Se scurge de ulei? Apropiindu-o entropie limita? Aceste întrebări apar periodic, în vremuri de criză şi să uitaţi de apoi. Unii experţi susţin că producţia de ulei de lume este aproape de maxim.
Dr. Campbell, vice-preşedinte a lungul anilor o serie de companii petroliere din lume, "BP", "Shell", "Fine", "Exxon" şi "Chevron Texaco", susţine că creşterea în producţia de "uşor" pentru a extrage uleiul este deja plecat în anul 2005
Preţurile ţiţeiului au crescut cu 15 la suta in acest an ca urmare a litigiilor ameninţările proşti şi limitări de la Vest la Iran.
Povesti interminabile agrava doar situaţia care a adus în Europa după o operaţie de sinucidere, în Libia, la fel ca lipsa de petrol pe pieţele libian şi teama de război împotriva Iranului se prefigurează a condus la deficitul bugetar şi creşterea bruscă a preţurilor.
Costul de plumb de ulei de importurile vor creşte la 1,5 trilioane de dolari. de dolari în acest an pentru a preţurilor la petrol instantanee.
Mai ales vulnerabilă este Uniunea Europeană, preţul de combustibil este de a deveni o problemă majoră.
AIE estimează că UE va cheltui în acest an un record de 520 de miliarde de dolari în importurile nete de petrol, ceea ce reprezintă 2,8% din produsul intern brut (PIB), şi între 2000 şi 2010, costul importurilor de petrol au reprezentat în medie 1 , 7 la sută din PIB.
Preturile ridicate ale petrolului sunt incredibil de bogate şi unii cred că nedrept producători de ulei. În acelaşi timp, ei au bugete limitate de consumatori.
Deja economiile din principalele ţări industrializate nu la şocurile preţurilor, dar ceea ce despre ţările sărace, cum ar fi Bulgaria.
Statele sunt tot mai îngrijoraţi de perspectivele de creştere în continuare o presiune asupra preţurilor petrolului şi probabilitatea naturală de război pentru redistribuire pe ordinea de zi.
Speranţele de un boom în producţia de şisturi bituminoase de gaze în Europa, apar punctată împotriva problemelor cu care se confruntă dealeri companii din Polonia.
Guvernul polonez a anunţat că rezervele de gaz de şist în ţară ar putea fi mai mic decât era de aşteptat.
Costul de a dezvolta bine în Polonia pare a fi de trei ori mai mare decât SUA.
Eşecul de două puţuri de Exxon Mobil Corp a distrus în cele din urmă speranţe.
Futures pe petrol va ajunge la un nivel mai ridicat în următoarele luni, preţul de Brent este probabil să ajungă la 200 de dolari pe baril.
Consumabile globale rămân deosebit de rare - o tendinţă care este puţin probabil să schimbe în curând.
Doar 3 din cele 30 de ţări care controlează aproape toată bogăţia de petrol primi un scor suficient de mare pentru a fi printre naţiunile care Heritage clasifică ca fiind liber - Marea Britanie, Statele Unite ale Americii şi Canada. Aceste ţări se bazează pe companii private pentru a rula industriile de energie, dar ei au doar 16% din rezervele mondiale, aproape 90% dintre ele sunt în Canada. SUA a trecut de producţie de vârf în 1970 şi salveze acum situaţia cu gaz sisturi, iar Marea Britanie este trecut, probabil, producţia de vârf recent.
Un alt şase dintre producătorii principali de evaluare a primi cea mai mare parte fără a patrimoniului. Din Arabia Saudită, Kuweit şi Emiratele Arabe Unite sunt în acest grup, are o multime de ulei - 38% din rezervele mondiale. Evaluarea relativ bună indică faptul că economiile acestor ţări sunt stabile şi funcţionale, dar în toate aceste ţări, industria de petrol este controlată de stat, mai degrabă decât contractanţi privaţi.
Alte ţări cu rezervele de petrol semnificative - un total de 21 de ţări, cu 44% de petrol dovedite în lume - sunt cea mai mare parte neliber sau reprimate.
Rezerve dovedite de petrol: Rusia dispune de 15 de miliarde de tone, care este de securitate de 50 de ani, Europa - 3 miliarde de euro pentru opt ani, Asia - 101 de miliarde de tone de 71 de ani, Africa - 12 de miliarde de 35 de ani, America de - 20 miliarde euro în 24 de ani , Australia şi Oceania - 0,5 miliarde de euro pentru 16 ani.
La nivel mondial total sunt de aproximativ 152 miliarde nu înseamnă securitate pentru aproximativ 46 de ani.
Se scurge de ulei? Entropia se apropie de o limită?
понеделник, 26 март 2012 г.
неделя, 25 март 2012 г.
Fernando Alonso "Ferrari", a câştigat Marele Premiu al Malaysiei de Formula 1 piesa "Sepang
Fernando Alonso "Ferrari", a câştigat Marele Premiu al Malaysiei de Formula 1 piesa "Sepang
Fernando Alonso "Ferrari", a câştigat Marele Premiu al Malaysiei de Formula 1, în ploaie pe "Sepang", piesa din Malaezia.
Dublu campion mondial în ploaie a fost la putere si a ales tactica dreapta pentru a intra în cap şi să deţină poziţia de lider pe Sergio Perez, cu un unic "Sauber".
În al treilea rând de 14,5 secunde rămase Hamilton cu "McLaren".
Mark Webber terminat al patrulea în timp ce Kimi Raikkonen a doua mare cursă de înregistrare, după întoarcerea lui şi a rămas a cincea, cu "Lotus", urmat de Bruno Senna ("Williams"), Paul Di schimbare ("Force India"), Jean-Eric Verne ("Thoreau Rosso ") şi Nico Hulkenberg (" Force India ").
Sebastian Vettel a rămas în afara zonei de puncte de atac pentru trafic. El a fost 11, un loc în spatele lui Michael Schumacher, care a avut probleme cu anvelope uzura lor "Mercedes". Câştigătorul din Australia Jenson Button a terminat patrusprezecelea, după o serie de eşecuri.
1 Fernando Alonso Ferrari 56 9 25 2.44:51.812
2 Sergio Perez Sauber - Ferrari 56 + 2263 10 18
3 Lewis Hamilton McLaren - Mercedes 56 + 14 591 1 15
4 Mark Webber Red Bull - Renault 56 + 4 12 17 688
Kimi Raikkonen 5 Lotus - Renault 56 + 29456 5 10
6 Bruno Senna Williams - Renault 56 + 37667 13 8
7 Paul di Resti Force India - Mercedes 56 44.4 14 6
8 Jean-Eric Verne Toro Rosso - Ferrari 56 46.9 18 4
9 Nico Hulkenberg Force India - Mercedes 56 47.8 16 2
10 Schumacher Mercedes AMG 56 49.9 3 1
11 Sebastian Vettel Red Bull - Renault 56 5 75.5
12 Daniel Ricardo Toro Rosso - Ferrari 56 76.8 15
13 Nico Rosberg Mercedes AMG 56 78.5 7
14 Jenson Button McLaren - Mercedes 56 2 79.7
Felipe Massa Ferrari 15 56 97.3 12
16 bărci Vitaly Petrov - Renault 55 +1 tur 20
Timo Glock 17 Maroussi - Cosworth 55 +1 tur 24
18 Heikki Kovalainen ambarcatiuni - Renault 55 +1 tur 24
Pastor Maldonado Williams 19 - 54 tururi Renault 11 2
20 Charles auto Maroussi - Cosworth 54 tururi 21 2
Narain Karthikeyan HRT 21 - Cosworth 54 tururi 23 2
22 Pedro de la Rosa TSH - Cosworth 54 tururi 22 2
23 Kamui Kobayashi Sauber - Ferrari 46 10 17
24 Romain Grozhan Lotus - Renault 3 +53 6 ture
Fernando Alonso "Ferrari", a câştigat Marele Premiu al Malaysiei de Formula 1, în ploaie pe "Sepang", piesa din Malaezia.
Dublu campion mondial în ploaie a fost la putere si a ales tactica dreapta pentru a intra în cap şi să deţină poziţia de lider pe Sergio Perez, cu un unic "Sauber".
În al treilea rând de 14,5 secunde rămase Hamilton cu "McLaren".
Mark Webber terminat al patrulea în timp ce Kimi Raikkonen a doua mare cursă de înregistrare, după întoarcerea lui şi a rămas a cincea, cu "Lotus", urmat de Bruno Senna ("Williams"), Paul Di schimbare ("Force India"), Jean-Eric Verne ("Thoreau Rosso ") şi Nico Hulkenberg (" Force India ").
Sebastian Vettel a rămas în afara zonei de puncte de atac pentru trafic. El a fost 11, un loc în spatele lui Michael Schumacher, care a avut probleme cu anvelope uzura lor "Mercedes". Câştigătorul din Australia Jenson Button a terminat patrusprezecelea, după o serie de eşecuri.
1 Fernando Alonso Ferrari 56 9 25 2.44:51.812
2 Sergio Perez Sauber - Ferrari 56 + 2263 10 18
3 Lewis Hamilton McLaren - Mercedes 56 + 14 591 1 15
4 Mark Webber Red Bull - Renault 56 + 4 12 17 688
Kimi Raikkonen 5 Lotus - Renault 56 + 29456 5 10
6 Bruno Senna Williams - Renault 56 + 37667 13 8
7 Paul di Resti Force India - Mercedes 56 44.4 14 6
8 Jean-Eric Verne Toro Rosso - Ferrari 56 46.9 18 4
9 Nico Hulkenberg Force India - Mercedes 56 47.8 16 2
10 Schumacher Mercedes AMG 56 49.9 3 1
11 Sebastian Vettel Red Bull - Renault 56 5 75.5
12 Daniel Ricardo Toro Rosso - Ferrari 56 76.8 15
13 Nico Rosberg Mercedes AMG 56 78.5 7
14 Jenson Button McLaren - Mercedes 56 2 79.7
Felipe Massa Ferrari 15 56 97.3 12
16 bărci Vitaly Petrov - Renault 55 +1 tur 20
Timo Glock 17 Maroussi - Cosworth 55 +1 tur 24
18 Heikki Kovalainen ambarcatiuni - Renault 55 +1 tur 24
Pastor Maldonado Williams 19 - 54 tururi Renault 11 2
20 Charles auto Maroussi - Cosworth 54 tururi 21 2
Narain Karthikeyan HRT 21 - Cosworth 54 tururi 23 2
22 Pedro de la Rosa TSH - Cosworth 54 tururi 22 2
23 Kamui Kobayashi Sauber - Ferrari 46 10 17
24 Romain Grozhan Lotus - Renault 3 +53 6 ture
събота, 24 март 2012 г.
Glucoza - profil, rezultatele de laborator.
Glucoza - profil, rezultatele de laborator.
La persoanele sănătoase valorile glicemiei sunt cuprinse între 3.89 şi 6,1 mmol / l crescute tranzitorii de 1-2 ore după ingestia de alimente.
La pacienţii cu diabet zaharat de evaluare a tratamentului: dieta sau regim alimentar, în combinaţie cu medicamente - comprimate sau insulină, realizat profilul de glucoza din sange. Examineze glucoză din sânge la diferite momente ale zilei indicate de medic, astfel că unele măsurători de zahăr din sânge este post, iar în altele, după o masă. În spital, de zahăr din sânge poate fi studiat în 3 ore şi în ambulatoriu (de urmărire) este cel mai adesea realizat profilul 4x: de exemplu. la orele 7, 12, 15 şi 18 - atât de trei măsurători au fost post şi după o masă. În judecarea valorilor de despăgubire metabolic al diabetului zaharat, de exemplu sunt cele obţinute din sânge valori de glucoza-ţintă, în care riscul de complicatii ale diabetului este minimizat.
La persoanele sănătoase valorile glicemiei sunt cuprinse între 3.89 şi 6,1 mmol / l crescute tranzitorii de 1-2 ore după ingestia de alimente.
La pacienţii cu diabet zaharat de evaluare a tratamentului: dieta sau regim alimentar, în combinaţie cu medicamente - comprimate sau insulină, realizat profilul de glucoza din sange. Examineze glucoză din sânge la diferite momente ale zilei indicate de medic, astfel că unele măsurători de zahăr din sânge este post, iar în altele, după o masă. În spital, de zahăr din sânge poate fi studiat în 3 ore şi în ambulatoriu (de urmărire) este cel mai adesea realizat profilul 4x: de exemplu. la orele 7, 12, 15 şi 18 - atât de trei măsurători au fost post şi după o masă. În judecarea valorilor de despăgubire metabolic al diabetului zaharat, de exemplu sunt cele obţinute din sânge valori de glucoza-ţintă, în care riscul de complicatii ale diabetului este minimizat.
Valorilor lipazei ale rezultatelor de laborator.
Lipaza este o enzima digestiva. În principal, secretat de pancreas (pancreas). Implicat în defalcarea de grasime.
Niveluri normale ale lipazei au fost între 5 şi 60 U / L.
Creşterea nivelului de lipazei în ser (sânge), test este specific pentru inflamatie acuta a pancreasului, numită pancreatită acută. În curs de dezvoltare această sumă de boală creşte lipazei în termen de patru pana la sase ore.Cantitatea de enzimă a atins peste noapte şi a menţine această valoare de aproximativ două săptămâni.
Valorile crescute ale unei enzime poate fi văzut în alte boli ale pancreasului. Lipazei este degradat şi excretat de rinichi. Prin urmare, funcţionarea defectuoasă a sistemului urinar, creşte nivelul de lipaza.
Niveluri normale ale lipazei au fost între 5 şi 60 U / L.
Creşterea nivelului de lipazei în ser (sânge), test este specific pentru inflamatie acuta a pancreasului, numită pancreatită acută. În curs de dezvoltare această sumă de boală creşte lipazei în termen de patru pana la sase ore.Cantitatea de enzimă a atins peste noapte şi a menţine această valoare de aproximativ două săptămâni.
Valorile crescute ale unei enzime poate fi văzut în alte boli ale pancreasului. Lipazei este degradat şi excretat de rinichi. Prin urmare, funcţionarea defectuoasă a sistemului urinar, creşte nivelul de lipaza.
"Barcelona" este mai aproape de la trei puncte de la "Real".
"Barcelona" este mai aproape de la trei puncte de la "Real".
"Barcelona" a abordat doar trei puncte de liderul provizoriu al La Liga "Madrid" (Madrid), după ce a atins un ghinion 2-0 în una din cele mai dificile stadioane pentru a vizita - "Iberostar", în Mallorca.
"Barcelona" a ajuns cu succes hit-uri Alexis Sanchez şi Gerard Pique, apoi 57 de minute am avut de a juca cu unul mai puţin pentru un cartonaş galben al doilea Thiago Alcantara, dar care nu afectează rezultatul, în ciuda presiunii de "Mallorca ".
"Barcelona" a abordat doar trei puncte de liderul provizoriu al La Liga "Madrid" (Madrid), după ce a atins un ghinion 2-0 în una din cele mai dificile stadioane pentru a vizita - "Iberostar", în Mallorca.
"Barcelona" a ajuns cu succes hit-uri Alexis Sanchez şi Gerard Pique, apoi 57 de minute am avut de a juca cu unul mai puţin pentru un cartonaş galben al doilea Thiago Alcantara, dar care nu afectează rezultatul, în ciuda presiunii de "Mallorca ".
"Manchester City" - "Stoke City" 1:1.
"Manchester City", este condus din nou în Premier League, unde a fost în cea mai mare de sezon, dar a făcut o mişcare greşită departe de a "Stoke City", şi o şansă de a rivali oraş "United", să vină cu o diferenţă de trei puncte dacă el câştigă "Fulham", pe luni.
"Cetăţenii" a dus la 1-1 deplasare în cetate "Marea Britanie", după al treilea joc drept au fost echipa dominanta, dar au fost găsite la răspundere scor. Împotriva "Swansea" jucatori Roberto Mancini a pierdut 0:1, ci împotriva "Chelsea", a întoarce 0:1 - 2:01.
Împotriva "Stoke", "cetăţenii" au fost bezideyni destul de atac în prima repriză, dar controlată tot meciul. Oportunităţi serioase de notare nu vin, cu excepţia pentru antet a unui Jack şi o agitare câteva.
"Cetăţenii" a dus la 1-1 deplasare în cetate "Marea Britanie", după al treilea joc drept au fost echipa dominanta, dar au fost găsite la răspundere scor. Împotriva "Swansea" jucatori Roberto Mancini a pierdut 0:1, ci împotriva "Chelsea", a întoarce 0:1 - 2:01.
Împotriva "Stoke", "cetăţenii" au fost bezideyni destul de atac în prima repriză, dar controlată tot meciul. Oportunităţi serioase de notare nu vin, cu excepţia pentru antet a unui Jack şi o agitare câteva.
Grila pentru Marele Premiu al Malaysiei 2012.
1 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:37.813 1:37.106 1:36.219 14
2 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:37.575 1:36.928 1:36.368 14
3 Michael Schumacher Mercedes 1:37.517 1:37.017 1:36.391 14
4 Mark Webber Red Bull-Renault 1:37.172 1:37.375 1:36.461 19
Kimi Raikkonen 5 Lotus-Renault 1:37.961 1:36.715 1:36.461 13
6 Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1:38.102 1:37.419 1:36.634 14
7 Romain Grozhan Lotus-Renault 1:38.058 1:37.338 1:36.658 14
8 Nico Rosberg Mercedes 1:37.696 1:36.996 1:36.664 14
9 Fernando Alonso Ferrari 1:38.151 1:37.379 1:37.566 16
10 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:37.933 1:37.477 1:37.698 17
Pastor Maldonado 11 Williams-Renault 1:37.789 1:37.589 14
12 Massa Ferrari 1:38.381 15 1:37.731
13 Bruno Senna Williams-Renault 1:38.437 1:37.841 13
14 Paul di Resti Force India-Mercedes 1:38.325 1:37.877 15
15 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:38.419 1:37.883 14
16 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:38.303 1:37.890 13
17 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:38.372 12 1:38.069
18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:39.077
19 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1:39.306 9
20 Vitaly Petrov Caterham-Renault 1:39.567 6
21 Timo Glock Marussia-Cosworth 1:40.903 8
22 Charles Pic Marussia-Cosworth 1:41.250 8
23 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1:42.914 4
Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 24 1:43.655 6
În timpul 1:43.974 Q1
Lewis Hamilton a înregistrat cel mai rapid timp al primei sesiuni de antrenamente libere, castigand de o jumătate de secundă înainte de actualul campion mondial, Sebastian Vettel (Red Bull - Renault).
Treia şi a patra piesa "Sepang", a fugit de piloţi Mercedes AMG Nico Rosberg şi Michael Schumacher.
Lewis Hamilton domină în sesiune de practică, două înainte de Marele Premiu al Malaysiei.
Nico Rosberg Mercedes înregistrează cel mai rapid timp în antrenament al treilea. După el a venit la Red Bull - Sebastian Vettel şi Mark Webber. Rosberg o cerere de prim plan şi pentru a vedea dacă sistemul de Mercedes le va da un avantaj.
2 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:37.575 1:36.928 1:36.368 14
3 Michael Schumacher Mercedes 1:37.517 1:37.017 1:36.391 14
4 Mark Webber Red Bull-Renault 1:37.172 1:37.375 1:36.461 19
Kimi Raikkonen 5 Lotus-Renault 1:37.961 1:36.715 1:36.461 13
6 Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1:38.102 1:37.419 1:36.634 14
7 Romain Grozhan Lotus-Renault 1:38.058 1:37.338 1:36.658 14
8 Nico Rosberg Mercedes 1:37.696 1:36.996 1:36.664 14
9 Fernando Alonso Ferrari 1:38.151 1:37.379 1:37.566 16
10 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:37.933 1:37.477 1:37.698 17
Pastor Maldonado 11 Williams-Renault 1:37.789 1:37.589 14
12 Massa Ferrari 1:38.381 15 1:37.731
13 Bruno Senna Williams-Renault 1:38.437 1:37.841 13
14 Paul di Resti Force India-Mercedes 1:38.325 1:37.877 15
15 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:38.419 1:37.883 14
16 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:38.303 1:37.890 13
17 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:38.372 12 1:38.069
18 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:39.077
19 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1:39.306 9
20 Vitaly Petrov Caterham-Renault 1:39.567 6
21 Timo Glock Marussia-Cosworth 1:40.903 8
22 Charles Pic Marussia-Cosworth 1:41.250 8
23 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1:42.914 4
Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 24 1:43.655 6
În timpul 1:43.974 Q1
Lewis Hamilton a înregistrat cel mai rapid timp al primei sesiuni de antrenamente libere, castigand de o jumătate de secundă înainte de actualul campion mondial, Sebastian Vettel (Red Bull - Renault).
Treia şi a patra piesa "Sepang", a fugit de piloţi Mercedes AMG Nico Rosberg şi Michael Schumacher.
Lewis Hamilton domină în sesiune de practică, două înainte de Marele Premiu al Malaysiei.
Nico Rosberg Mercedes înregistrează cel mai rapid timp în antrenament al treilea. După el a venit la Red Bull - Sebastian Vettel şi Mark Webber. Rosberg o cerere de prim plan şi pentru a vedea dacă sistemul de Mercedes le va da un avantaj.
Абонамент за:
Публикации (Atom)
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс.
За контакти: yphalachev@gmail.com