понеделник, 22 април 2013 г.

Militanții talibani răpit șase doi ruși și turci, în estul Afganistanului.


Militanții talibani răpit șase doi ruși și turci, în estul Afganistanului.

Nouă persoane au fost răpiți după aterizarea de urgență a unui elicopter în provincia Logar, potrivit autorităților afgane.
Talibanii au răpit nouă persoane din elicopter civil care a făcut o aterizare de urgență în estul Afganistanului, inclusiv șase cetățeni turci.
Turcia elicopter a aterizat de urgență în vreme rea duminică seara și forțele de securitate s-au găsit elicopterul, dar oamenii nu erau în ea.
Nu există în prezent nici un comentariu din partea talibanilor.
Autoritățile chemate bătrânii tribului pentru a asigura eliberarea.
Compania turcă a avut un proiect major în cămin, și ei au fost angajați, dar fără mai multe detalii.
Turcia are aproximativ 1.800 de militari aflați în ISAF, dar spre deosebire de aliații săi europeni, iar comun religia de misiunea lor este limitată la patrulele și soldații lor nu sunt implicate în operațiuni de luptă.

неделя, 21 април 2013 г.

Gripa aviara in China suferă mutații, se transmite de la o persoana la alta.


Gripa aviara in China suferă mutații, se transmite de la o persoana la alta.

Mass-media chineză circulat știri înspăimântătoare ca medicii chinezi se tem de virusul H7N9 a suferit mutatii si se transmite de la o persoana la alta.
Reprezentantul OMS China, Michael O'Leary, a confirmat acest lucru si arunca o bomba care jumatate din pacientii infectati au avut niciun contact cunoscut cu păsări de curte și cea mai evidentă sursă potențială este transmiterea de la persoana la persoana.
Până de curând a fost aproape exclusă sau cel puțin spectacolul a fost o raritate.
China a anunțat primul caz de infectie la om de H7N9 la sfârșitul lunii martie.
A fost un focar de gripa aviara.
Autoritățile chineze au notificat OMS a șase cazuri noi, ridicand numarul total la 102. Dintre acestea, 70 sunt încă în spital și 12 sunt eliberate. Cinci din cazurile noi sunt în provincia Zhejiang și unul în Shanghai.
  Există, de asemenea, două noi decese.
Sursa de infectie a fost identificat, de așteptat și alte cazuri de infectie la om cu virusul din China.

Sebastian Vettel da Red Bull - Renault venceu o Grande Prêmio do Bahrein Sakhir pista em 2013.


Sebastian Vettel da Red Bull - Renault venceu o Grande Prêmio do Bahrein Sakhir pista em 2013.

Sebastian Vettel Red Bull - Renault venceu o Grande Prêmio do Bahrain circuito de Sakhir em 2013.
O segundo é Kimi Raikkonen Lotus - terceiro Romain Grosjean, da Renault Lotus - Renault.
Após Paul di Resta Force India - Mercedes, Lewis Hamilton, Mercedes, Sergio Perez McLaren - Mercedes Mark Webber Red Bull - Renault.
  Após uma série de falhas e bloqueando a asa traseira Fernando Alonso levou oitavo, nono Nico Rosberg da Mercedes AMG eo décimo é Jenson Button McLaren - Mercedes.


Classificação geral de pilotos:

1. Sebastian Vettel -77
2. Kimi Raikkonen - 67
3. Lewis Hamilton - 50
4. Fernando Alonso - 47
5. Mark Webber -32
6. Felipe Massa - 30
7. Romain Grosjean - 26
8. Paul Di Resta - 20
9. Nico Rosberg-14
10. Jenson Button - 13
11. Sergio Perez -10
12. Adrian Sutil -6
13. Daniel Ricciardo - 6
14. Nico Hulkenberg n-5
15. Jean-Eric Vergne - 1

Sebastian Vettel de la Red Bull - Renault a castigat Marele Premiu al Bahrain Sakhir pista de curse în 2013.


Sebastian Vettel de la Red Bull - Renault a castigat Marele Premiu al Bahrain Sakhir pista de curse în 2013.

Sebastian Vettel Red Bull - Renault a castigat Marele Premiu al Bahrain Sakhir circuitului în 2013.
În al doilea rând este Kimi Raikkonen Lotus - Renault a treia Romain Grosjean Lotus - Renault.
În urma Paul di Resta Force India - Mercedes, Lewis Hamilton, Mercedes, Sergio Perez McLaren - Mercedes Mark Webber Red Bull - Renault.
  După o serie de eșecuri și blocarea aripa spate Fernando Alonso a avut al optulea, al nouălea Nico Rosberg de Mercedes AMG și a zecea este Jenson Button McLaren - Mercedes.


Clasamentul general pentru șoferi:

1. Sebastian Vettel -77
2. Kimi Raikkonen - 67
3. Lewis Hamilton - 50
4. Fernando Alonso - 47
5. Mark Webber -32
6. Felipe Massa - 30
7. Romain Grosjean - 26
8. Paul Di Resta - 20
9. Nico Rosberg-14
10. Jenson Button - 13
11. Sergio Perez -10
12. Adrian Sutil -6
13. Daniel Ricciardo - 6
14. Nico Hulkenberg n-5
15. Jean-Eric Vergne - 1

Sebastian Vettel de la Red Bull - Renault a castigat Marele Premiu al Bahrain Sakhir pista de curse în 2013.


Sebastian Vettel de la Red Bull - Renault a castigat Marele Premiu al Bahrain Sakhir pista de curse în 2013.

Sebastian Vettel Red Bull - Renault a castigat Marele Premiu al Bahrain Sakhir circuitului în 2013.
În al doilea rând este Kimi Raikkonen Lotus - Renault a treia Romain Grosjean Lotus - Renault.
În urma Paul di Resta Force India - Mercedes, Lewis Hamilton, Mercedes, Sergio Perez McLaren - Mercedes Mark Webber Red Bull - Renault.
  După o serie de eșecuri și blocarea aripa spate Fernando Alonso a avut al optulea, al nouălea Nico Rosberg de Mercedes AMG și a zecea este Jenson Button McLaren - Mercedes.


Clasamentul general pentru șoferi:

1. Sebastian Vettel -77
2. Kimi Raikkonen - 67
3. Lewis Hamilton - 50
4. Fernando Alonso - 47
5. Mark Webber -32
6. Felipe Massa - 30
7. Romain Grosjean - 26
8. Paul Di Resta - 20
9. Nico Rosberg-14
10. Jenson Button - 13
11. Sergio Perez -10
12. Adrian Sutil -6
13. Daniel Ricciardo - 6
14. Nico Hulkenberg n-5
15. Jean-Eric Vergne - 1

Capacitățile tehnice ale dispozitivelor utilizate pentru interceptarea ilegală a MI în Bulgaria.


Capacitățile tehnice ale dispozitivelor utilizate pentru interceptarea ilegală a MI în Bulgaria.

.

Scandalul de "legal" interceptarea ilegală sau de IM și vehiculelor echipate interceptoare IMSI (cod unic care permite identificarea cardului SIM) și IMEI (număr unic de telefon mobil) codurile provoca o mulțime de întrebări.
După intrand pe scurt în fiecare rețea poate fi orientat pentru ceea ce este.
Primul și cel mai important punct de interceptare și ascultare este Identity International Mobile Subscriber sau IMSI, care este folosit pentru detectarea, identificarea și achiziționarea de detalii despre amplasarea abonat.
Pentru a preveni identificarea interceptarea și abonat de urmărire, IMSI a trimis generat aleator TMSI cod, demolarea a ceea ce este principala sarcină a spyware.
 IMSI este utilizat în fiecare din rețeaua mobilă.
Un IMSI este prezentat ca un număr relativ lung de până la 15 de cifre, dar poate fi mai scurtă în diferite țări și operatori.
Primele trei cifre reprezintă codul de țară (MCC), care au fost urmate de rețea de telefonie mobilă cod (MNC), două cifre pentru standardul european sau trei cifre pentru America de Nord.
 Cifrele rămase sunt numărul de identificare abonament de telefonie mobilă (MSIN) în baza de clienti de retea.
Un alt punct de sniffer de interceptare este IMEI, care este folosit de rețeaua GSM pentru a identifica aparatele acceptate și, prin urmare, poate fi folosit pentru a opri un telefon furat de la accesul la rețea (aici vorbim de telefon și nu pe cartela SIM).
De exemplu, dacă un telefon mobil este furat, proprietarul numit operatorul și telefonul intră în "lista neagră" cu numărul său IMEI, dacă cartela SIM a telefonului este schimbat.
 IMEI-ul este folosit doar pentru a identifica dispozitivul și nu există nici o altă cale de abonat la operator ..
Abonatul este identificată prin transmiterea de numărul IMSI stocate pe o cartelă SIM care poate fi transferat la un alt telefon.
Cu toate acestea, multe performanța rețelei și de securitate sunt activate prin cunoașterea de dispozitiv care este utilizat de interceptări telefonice.
Masinile sunt echipate cu interceptori IMEI (număr unic de telefon mobil), coduri, care oferă independență deplină la poliție de către operatorii de telefonie mobilă.
Ca un aparat de ansamblu constituie un separate de celule, independente, care imita pe cele ale operatorilor de telefonie mobilă.
 Distanța efectivă de aproximativ 200 de metri (neconfirmate), GSM-au apropiat "atârnă" pentru acea celulă și tot traficul de celule operatorului trece prin aparatul de lucru al Ministerului.
Ușor de identificat alte telefoane care folosesc interceptări telefonice, chiar dacă cartele SIM nu sunt în numele lui.
De la site-ul Ministerului de Finanțe să înțeleagă: "Sistemul va permite să atingeți ambele apeluri și SMS-uri de intrare și de ieșire a-tinta si sa livreze identitatea reală a țintei sistemul are nevoie pentru a înregistra simultan patru conversațiile de abonați de telefoane celulare. , și a fost interceptată de sistem specificate de către operator, indiferent dacă acestea sunt intrare sau de ieșire. "
O cerință este ca tehnica poate fi mutat de la o mașină la alta, și de a lucra cu 12 V sistemului electric al vehiculului, care va fi instalat.
Tehnologia permite localizarea abonatului într-o rețea 3G, deci nu legende trasabilitatea 3G a căzut în canal.
Manual Locator ajută la detectarea ușoară a obiectului într-un mediu urban cu ajutorul așa-numita. antena ascuns sub haine.
Telefon de obiect poate fi exploatat, iar atunci când este oprit și aparatul servește ca o "eroare".
Doar Off este o oarecare protectie.
Aparatul poate copia, de asemenea, toate datele, contacte, mesaje, istoricul apelurilor de pe cartela SIM pe site-ul și de a crea un duplicat.
 GPS-ul și busola electronica pentru a localiza cele mai mici detalii.

събота, 20 април 2013 г.

Grila de start pentru Marele Premiu al Bahrain Sakhir circuitului în 2013. Pole position pentru Nico Rosberg.


Grila de start pentru Marele Premiu al Bahrain Sakhir circuitului în 2013.
 Pole position pentru Nico Rosberg.

Pilot de "Mercedes" Nico Rosberg a castigat de calificare pentru Marele Premiu al Bahrain. 27 de ani german a câștigat al doilea pole position din cariera sa.
Bun ritm de "Mercedes" a fost consolidat în al patrulea Lewis Hamilton - 1:32.762 min englez, cu toate acestea, va începe de la poziția a noua la fel de cutie de viteze și a fost penalizat cinci locuri.
Poziția a doua va pleca Sebastian Vettel 0.254 secunde întârziere de lider, iar altele vor fi Fernando Alonso.


Grila de start pentru Marele Premiu al Bahrain.

1. Nico Rosberg Mercedes AMG 1:33.364 1:32.867 1:32.330
2. Sebastian Vettel Red Bull - Renault 1:33.327 1:32.746 1:32.584
3. Fernando Alonso Ferrari 1:32.878 1:33.316 1:32.667
4. Lewis Hamilton Mercedes AMG 1:33.498 1:33.346 1:32.762
5. Mark Webber Red Bull - Renault 1:33.966 1:33.098 1:33.078
6. Felipe Massa Ferrari 1:33.780 1:33.358 1:33.207
7. Paul di Resta Force India - Mercedes 1:33.762 1:33.335 1:33.235
8. Adrian Sutil Force India - Mercedes 1:34.048 1:33.378 1:33.246
9. Kimi Raikkonen Lotus - Renault 1:33.827 1:33.146 1:33.327
10. Jenson Button McLaren - Mercedes 1:34.071 1:33.702
11. Romain Grosjean Lotus - Renault 1:33.498 1:33.762
12. Sergio Perez McLaren - Mercedes 1:34.310 1:33.914
13. Daniel Ricardo Toro Rosso - Ferrari 1:34.120 1:33.974
14. Nico Hulkenberg Sauber - Ferrari 1:34.409 1:33.976
15. Botas Walter Williams - Renault 1:34.425 1:34.105
16. Jean-Eric Vergne Toro Rosso - Ferrari 1:34.314 1:34.284
17. Pastor Maldonado Williams - Renault 1:34.425
18. Esteban Gutierrez, Sauber - Ferrari 1:34.730
19. Charles Peak urcare - Renault 1:35.283
20. Jules Bianchi Maroussi - Cosworth 1:36.178
21. Giedo van der Garde de tăiere - Renault 1:36.304
22. Max Chilton Maroussi - Cosworth 1:36.476

Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com