вторник, 3 януари 2012 г.

Elton John suka Justin Timberlake.

Sir Elton John telah memutuskan bahawa Justin Timberlake akan sempurna untuk bermain beliau dalam biopic yang akan datang tentang kehidupan penyanyi. Penyanyi dan David pekongsinya Jaksa filem yang diarahkan dengan tajuk kerja Rocket Man sebagai landasan tajuk kepada John Elton. "Kumpulan ini akan menjadi satu sisi nyata dalam hidup saya. Tidak mencerminkan realiti, tetapi akan sesuatu seperti" Moulin Rouge ". Saya tidak mahu menjadi biopic biasa, kerana hidup saya sendiri tidak berlaku secara normal." Tindakan ini akan bermula dari saat penyanyi yang dimasukkan pemulihan pada akhir rawatan. Elton berkata beliau berhenti di Justin Timberlake sebagai penyanyi itu sekali lagi masuk gambar dalam video untuk lagu "Train ini Jangan Berhenti". Bagi kerjayanya, Elton John berkata, dia sudah cukup dewasa dan bersara dari muzik pop. "Saya Mencapai satu titik di mana saya mampu menulis apa yang saya mahu muzik. Tidak ada cara untuk mendengar saya lagi di radio sekarang 60 tahun, melainkan jika mereka melakukan duet dengan Gaga."
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com