Bradley Wiggins a castigat Turul Frantei Cavendish a condus din nou pentru victorii scenă în finala de la Paris.
Marea Britanie a lui Bradley Wiggins a dovedit că acest an este de neegalat în Tour de France.
După ce a distrus concurenţa în penultima etapă - 53 timpul procesului de km de Bonneval la Chartres, la Paris, a triumfat în mod oficial astăzi primul britanic pentru a castiga cursa de ciclism cele mai prestigioase din lume.
În al doilea rând este coechipier Chris Wiggins Fruum. Vincenzo Nibali din Italia, a terminat doar saisprezecea sâmbătă, dar locul 3 în clasamentul general.
Cadet Evans a terminat pe locul 7.
неделя, 22 юли 2012 г.
Fernando Alonso a castigat Marele Premiu al Germaniei. Clasamentul piloţilor după Marele Premiu al Germaniei.
Fernando Alonso a castigat Marele Premiu al Germaniei.
Clasamentul piloţilor după Marele Premiu al Germaniei.
Alonso a lansat primul tur şi ultima piesa "Hockenheim" îşi păstrează poziţia.
În al doilea rând este Sebastian Vettel de la Red Bull, dar penultimul tur inainte de controversat Jenson Button, care a rămas treti.Manevrata fost contestată cu apel la judecători din Germania şi pedeapsa este posibil.
Alonso a crescut de plumb sale de peste doua plasate Mark Webber 34 de puncte.
Clasamentul general al piloţilor după Marele Premiu al Germaniei:
01 Fernando Alonso 154
02 Webber 120
Sebastian Vettel 03 118
Kimi Raikkonen 04 95
Hamilton 05 92
Nico Rosberg 06 76
07 Jenson Button 65
08 Romain Grozhan 61
Sergio Perez 09 47
Kamui Kobayashi 10 31
Rezultatele de la Marele Premiu al Germaniei:
1 Fernando Alonso Ferrari 67 1 25 Câştigătorul
2 Sebastian Vettel Red Bull - Renault 67 3.7 2 18 sec
3 Jenson Button McLaren - Mercedes 67 6 15 6.9 sec
4 Kimi Raikkonen Lotus - Renault 67 10 12 16.4 sec
5 Kamui Kobayashi Sauber - Ferrari 67 21.9 12 10 sec
6 Sergio Perez Sauber - Ferrari 67 17 8 8.27 sec
7 Michael Schumacher Mercedes AMG 67 3 6 28.9 sec
8 Mark Webber Red Bull - Renault 67 8 4 46.9 sec
9 Nico Hulkenberg Force India - Mercedes 67 4 2 48.1 sec
10 Nico Rosberg Mercedes AMG 67 21 1 48.8 secunde
11 Paul di Resti Force India - Mercedes 67 9 59.2 sec
Felipe Massa Ferrari 12 67 71.4 13 sec
13 Daniel Ricardo Toro Rosso - Ferrari 67 76.8 11 sec
14 Jean-Eric Verne Toro Rosso - Ferrari 67 76.9 15 sec
Pastor Maldonado Williams 15 - Renault 5 66 1 tur
16 bărci Vitaly Petrov - Renault 18 66 1 tur
17 Bruno Senna Williams - Renault 14 66 1 tur
18 Romain Grozhan Lotus - Renault 19 66 1 tur
19 Heikki Kovalainen ambarcatiuni - Renault 65 2 16 ture
20 Charles auto Maroussi - Cosworth 65 2 20 tururi
21 Pedro de la Rosa TSH - Cosworth 3 ture 64 23
Timo Glock 22 Maroussi - Cosworth 3 ture 64 22
Narain Karthikeyan HRT 23 - 3 ture Cosworth 64 24
24 Lewis Hamilton McLaren - Mercedes 11 7 56 tururi
Clasamentul piloţilor după Marele Premiu al Germaniei.
Alonso a lansat primul tur şi ultima piesa "Hockenheim" îşi păstrează poziţia.
În al doilea rând este Sebastian Vettel de la Red Bull, dar penultimul tur inainte de controversat Jenson Button, care a rămas treti.Manevrata fost contestată cu apel la judecători din Germania şi pedeapsa este posibil.
Alonso a crescut de plumb sale de peste doua plasate Mark Webber 34 de puncte.
Clasamentul general al piloţilor după Marele Premiu al Germaniei:
01 Fernando Alonso 154
02 Webber 120
Sebastian Vettel 03 118
Kimi Raikkonen 04 95
Hamilton 05 92
Nico Rosberg 06 76
07 Jenson Button 65
08 Romain Grozhan 61
Sergio Perez 09 47
Kamui Kobayashi 10 31
Rezultatele de la Marele Premiu al Germaniei:
1 Fernando Alonso Ferrari 67 1 25 Câştigătorul
2 Sebastian Vettel Red Bull - Renault 67 3.7 2 18 sec
3 Jenson Button McLaren - Mercedes 67 6 15 6.9 sec
4 Kimi Raikkonen Lotus - Renault 67 10 12 16.4 sec
5 Kamui Kobayashi Sauber - Ferrari 67 21.9 12 10 sec
6 Sergio Perez Sauber - Ferrari 67 17 8 8.27 sec
7 Michael Schumacher Mercedes AMG 67 3 6 28.9 sec
8 Mark Webber Red Bull - Renault 67 8 4 46.9 sec
9 Nico Hulkenberg Force India - Mercedes 67 4 2 48.1 sec
10 Nico Rosberg Mercedes AMG 67 21 1 48.8 secunde
11 Paul di Resti Force India - Mercedes 67 9 59.2 sec
Felipe Massa Ferrari 12 67 71.4 13 sec
13 Daniel Ricardo Toro Rosso - Ferrari 67 76.8 11 sec
14 Jean-Eric Verne Toro Rosso - Ferrari 67 76.9 15 sec
Pastor Maldonado Williams 15 - Renault 5 66 1 tur
16 bărci Vitaly Petrov - Renault 18 66 1 tur
17 Bruno Senna Williams - Renault 14 66 1 tur
18 Romain Grozhan Lotus - Renault 19 66 1 tur
19 Heikki Kovalainen ambarcatiuni - Renault 65 2 16 ture
20 Charles auto Maroussi - Cosworth 65 2 20 tururi
21 Pedro de la Rosa TSH - Cosworth 3 ture 64 23
Timo Glock 22 Maroussi - Cosworth 3 ture 64 22
Narain Karthikeyan HRT 23 - 3 ture Cosworth 64 24
24 Lewis Hamilton McLaren - Mercedes 11 7 56 tururi
Fernando Alonso, înainte de Marele Premiu al Germaniei.
Fernando Alonso, înainte de Marele Premiu al Germaniei.
Fernando Alonso este omul, iar celălalt este favorit pentru a fi socotit cu.
Fernando Alonso sa dovedit a fi de cele mai bune, în ploaie câştigat de calificare pentru Marele Premiu al Germaniei.
În al doilea rând din stânga Sebastian Vettel Red Bull - Renault va lansa Webber a treia şi a patra Schumacher Mercedes AMG. Acesta este condus în Drivers:
Clasificarea a piloţilor înainte de Marele Premiu al Germaniei:
01 Fernando Alonso 129
02 Webber 116
Sebastian Vettel 03 100
Hamilton 04 92
Kimi Raikkonen 05 83
Nico Rosberg 06 75
07 Romain Grozhan 61
08 Jenson Button 50
Sergio Perez 09 39
Pastor Maldonado 10 29
Condiţiile sunt aceleaşi pentru toată lumea, dar pentru a fi socotit cu ele - Alonso a declarat, după calificare şi "poziţia a liniei a fost limita de abordare a transforma şase nu a fost uşor pentru oricine, masini servit pe apă, dar totul a mers bine pentru noi suspensie.. în groapă în timpul sesiunii a treia a fost strategia de dreapta. "
Hamilton a declarat că nu există o explicaţie de ce echipa britanică din nou lăsat în urmă Red Bull şi Ferrari in calificari.
McLaren a actualizat setările pentru masina ta Marele Premiu al Germaniei, dar ceva nu merge bine.
Pornind de reţea pentru Marele Premiu al Germaniei.
1 Fernando Alonso Ferrari 1:16.073 1:38.521 1:40.621 23
2 Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1:16.393 1:38.309 1:41.026 23
3 Mark Webber Red Bull-Renault 1:16.500 1:39.382 1:41.496 24
4 Michael Schumacher Mercedes 1:16.686 1:38.010 1:42.459 24
5 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:16.271 1:39.467 1:43.501 24
Pastor Maldonado 6 Williams-Renault 1:16.181 1:38.731 1:43.950 27
7 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:16.507 1:38.659 1:44.113 20
8 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:16.221 1:37.365 1:44.186 18
9 Paul di Resti Force India-Mercedes 1:16.352 1:39.703 1:44.889 26
Kimi Raikkonen 10 Lotus-Renault 1:15.693 1:39.729 1:45.811 20
11 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:16.516 15 1:39.789
12 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:15.726 17 1:39.933
13 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:16.481 16 1:39.985
14 Massa Ferrari 1:16.265 17 1:40.212
15 Romain Grozhan Lotus-Renault 1:16.685 1:40.574 18
16 Bruno Senna Williams-Renault 1:16.426 1:40.752 21
17 Nico Rosberg Mercedes 1:15.988 1:41.551
18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:16.741 9
19 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1:17.620 8
20 Vitaly Petrov Caterham-Renault 1:18.531 9
21 Charles Pic "Marussia-Cosworth 1:19.220 12
22 Timo Glock Marussia-Cosworth 1:19.291 11
23 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1:19.912 8
Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 24 1:20.230 10
107% în T1 1:20.991
Fernando Alonso este omul, iar celălalt este favorit pentru a fi socotit cu.
Fernando Alonso sa dovedit a fi de cele mai bune, în ploaie câştigat de calificare pentru Marele Premiu al Germaniei.
În al doilea rând din stânga Sebastian Vettel Red Bull - Renault va lansa Webber a treia şi a patra Schumacher Mercedes AMG. Acesta este condus în Drivers:
Clasificarea a piloţilor înainte de Marele Premiu al Germaniei:
01 Fernando Alonso 129
02 Webber 116
Sebastian Vettel 03 100
Hamilton 04 92
Kimi Raikkonen 05 83
Nico Rosberg 06 75
07 Romain Grozhan 61
08 Jenson Button 50
Sergio Perez 09 39
Pastor Maldonado 10 29
Condiţiile sunt aceleaşi pentru toată lumea, dar pentru a fi socotit cu ele - Alonso a declarat, după calificare şi "poziţia a liniei a fost limita de abordare a transforma şase nu a fost uşor pentru oricine, masini servit pe apă, dar totul a mers bine pentru noi suspensie.. în groapă în timpul sesiunii a treia a fost strategia de dreapta. "
Hamilton a declarat că nu există o explicaţie de ce echipa britanică din nou lăsat în urmă Red Bull şi Ferrari in calificari.
McLaren a actualizat setările pentru masina ta Marele Premiu al Germaniei, dar ceva nu merge bine.
Pornind de reţea pentru Marele Premiu al Germaniei.
1 Fernando Alonso Ferrari 1:16.073 1:38.521 1:40.621 23
2 Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1:16.393 1:38.309 1:41.026 23
3 Mark Webber Red Bull-Renault 1:16.500 1:39.382 1:41.496 24
4 Michael Schumacher Mercedes 1:16.686 1:38.010 1:42.459 24
5 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:16.271 1:39.467 1:43.501 24
Pastor Maldonado 6 Williams-Renault 1:16.181 1:38.731 1:43.950 27
7 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:16.507 1:38.659 1:44.113 20
8 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:16.221 1:37.365 1:44.186 18
9 Paul di Resti Force India-Mercedes 1:16.352 1:39.703 1:44.889 26
Kimi Raikkonen 10 Lotus-Renault 1:15.693 1:39.729 1:45.811 20
11 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:16.516 15 1:39.789
12 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:15.726 17 1:39.933
13 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:16.481 16 1:39.985
14 Massa Ferrari 1:16.265 17 1:40.212
15 Romain Grozhan Lotus-Renault 1:16.685 1:40.574 18
16 Bruno Senna Williams-Renault 1:16.426 1:40.752 21
17 Nico Rosberg Mercedes 1:15.988 1:41.551
18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:16.741 9
19 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1:17.620 8
20 Vitaly Petrov Caterham-Renault 1:18.531 9
21 Charles Pic "Marussia-Cosworth 1:19.220 12
22 Timo Glock Marussia-Cosworth 1:19.291 11
23 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1:19.912 8
Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 24 1:20.230 10
107% în T1 1:20.991
събота, 21 юли 2012 г.
Regele Juan Carlos a fost deposedat de titlu, după vânătoare de elefanţi.
Regele Juan Carlos a fost deposedat de titlu, după vânătoare de elefanţi.
Vânătoare de elefanţi, în care monarhul a participat, începând din aprilie a acestui an, în Botswana. Publicul spaniol conştienţi de acest safari, după ce regele piciorul rupt şi a fost nevoit să se întoarcă de urgenţă în ţara sa pentru a primi îngrijiri medicale.
Regele descris ca o participare greşeală la vânătoare şi a promis că acest lucru nu trebuie să se repete.
Acum, Regele Juan Carlos a fost deposedat de titlul de Presedinte Onorific al "World Wildlife Fund pentru elefanţi de vânătoare.Decizia de a-l exclude a fost luată de către filiala spaniolă a Fondului.
Declaraţia a fondului în această privinţă, se observă că "în ciuda faptului că vânătoarea este legal si reglabil", Fondul a primit un răspuns negativ în rândul membrilor săi şi a societăţii ca un întreg.
Cu 226 de delegaţi cu drept de vot s-au solicitat pentru privarea regele a titlului, în timp ce numai 13 au fost "împotriva".
Vânătoare de elefanţi, în care monarhul a participat, începând din aprilie a acestui an, în Botswana. Publicul spaniol conştienţi de acest safari, după ce regele piciorul rupt şi a fost nevoit să se întoarcă de urgenţă în ţara sa pentru a primi îngrijiri medicale.
Regele descris ca o participare greşeală la vânătoare şi a promis că acest lucru nu trebuie să se repete.
Acum, Regele Juan Carlos a fost deposedat de titlul de Presedinte Onorific al "World Wildlife Fund pentru elefanţi de vânătoare.Decizia de a-l exclude a fost luată de către filiala spaniolă a Fondului.
Declaraţia a fondului în această privinţă, se observă că "în ciuda faptului că vânătoarea este legal si reglabil", Fondul a primit un răspuns negativ în rândul membrilor săi şi a societăţii ca un întreg.
Cu 226 de delegaţi cu drept de vot s-au solicitat pentru privarea regele a titlului, în timp ce numai 13 au fost "împotriva".
"Al Qaeda Jihadul", a afirmat explozie responsabilitate terorist în Burgas?
"Al Qaeda Jihadul", a afirmat explozie responsabilitate terorist în Burgas?
Necunoscut până acum o organizaţie care a fost în legătură cu mişcarea "jihadului global", declaraţie răspândirea care îşi asumă responsabilitatea pentru atacurile teroriste îndreptate împotriva evreilor din Bulgaria, ameninţă mai multe atacuri în luna Ramadan, nu spun site-uri foarte credibile israeliene.
Declaraţia grupului spune: "Unul dintre grupurile noastre, cu ajutorul lui Allah, apoi urmaţi cu atenţie a reuşit să arunce în aer un autobuz plin de turişti evrei strica pământul sfânt.
Războiul sfânt nu se limitează la un anumit stadiu şi va lupta împotriva evreilor şi americanilor până când acestea părăsesc ţara de Islam. "
Informaţia este extrem de discutabilă.
Nici mass-media bulgare şi israeliene a lansat robotul prima fotografie, complicele pretinsa teroriştii care a explodat autobuzul de la aeroport "Sarafovo".Ilustraţia a fost luat de poliţia bulgară, care se pare că se temeau că terorist al doilea este undeva în Bulgaria, cu o bombă al doilea.
Necunoscut până acum o organizaţie care a fost în legătură cu mişcarea "jihadului global", declaraţie răspândirea care îşi asumă responsabilitatea pentru atacurile teroriste îndreptate împotriva evreilor din Bulgaria, ameninţă mai multe atacuri în luna Ramadan, nu spun site-uri foarte credibile israeliene.
Declaraţia grupului spune: "Unul dintre grupurile noastre, cu ajutorul lui Allah, apoi urmaţi cu atenţie a reuşit să arunce în aer un autobuz plin de turişti evrei strica pământul sfânt.
Războiul sfânt nu se limitează la un anumit stadiu şi va lupta împotriva evreilor şi americanilor până când acestea părăsesc ţara de Islam. "
Informaţia este extrem de discutabilă.
Nici mass-media bulgare şi israeliene a lansat robotul prima fotografie, complicele pretinsa teroriştii care a explodat autobuzul de la aeroport "Sarafovo".Ilustraţia a fost luat de poliţia bulgară, care se pare că se temeau că terorist al doilea este undeva în Bulgaria, cu o bombă al doilea.
Grid-Fernando Alonso a castigat de calificare pentru Marele Premiu al Germaniei.
Grid-Fernando Alonso a castigat de calificare pentru Marele Premiu al Germaniei.
Fernando Alonso sa dovedit a fi de cele mai bune, în ploaie câştigat de calificare pentru Marele Premiu al Germaniei.
În al doilea rând din stânga Sebastian Vettel Red Bull - Renault va lansa Webber a treia şi a patra Schumacher Mercedes AMG.
1 Fernando Alonso Ferrari 1:16.073 1:38.521 1:40.621 23
2 Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1:16.393 1:38.309 1:41.026 23
3 Mark Webber Red Bull-Renault 1:16.500 1:39.382 1:41.496 24
4 Michael Schumacher Mercedes 1:16.686 1:38.010 1:42.459 24
5 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:16.271 1:39.467 1:43.501 24
Pastor Maldonado 6 Williams-Renault 1:16.181 1:38.731 1:43.950 27
7 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:16.507 1:38.659 1:44.113 20
8 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:16.221 1:37.365 1:44.186 18
9 Paul di Resti Force India-Mercedes 1:16.352 1:39.703 1:44.889 26
Kimi Raikkonen 10 Lotus-Renault 1:15.693 1:39.729 1:45.811 20
11 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:16.516 15 1:39.789
12 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:15.726 17 1:39.933
13 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:16.481 16 1:39.985
14 Massa Ferrari 1:16.265 17 1:40.212
15 Romain Grozhan Lotus-Renault 1:16.685 1:40.574 18
16 Bruno Senna Williams-Renault 1:16.426 1:40.752 21
17 Nico Rosberg Mercedes 1:15.988 1:41.551
18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:16.741 9
19 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1:17.620 8
20 Vitaly Petrov Caterham-Renault 1:18.531 9
21 Charles Pic "Marussia-Cosworth 1:19.220 12
22 Timo Glock Marussia-Cosworth 1:19.291 11
23 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1:19.912 8
Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 24 1:20.230 10
107% în T1 1:20.991
Clasificarea a piloţilor înainte de Marele Premiu al Germaniei:
01 Fernando Alonso 129
02 Webber 116
Sebastian Vettel 03 100
Hamilton 04 92
Kimi Raikkonen 05 83
Nico Rosberg 06 75
07 Romain Grozhan 61
08 Jenson Button 50
Sergio Perez 09 39
Pastor Maldonado 10 29
Clasamentul echipelor înainte de Marele Premiu al Germaniei:
01 Red Bull Racing-Renault 216
02 Ferrari 152
03 Lotus-Renault 144
04 McLaren-Mercedes 142
05 Mercedes 98
06 Sauber-Ferrari 60
07 Williams-Renault 47
08 Force India-Mercedes 44
Fernando Alonso sa dovedit a fi de cele mai bune, în ploaie câştigat de calificare pentru Marele Premiu al Germaniei.
În al doilea rând din stânga Sebastian Vettel Red Bull - Renault va lansa Webber a treia şi a patra Schumacher Mercedes AMG.
1 Fernando Alonso Ferrari 1:16.073 1:38.521 1:40.621 23
2 Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1:16.393 1:38.309 1:41.026 23
3 Mark Webber Red Bull-Renault 1:16.500 1:39.382 1:41.496 24
4 Michael Schumacher Mercedes 1:16.686 1:38.010 1:42.459 24
5 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:16.271 1:39.467 1:43.501 24
Pastor Maldonado 6 Williams-Renault 1:16.181 1:38.731 1:43.950 27
7 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:16.507 1:38.659 1:44.113 20
8 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:16.221 1:37.365 1:44.186 18
9 Paul di Resti Force India-Mercedes 1:16.352 1:39.703 1:44.889 26
Kimi Raikkonen 10 Lotus-Renault 1:15.693 1:39.729 1:45.811 20
11 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:16.516 15 1:39.789
12 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:15.726 17 1:39.933
13 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:16.481 16 1:39.985
14 Massa Ferrari 1:16.265 17 1:40.212
15 Romain Grozhan Lotus-Renault 1:16.685 1:40.574 18
16 Bruno Senna Williams-Renault 1:16.426 1:40.752 21
17 Nico Rosberg Mercedes 1:15.988 1:41.551
18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:16.741 9
19 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1:17.620 8
20 Vitaly Petrov Caterham-Renault 1:18.531 9
21 Charles Pic "Marussia-Cosworth 1:19.220 12
22 Timo Glock Marussia-Cosworth 1:19.291 11
23 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1:19.912 8
Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 24 1:20.230 10
107% în T1 1:20.991
Clasificarea a piloţilor înainte de Marele Premiu al Germaniei:
01 Fernando Alonso 129
02 Webber 116
Sebastian Vettel 03 100
Hamilton 04 92
Kimi Raikkonen 05 83
Nico Rosberg 06 75
07 Romain Grozhan 61
08 Jenson Button 50
Sergio Perez 09 39
Pastor Maldonado 10 29
Clasamentul echipelor înainte de Marele Premiu al Germaniei:
01 Red Bull Racing-Renault 216
02 Ferrari 152
03 Lotus-Renault 144
04 McLaren-Mercedes 142
05 Mercedes 98
06 Sauber-Ferrari 60
07 Williams-Renault 47
08 Force India-Mercedes 44
Care a adus criza în Europa şi cum să iasă din ea?
Care a adus criza în Europa şi cum să iasă din ea?
În Europa, în creştere scepticismul cu privire la integrarea europeană şi instituţiile europene trebuie să găsească modalităţi pentru rezolvarea crizei.
Rădăcinile problemei o oarecare măsură, consacrat la inceputul anilor '90, atunci când crearea de moneda unică a fost introdus un unificat monetare, dar nu o singură politică fiscală.
Politicienii europeni nu au nici o idee de ce a venit criza şi soluţiile pe termen scurt şi oferind mai multe puteri pentru instituţiile supranaţionale se încearcă să păcălească criza, de exemplu, - fondul de salvare global, mecanismul european de stabilizare.
Acest lucru este manipularea frauduloasă cu contractul de "genunchi" şi transfer de resurse de "sus".
Atitudine conservatoare privind criza:
Austeritate şi disciplină, care va ajuta Europa să iasă din criză şi de Europa să iasă din criză cu uniunea fiscală.
Ideile de stânga sunt, de asemenea, foarte rapid:
Europa va ieşi din criză, dacă există un plan coordonat pentru investiţii.
10 miliarde de euro din Fondul Social European ar trebui să fie direcţionate către statele membre în special pentru a face cu ocuparea forţei de muncă pentru tineri.
Care a adus criza în Europa:
În primul rând se poate observa declinul din SUA în ultimii ani, o combinaţie a lipsei de experienţă politică, echipe slabe, puterea crescândă a Chinei, India, Brazilia şi emanciparea lor de dominaţia americană, în creştere anti-americanism în lume, şi pierderea de aliaţi strategici natural avut un impact negativ rapid adormit în complacerea lor byurgerskoto Europa.
Inevitabil, după turbulenţe severe asupra economiei globale ca urmare a practicii de guvernul SUA în ultimii zeci de ani pot petrece întotdeauna mai mult decât produc şi executa periodic de imprimare de dolari.
În al doilea rând, cu demonstraţie de muschi de pe arena internaţională China, a făcut clar faptul că interesele sale extinde în acest joc şi a ieşit cei mai importanti jucatori: SUA, Rusia, Iran, Coreea de Nord, Israel, China şi India, Pakistan şi undeva departe în spatele UE- .
Modelul este încă valabil - NATO, lider al SUA.
Unii e, că jocul de putere politică se bazează în principal pe forţa militară.
Europa nu are cărţi militare atu, dar a fost cedat la Statele Unite ale Americii.
În al treilea rând, doar cronologic, dar cel puţin nu este creşterea economică a Chinei ca principala ameninţare pentru Occident şi o cauză majoră a crizei, dar estimările sunt că expansiunea sa financiară de pe pieţele mondiale în următorii zece ani va creşte.
Până în 2020, yuanul este probabil de a deveni o monedă globală pentru decontare. Toate aceste tendinte au devenit o provocare majoră.
Conform estimărilor, în viitorul apropiat, de produse din China va continua să înlocuiască producătorilor autohtoni.
Beijing va consolida, de asemenea, poziţia sa în FMI şi OMC.
Anul trecut, China a devenit cel mai mare partener comercial al UE, depăşind Statele Unite.
Ministerul Comerţului din China, folosind date de la Europene, oficiul de statistică Eurostat, ia act de faptul că China, pe locul al doilea în volum a exporturilor UE către alte ţări. În iulie 2011, exporturile UE către China a ajuns la 11,7 miliarde de dolari, la 12,3 la sută peste nivelul de anul trecut.
UE chiar a importat bunuri din China, la 23,8 miliarde de dolari, sau 6,2 la sută mai puţin pe o bază anuală.
Cum putem ieşi din criză:
Prima condiţie este indispensabilă şi crearea unei forţe armate europene.
Măsuri de urgenţă pentru a aborda catastrofă demografică care a căzut în Europa.
Creşterea productivităţii, reducerea salariilor nerealiste şi nejustificate şi a pensiilor, creşterea reducerea săptămânii de lucru de concediu plătit şi de eradicare a "statele bunăstării" şi toate socială "acquis-ului".
Acesta este un proces lung, aproximativ 20-30 de ani, şi până atunci pot să apară şi entropia limită şi o serie de războaie peste ultima redistribuire a resurselor fosile.
În caz contrar, poziţia conservatoare din criză prin austeritate şi de disciplină şi de idei de stânga pentru planul de investiţii coordonat va duce doar la o moarte lentă.
În Europa, în creştere scepticismul cu privire la integrarea europeană şi instituţiile europene trebuie să găsească modalităţi pentru rezolvarea crizei.
Rădăcinile problemei o oarecare măsură, consacrat la inceputul anilor '90, atunci când crearea de moneda unică a fost introdus un unificat monetare, dar nu o singură politică fiscală.
Politicienii europeni nu au nici o idee de ce a venit criza şi soluţiile pe termen scurt şi oferind mai multe puteri pentru instituţiile supranaţionale se încearcă să păcălească criza, de exemplu, - fondul de salvare global, mecanismul european de stabilizare.
Acest lucru este manipularea frauduloasă cu contractul de "genunchi" şi transfer de resurse de "sus".
Atitudine conservatoare privind criza:
Austeritate şi disciplină, care va ajuta Europa să iasă din criză şi de Europa să iasă din criză cu uniunea fiscală.
Ideile de stânga sunt, de asemenea, foarte rapid:
Europa va ieşi din criză, dacă există un plan coordonat pentru investiţii.
10 miliarde de euro din Fondul Social European ar trebui să fie direcţionate către statele membre în special pentru a face cu ocuparea forţei de muncă pentru tineri.
Care a adus criza în Europa:
În primul rând se poate observa declinul din SUA în ultimii ani, o combinaţie a lipsei de experienţă politică, echipe slabe, puterea crescândă a Chinei, India, Brazilia şi emanciparea lor de dominaţia americană, în creştere anti-americanism în lume, şi pierderea de aliaţi strategici natural avut un impact negativ rapid adormit în complacerea lor byurgerskoto Europa.
Inevitabil, după turbulenţe severe asupra economiei globale ca urmare a practicii de guvernul SUA în ultimii zeci de ani pot petrece întotdeauna mai mult decât produc şi executa periodic de imprimare de dolari.
În al doilea rând, cu demonstraţie de muschi de pe arena internaţională China, a făcut clar faptul că interesele sale extinde în acest joc şi a ieşit cei mai importanti jucatori: SUA, Rusia, Iran, Coreea de Nord, Israel, China şi India, Pakistan şi undeva departe în spatele UE- .
Modelul este încă valabil - NATO, lider al SUA.
Unii e, că jocul de putere politică se bazează în principal pe forţa militară.
Europa nu are cărţi militare atu, dar a fost cedat la Statele Unite ale Americii.
În al treilea rând, doar cronologic, dar cel puţin nu este creşterea economică a Chinei ca principala ameninţare pentru Occident şi o cauză majoră a crizei, dar estimările sunt că expansiunea sa financiară de pe pieţele mondiale în următorii zece ani va creşte.
Până în 2020, yuanul este probabil de a deveni o monedă globală pentru decontare. Toate aceste tendinte au devenit o provocare majoră.
Conform estimărilor, în viitorul apropiat, de produse din China va continua să înlocuiască producătorilor autohtoni.
Beijing va consolida, de asemenea, poziţia sa în FMI şi OMC.
Anul trecut, China a devenit cel mai mare partener comercial al UE, depăşind Statele Unite.
Ministerul Comerţului din China, folosind date de la Europene, oficiul de statistică Eurostat, ia act de faptul că China, pe locul al doilea în volum a exporturilor UE către alte ţări. În iulie 2011, exporturile UE către China a ajuns la 11,7 miliarde de dolari, la 12,3 la sută peste nivelul de anul trecut.
UE chiar a importat bunuri din China, la 23,8 miliarde de dolari, sau 6,2 la sută mai puţin pe o bază anuală.
Cum putem ieşi din criză:
Prima condiţie este indispensabilă şi crearea unei forţe armate europene.
Măsuri de urgenţă pentru a aborda catastrofă demografică care a căzut în Europa.
Creşterea productivităţii, reducerea salariilor nerealiste şi nejustificate şi a pensiilor, creşterea reducerea săptămânii de lucru de concediu plătit şi de eradicare a "statele bunăstării" şi toate socială "acquis-ului".
Acesta este un proces lung, aproximativ 20-30 de ani, şi până atunci pot să apară şi entropia limită şi o serie de războaie peste ultima redistribuire a resurselor fosile.
În caz contrar, poziţia conservatoare din criză prin austeritate şi de disciplină şi de idei de stânga pentru planul de investiţii coordonat va duce doar la o moarte lentă.
Абонамент за:
Публикации (Atom)
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс.
За контакти: yphalachev@gmail.com