понеделник, 18 март 2013 г.
неделя, 17 март 2013 г.
Formula-1 2013 Kimi Raikkonen cu Lotus - Renault a castigat Marele Premiu al Australiei de la Melbourne, Alonso-două
Formula-1 2013 Kimi Raikkonen cu Lotus - Renault a castigat Marele Premiu al Australiei de la Melbourne, Alonso-două
1. Kimi Raikkonen Lotus - Renault
2. Fernando Alonso Ferrari
3. Sebastian Vettel Red Bull - Renault
4. Felipe Massa Ferrari
5. Lewis Hamilton Mercedes AMG
6. Adrian Sutil Force India - Mercedes
7. Mark Webber Red Bull - Renault
8. Paul di odihna Force India - Mercedes
9. Jenson Button McLaren - Mercedes
10. Romain Grosjean Lotus - Renault
1. Sebastian Vettel Red Bull - Renault 1:44.657 1:36.745 1:27.407
2. Mark Webber Red Bull - Renault 1:44.472 1:36.524 1:27.827
3. Lewis Hamilton Mercedes AMG 1:45.456 1:36.625 1:28.087
4. Felipe Massa Ferrari 1:44.635 1:36.666 1:28.490
5. Fernando Alonso Ferrari 1:43.850 1:36.691 1:28.493
6. Nico Rosberg Mercedes AMG 1:43.380 1:36.194 1:28.523
7. Kimi Raikkonen Lotus - Renault 1:45.545 1:37.517 1:28.738
8. Romain Grosjean Lotus - Renault 1:44.284 1:37.641 1:29.013
9. Paul di odihna Force India - Mercedes 1:45.601 1:36.901 1:29.305
10. Jenson Button McLaren - Mercedes 1:44.688 1:36.644 1:30.357
11. Nico Hulkenberg Sauber - Ferrari 1:45.930 1:38.067
12. Adrian Sutil Force India - Mercedes 1:47.330 1:38.134
13. Jean-Eric Verne Toro Rosso - Ferrari 1:44.871 1:38.778
14. Daniel Ricardo Toro Rosso - Ferrari 1:46.450 1:39.042
15. Sergio Perez McLaren - Mercedes 1:44.300 1:39.900
16. Botas Walter Williams - Renault 1:47.328 1:40.290
17. Pastor Maldonado Williams - Renault 1:47.614
18. Esteban Gutierrez, Sauber - 1:47.776 Ferrari
19. Jules Bianchi Maroussi - Cosworth 1:48.147
20. Max Chilton Maroussi - Cosworth 1:48.909
21. Giedo van der Garde urcare - Renault 1:49.519
22. Charles urcare Peak - Renault 1:50.626
Formula-1, 2013, grila de start de la Grand Prix-ul Australian de la Melbourne.
Formula-1, 2013, grila de start de la Grand Prix-ul Australian de la Melbourne.
Nimic nou sub soare.
După multe speranțe Ferrari încă mediocră.
Red Bull și Vettel a câștigat de calificare pentru Marele Premiu al Australiei. Mark Webber a doua.
1. Sebastian Vettel Red Bull - Renault 1:44.657 1:36.745 1:27.407
2. Mark Webber Red Bull - Renault 1:44.472 1:36.524 1:27.827
3. Lewis Hamilton Mercedes AMG 1:45.456 1:36.625 1:28.087
4. Felipe Massa Ferrari 1:44.635 1:36.666 1:28.490
5. Fernando Alonso Ferrari 1:43.850 1:36.691 1:28.493
6. Nico Rosberg Mercedes AMG 1:43.380 1:36.194 1:28.523
7. Kimi Raikkonen Lotus - Renault 1:45.545 1:37.517 1:28.738
8. Romain Grosjean Lotus - Renault 1:44.284 1:37.641 1:29.013
9. Paul di odihna Force India - Mercedes 1:45.601 1:36.901 1:29.305
10. Jenson Button McLaren - Mercedes 1:44.688 1:36.644 1:30.357
11. Nico Hulkenberg Sauber - Ferrari 1:45.930 1:38.067
12. Adrian Sutil Force India - Mercedes 1:47.330 1:38.134
13. Jean-Eric Verne Toro Rosso - Ferrari 1:44.871 1:38.778
14. Daniel Ricardo Toro Rosso - Ferrari 1:46.450 1:39.042
15. Sergio Perez McLaren - Mercedes 1:44.300 1:39.900
16. Botas Walter Williams - Renault 1:47.328 1:40.290
17. Pastor Maldonado Williams - Renault 1:47.614
18. Esteban Gutierrez, Sauber - 1:47.776 Ferrari
19. Jules Bianchi Maroussi - Cosworth 1:48.147
20. Max Chilton Maroussi - Cosworth 1:48.909
21. Giedo van der Garde urcare - Renault 1:49.519
22. Charles urcare Peak - Renault 1:50.626
събота, 16 март 2013 г.
Grila de start pentru Marele Premiu al Australiei de la Melbourne va deveni clar mâine.
Grila de start pentru Marele Premiu al Australiei de la Melbourne va deveni clar mâine.
În al treilea rând practică înainte de Marele Premiu al Australiei de la Melbourne.
Calificarile a fost amânată până mâine din cauza ploii duminică.
Cel mai bun timp înainte de ploaie Francezul Romain Grosjean dat de Lotus - 1:26.929 minuti.Veche ploaie Ferrari, Fernando Alonso și Felipe Massa a alergat după el.
Vettel a rămas doar 12, iar el a plecat pista zece minute înainte de antrenament din cauza unor probleme cu masinile sale hidraulice, în prealabil, a reușit să facă doar noua tururi.
1. Romain Grosjean Lotus - Renault 1:26.929
2. Fernando Alonso Ferrari 1:27.000
3. Felipe Massa Ferrari 1:27.241
4. Paul di odihna Force India - Mercedes 1:27.533
5. Kimi Raikkonen Lotus - Renault 1:27.625
6. Daniel Ricardo Toro Rosso - Ferrari 1:27.849
7. Jean-Eric Verne Toro Rosso - Ferrari 1:27.860
8. Adrian Sutil Force India - Mercedes 1:28.069
9. Nico Hulkenberg Sauber - 1:28.253 Ferrari
10 Esteban Gutierrez Sauber - 1:28.253 Ferrari
11. Nico Rosberg Mercedes AMG 1:28.486
12. Sebastian Vettel Red Bull - Renault 1:29.808
13. Mark Webber Red Bull - Renault 1:30.073
14. Jules Bianchi Maroussi - Cosworth 1:30.388
15. Giedo van der Garde urcare - Renault 1:30.598
16. Charles urcare Peak - Renault 1:30.959
17. Jenson Button McLaren - Mercedes 1:33.236
18. Sergio Perez McLaren - Mercedes 1:33.527
19. Pastor Maldonado Williams - Renault 1:39.232
20. Botas Walter Williams - Renault 1:39.779
21. Max Chilton Maroussi - Cosworth 1:42.872
22. Lewis Hamilton Mercedes AMG 1:47.246
четвъртък, 14 март 2013 г.
Dezastru ecologic amenință Negre deversare de petrol a crescut Mării, se muta la România și Bulgaria.
Dezastru ecologic amenință Negre deversare de petrol a crescut Mării, se muta la România și Bulgaria.
Dezastru ecologic amenință Negre deversare de petrol a crescut de la Marea la cinci kilometri în vânturi nefavorabile si curenti ar putea amenința coasta bulgară.
Scufundat la gura de vărsare a Dunării navei "Nicolae Bauman" continuă să polueze ulei Marea Neagră, în prezent, zona de deversare de petrol din largul coastelor Odesa este de cel puțin 5.3 metri patrati. km creșteri.
Deversare de petrol se îndreaptă spre sud spre România și Bulgaria.
Navă de marfă cu drapelul Republicii Moldova, sa prăbușit în Marea Neagră, la 6 martie La bord erau 11 membri ai echipajului au fost evacuați toți cu barca la mal.
Nava a fost acuzat de 2.700 de tone de gips Turcia Kherson.
Se pare că suma de date inițială mică de combustibil nu este adevărat.
Măsurare ultima zona de deversare de petrol este 11 martie, iar apoi pentru că marea agitată au fost petele vizibile și pelicule de ulei cu dungi luminoase colorate, care sunt îndreptate spre România și Bulgaria, în formă de triunghi, cu o suprafață totală de mai mult de 5 pătrat km.
La 12 martie, membri ai Inspectoratului Ecologic de Stat a examinat apele cu barca în jurul valorii de cargoul scufundat și a confirmat faptul că nu se oprește scurgerea de ulei similar cu ulei. Au fost luate probe de apă pentru analiză.
Zona nu are resurse umane, fără unelte speciale, în mod evident, doresc să elimine poluarea și scurgerii în curs de desfășurare.
Ismail, de asemenea, nu au resursele necesare pentru a combate scurgerii.
Urmărirea penală a regiunii Odesa determină scurgerea de petrol de mai mult de 8.4 km patrati. în conformitate cu "Interfax".
Intentat un dosar penal pentru poluarea marină.
În plus față de amenințare la adresa mediului din produse petroliere aproape de locul unde Dunarea se varsa in Marea Neagra poate fi pierdut aproape toată partea de jos a turnat viata marina.
Gips este o substanță inertă, dar când ajunge în partea de jos ucide toate midii, crabi, vegetație și floră de mare Ecologic ucrainean cred Uniunii.
Curenți predominante de suprafață din Marea Neagră provin de la gurile râurilor mari și în strâmtoarea Kerci, de unde incepe un puternic curent de coastă.
Acesta a fost spre sud în apropierea coastei română și bulgară.
Varna est a Crimeei fluxurilor de peste, pentru a forma in zona de sud, care direcționează Bosfor.
сряда, 13 март 2013 г.
Ceea ce oamenii așteaptă de la partidul la alegerile parlamentare extraordinare în Bulgaria?
Ceea ce oamenii așteaptă de la partidul la alegerile parlamentare extraordinare în Bulgaria?
Cu excepția părții nucleul dur, cei mai mulți oameni nu s-au decis dacă să voteze și care să voteze pentru, deoarece acestea sunt dezgustat, si mai ales de GERD, dar, de asemenea, o altă putere a trecut prin ultimii 23 de ani.
Cel mai probabil a fi interesat în platformele electorale un pic mai grave decât alegerile precedente, iar aceste platforme au cel puțin undeva pentru a asigura îndeplinirea dorințelor lor afisate pe mitinguri, demonstrații și interviuri, cum ar fi:
Responsabilitatea judiciară și penală pentru parlamentari și miniștri. -62%.
Modificarea Constituției. -30%.
Lustratie de a participa la guvernare-33 la sută.
Lustrației pentru agenți de securitate ale statului, 36%.
Tu nu ridică întrebări cu privire la conturile de monopol, pentru că rezolvarea lor ar fi ritualul politic sistem de sinucidere.
Vreau să spun că acest popor timp simțit puterea lui și este mai sănătos să nu fie mintit, ca de obicei.
Aceasta este, probabil, ultima șansă a partidelor tradiționale și a zilei, pentru că se profilează țigănească-proletar revoluție.
Protestele au dus la o criză generală a capitalismului din Bulgaria, deoarece el a fost deformat de o oligarhie desemnat de către comuniști, capitaliști, fathead aristocrații circulante locale și feudali.
Faptul că sloganul de naționalizare.
Adevărul este că nici una dintre cererile de protestatari bulgarii nu se va întâmpla fără o nouă, cu adevărat independentă de partide politice și politicieni, sistemul juridic corupt, deoarece dorința naturală a tuturor oamenilor penale la putere, este de a oferi magistraților la timp, precise, și corupt dependente și garanți anchetatorii de lipsă de competență, pentru următorii 4-5 ani, și apoi de ieșire de la putere. eventuală
Platforma garantează doar o schimbare imediată în sistemul judiciar, pentru a primi o anumită încredere în puterea de alegeri anticipate parlamentare, precum și cu un angajament ferm de a oferi rapid independența sistemului judiciar și a lustrației tuturor magistraților și a sprijinit anchetatorii numit și desemnat de către politicieni .
Numai garanta pentru alegerea directă a magistraților pentru îndepărtarea și dizolvarea Curții Constituționale CJS actual compus din instanțe, procurorii avocat și procurorilor de la toate nivelurile pot face chiar și o indulgență mic al unui partid politic.
Nu ar trebui să fie subestimată și de dorințele lustratiei implicate în agenți de securitate guvernamentale și de stat.
Părțile bune s-au de a face ca lustratia, chiar și în listele electorale, nu ajung lustrației întâlni demonstrații violente și revolte în urma iarna viitoare (Doamne fereste).
E bine să se oprească și prostește desființată în furtul și corupția, birocrația la toate nivelurile.
Абонамент за:
Публикации (Atom)
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс.
За контакти: yphalachev@gmail.com