaren puas. Button dan Hamilton sangat dekat dengan kelajuan saingan Red Bull saat ini daripada di Albert Park.
Bos Mercedes Grand Prix Ross Brawn telah mengakui masalah dengan sayap belakang Mercedes dan bahawa ketika segala sesuatu MGP W02 bekerja, maka kelajuan dan tempoh tidak masalah dan yang kelihatan. Terlalu sering, bagaimanapun, sesuatu yang crash atau istirahat pada kenderaan, yang menyebabkan hasil yang tragis.
.
Pos No Driver Team Q1 Q2 Q3 Lap
1 1 Sebastian Vettel rbr-Renault 1:37.468 1:35.934 1:34.870 12
2 3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:36.861 1:35.852 1:34.974 19
3 2 Mark Webber rbr-Renault 1:37.924 1:36.080 1:35.179 17
4 4 Jenson Button, McLaren-Mercedes 1:37.033 1:35.569 1:35.200 15
5 5 Fernando Alonso Ferrari 1:36.897 1:36.320 1:35.802 14
6 9 Nick Heidfeld Renault 1:37.224 1:36.811 1:36.124 9
7 6 Felipe Massa Ferrari 1:36.744 1:36.557 1:36.251 13
8 10 Renault Vitaly Petrov 1:37.210 1:36.642 1:36.324 9
Nico Rosberg 9 8 Mercedes 1:37.316 1:36.388 1:36.809 17
10 16 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:36.994 1:36.691 1:36.820 13
11 7 Michael Schumacher Mercedes 1:36.904 1:37.035 12
12 18 Sebastien Buemi STR-Ferrari 1:37.693 1:37.160 13
13 19 Jaime Alguersuari STR-Ferrari 1:37.677 1:37.347 12
14 15 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:38.045 1:37.370 12
15 11 Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1:38.163 1:37.496 15
16 17 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:37.528 1:37.759 10
17 India 14 Adrian Sutil Force-Mercedes 1:37.693 1:37.593 9
Pastor Maldonado 18 12 Williams-Cosworth 1:38.276 8
19 20 Heikki Kovalainen Renault 1:38.645 Lotus-8
20 21 Jarno Trulli Renault 1:38.791 Lotus-8
Timo Glock 21 24 Perawan-Cosworth 1:40.648 8
22 25 Jerome d'Ambrosio Perawan-Cosworth 1:41.001 7
Vitantonio Liuzzi 23 23 HRT-Cosworth 1:41.549 7
Narain karthikeyan 24 22 HRT-Cosworth 1:42.574 7
Alonso dan Massa kelima dan ketujuh pada grid di Sepang lagu. Dalam Ferrari lagi menggunakan ban lembut di awal pertempuran untuk lokasi grid, kerana mereka tidak percaya diri dalam kecepatannya, tapi mereka pasti kedudukan diperlukan di Q2. Kerana ini dan pergi dengan hanya satu lembut baru untuk sprint akhir, dimana Red Bull dan McLaren mempunyai peluang untuk dua siri. Dan sementara mengakui kenyataan keputusan untuk peluang mereka sendiri pada saat Ferrari tidak terlalu senang yang lebih lambat kedua daripada tercepat saat ini.
Ferrari bergantung kelas Alonso dan bahawa langkah bangsa mereka jauh lebih baik dari kelayakan, walaupun mereka mengakui bahawa McLaren lebih dekat ke Red Bull di Sepang.
Dengan kedua dan keempat saat kelayakan McLaren puas. Button dan Hamilton sangat dekat dengan kelajuan saingan Red Bull saat ini daripada di Albert Park.
Bos Mercedes Grand Prix Ross Brawn telah mengakui masalah dengan sayap belakang Mercedes dan bahawa ketika segala sesuatu MGP W02 bekerja, maka kelajuan dan tempoh tidak masalah dan yang kelihatan. Terlalu sering, bagaimanapun, sesuatu yang crash atau istirahat pada kenderaan, yang menyebabkan hasil yang tragis.
.
събота, 9 април 2011 г.
Seksi lagu untuk Berlusconi.
Tiga dari gadis-gadis Maristele Polanko, Aris dan Diana Gonzalez Espinosa terlibat dalam skandal seks dengan Perdana Menteri Itali Silvio Berlusconi, menyiapkan sebuah lagu untuknya.
Mereka berasal dari bahasa Latin tetapi hidup dan membina kerjaya model dan pelakon di Itali selama bertahun-tahun.
Lagu ini dalam bahasa Bahasa Sepanyol dan mengatakan: Mari kita bungalow, bungalow.
Bungalows, bungalow adalah nama ritual erotis, terdiri daripada striptis wanita atau menari penuh ghairah tetamu Silvio Berlusconi, menyamar sebagai polis atau jururawat.
Tiga keindahan berpendapat bahawa Berlusconi sendiri telah membantu untuk menulis lagu, dinyanyikan bungalow, bungalow.
Menurut penyelidik Milan ritual ini dilakukan berkali-kali di sebuah bilik khas di vila Berlusconi di Arcore, berhampiran Milan.
Mereka berasal dari bahasa Latin tetapi hidup dan membina kerjaya model dan pelakon di Itali selama bertahun-tahun.
Lagu ini dalam bahasa Bahasa Sepanyol dan mengatakan: Mari kita bungalow, bungalow.
Bungalows, bungalow adalah nama ritual erotis, terdiri daripada striptis wanita atau menari penuh ghairah tetamu Silvio Berlusconi, menyamar sebagai polis atau jururawat.
Tiga keindahan berpendapat bahawa Berlusconi sendiri telah membantu untuk menulis lagu, dinyanyikan bungalow, bungalow.
Menurut penyelidik Milan ritual ini dilakukan berkali-kali di sebuah bilik khas di vila Berlusconi di Arcore, berhampiran Milan.
Абонамент за:
Публикации (Atom)
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс.
За контакти: yphalachev@gmail.com