Pengerusi BSP Sergey Stanishev mengambil alih kepimpinan Parti Sosialis Eropah (PES) pada akhir bulan September 2012, apabila Kongres menjangka organisasi antarabangsa biasa.
Sergey politik Stanishev Bulgaria adalah kedudukan tertinggi dalam parti Eropah. Setakat ini, wakil-wakil formasi Bulgaria dicapai oleh kerusi timbalan pengerusi.
Stanishev telah diluluskan sebulat suara oleh Presidium para PES, selepas bekas pemimpin Sosialis Poul Rasmussen Nyurup bersara atas sebab-sebab kesihatan.
Sosialis Stanishev dijangka bertanding Presiden PES dan tahun depan Kongres biasa, yang dijangka di Bucharest. Beliau mendapat sokongan bukan sahaja daripada Rasmussen, yang mendakwa beliau telah ditawarkan untuk menggantikannya, tetapi Presiden Kumpulan PES dalam Parlimen Eropah Martin Schulz.
Penggunaan resolusi yang berhubungan dengan pilihan raya Parlimen Eropah pada tahun 2014. Akan diguna pakai dan kenyataan prinsip kenyataan dasar PES dan am. Dalam tempoh dua hari lagi Konvensyen Eropah Sosialis PES akan membincangkan tema-tema seperti "ekonomi Adil", "masyarakat sama", "hanya dunia", "demokrasi penyertaan" dan "kepimpinan baru bagi Eropah."
Pada mesyuarat konvensyen esok dan Sabtu akan termasuk MEPS Bulgaria dari Sosialis dan Demokrat Ivaylo Kalfin, Kristian Vigenin, Iliana Yotova dan Evgeni Kirilov.
четвъртък, 24 ноември 2011 г.
Ново земетресение с магнитуд 6.0 в Япония до АЕЦ "Фукушима".
Земетресение с магнитуд 6.0 разтърси днес района на японската АЕЦ "Фукушима", която пострада от цунами след земетресение през март.
Властите заявиха, че няма опасност от цунами.
Няма сведения за жертви и разрушения в резултат на труса, регистриран в 04.24 часа местно време.
Епицентърът на земетресението бил на 30 км под морското дъно и на 100 км източно от АЕЦ "Фукушима-1".
Властите заявиха, че няма опасност от цунами.
Няма сведения за жертви и разрушения в резултат на труса, регистриран в 04.24 часа местно време.
Епицентърът на земетресението бил на 30 км под морското дъно и на 100 км източно от АЕЦ "Фукушима-1".
Merkel bercanggah dengan Barroso untuk Eurobonds.
Suruhanjaya Eropah rapat akan mengawasi belanjawan negara-negara kawasan euro akan mengeluarkan Eurobonds dan kestabilan hari ini mengumumkan Ketua Suruhanjaya Eropah Jose Manuel Barroso.
Apa yang dia mahu: penyatuan fiskal, yang membawa kepada pertumbuhan, memulihkan tahap biasa pinjaman dalam ekonomi, langkah-langkah untuk menggalakkan pertumbuhan dan daya saing, memerangi pengangguran dan kesan sosial krisis itu, dan memodenkan pentadbiran awam, untuk mengukuhkan penyelarasan dan pemantauan proses belanjawan bagi semua negara di kawasan euro dan terutamanya bagi mereka yang mempunyai defisit yang berlebihan dalam ketidakstabilan kewangan atau menggunakan program bantuan kewangan.
Ia juga menyediakan tiga pilihan bagi pengeluaran Eurobonds untuk menggantikan semua atau sebahagian daripada bon negara.
5 Suruhanjaya Eropah memberi amaran kepada negara anggota Kesatuan Eropah - Belgium, Poland, Hungari, Cyprus dan Malta, untuk mengambil langkah-langkah segera untuk mengurangkan defisit belanjawan. Mereka diancam dengan sekatan jika mereka tidak mengambil langkah yang perlu. Dengan 15 Dis 5 negara perlu mengemukakan kepada langkah-langkah SPR untuk mengukuhkan kewangan awam.
Canselor Jerman Angela Merkel, bagaimanapun, adalah bertentangan dengan pengenaan Eurobonds candu untuk krisis di zon euro itu. Semalam beliau mempertahankan dasar kerajaan dalam perdebatan bajet di Bundestag itu. "Negara-negara di kawasan euro dan menandatangani perjanjian itu" Euro ditambah "mesti pergi ke pengharmonian semakin lebih besar bukan sahaja fiskal tetapi juga dasar sosial mereka. Ini adalah jalan yang hanya boleh dilakukan ke EU," kata Merkel.
Apa yang dia mahu: penyatuan fiskal, yang membawa kepada pertumbuhan, memulihkan tahap biasa pinjaman dalam ekonomi, langkah-langkah untuk menggalakkan pertumbuhan dan daya saing, memerangi pengangguran dan kesan sosial krisis itu, dan memodenkan pentadbiran awam, untuk mengukuhkan penyelarasan dan pemantauan proses belanjawan bagi semua negara di kawasan euro dan terutamanya bagi mereka yang mempunyai defisit yang berlebihan dalam ketidakstabilan kewangan atau menggunakan program bantuan kewangan.
Ia juga menyediakan tiga pilihan bagi pengeluaran Eurobonds untuk menggantikan semua atau sebahagian daripada bon negara.
5 Suruhanjaya Eropah memberi amaran kepada negara anggota Kesatuan Eropah - Belgium, Poland, Hungari, Cyprus dan Malta, untuk mengambil langkah-langkah segera untuk mengurangkan defisit belanjawan. Mereka diancam dengan sekatan jika mereka tidak mengambil langkah yang perlu. Dengan 15 Dis 5 negara perlu mengemukakan kepada langkah-langkah SPR untuk mengukuhkan kewangan awam.
Canselor Jerman Angela Merkel, bagaimanapun, adalah bertentangan dengan pengenaan Eurobonds candu untuk krisis di zon euro itu. Semalam beliau mempertahankan dasar kerajaan dalam perdebatan bajet di Bundestag itu. "Negara-negara di kawasan euro dan menandatangani perjanjian itu" Euro ditambah "mesti pergi ke pengharmonian semakin lebih besar bukan sahaja fiskal tetapi juga dasar sosial mereka. Ini adalah jalan yang hanya boleh dilakukan ke EU," kata Merkel.
Memulakan mogok keretapi di Bulgaria.
.
Pekerja-pekerja keretapi mula tindakan mogok berkesan pada pukul 8:00 seluruh strana.Kolko sebenarnya mogok akan faham kemudian. Kesatuan sekerja menyediakan mogok adalah tidak tetap dan diadakan setiap hari dari sekarang, waktu 8,00-16,00. Akan menghentikan semua kereta api - penumpang, pengangkutan, antarabangsa. Di sesetengah stesen di Bulgaria akan diadakan perhimpunan membantah serantau. Perdagangan bantahan terhadap penutupan kesatuan yang dirancang sebanyak 150 kereta api dan memotong 2,000 sistem keretapi.
Syarat untuk menamatkan mogok yang diletakkan di atas landasan kesatuan pemimpin, adalah menandatangani perjanjian kolektif yang menjamin hak-hak buruh dan pekerja yang ditandatangani dengan parameter lama.
Pengurusan "Pengangkutan Penumpang" kata senarai dengan 188 kereta api, yang akan disimpan oleh mogok.
Penumpang akan dimaklumkan perjalanan tidak dibuat, akan dikembalikan dan dibayar.
540 bas yang akan disediakan oleh majlis perbandaran. Keretapi akan menyediakan pengangkutan bas. Bas swasta sudah berpuas hati dan meramalkan saham meningkat bas.
Di bawah kepimpinan berundur daripada lima langkah-langkah untuk pembaharuan bermakna muflis dan langkah-langkah tidak boleh dirundingkan.
Pengurusan enggan menandatangani perjanjian kolektif baru, kerana ia cenderung untuk memastikan semua peruntukan dan prosedur yang wujud dalam kontrak lama.
Data yang bercanggah adalah kesatuan dan pengurusan keretapi kepada bilangan penyerang.
Pekerja-pekerja keretapi mula tindakan mogok berkesan pada pukul 8:00 seluruh strana.Kolko sebenarnya mogok akan faham kemudian. Kesatuan sekerja menyediakan mogok adalah tidak tetap dan diadakan setiap hari dari sekarang, waktu 8,00-16,00. Akan menghentikan semua kereta api - penumpang, pengangkutan, antarabangsa. Di sesetengah stesen di Bulgaria akan diadakan perhimpunan membantah serantau. Perdagangan bantahan terhadap penutupan kesatuan yang dirancang sebanyak 150 kereta api dan memotong 2,000 sistem keretapi.
Syarat untuk menamatkan mogok yang diletakkan di atas landasan kesatuan pemimpin, adalah menandatangani perjanjian kolektif yang menjamin hak-hak buruh dan pekerja yang ditandatangani dengan parameter lama.
Pengurusan "Pengangkutan Penumpang" kata senarai dengan 188 kereta api, yang akan disimpan oleh mogok.
Penumpang akan dimaklumkan perjalanan tidak dibuat, akan dikembalikan dan dibayar.
540 bas yang akan disediakan oleh majlis perbandaran. Keretapi akan menyediakan pengangkutan bas. Bas swasta sudah berpuas hati dan meramalkan saham meningkat bas.
Di bawah kepimpinan berundur daripada lima langkah-langkah untuk pembaharuan bermakna muflis dan langkah-langkah tidak boleh dirundingkan.
Pengurusan enggan menandatangani perjanjian kolektif baru, kerana ia cenderung untuk memastikan semua peruntukan dan prosedur yang wujud dalam kontrak lama.
Data yang bercanggah adalah kesatuan dan pengurusan keretapi kepada bilangan penyerang.
сряда, 23 ноември 2011 г.
Tribunal mengutuk AS Presiden George Bush dan Perdana Menteri Britain, Tony Blair untuk "jenayah terhadap kemanusiaan dan dunia."
Tribunal mengutuk AS Presiden George Bush dan Perdana Menteri Britain, Tony Blair untuk "jenayah terhadap kemanusiaan dan dunia."
"Perang tribunal jenayah" di Malaysia bersalah bekas presiden AS George Bush dan bekas Perdana Menteri Britain Tony Blair untuk "jenayah terhadap kemanusiaan dan dunia" yang telah dilakukan semasa perang di Iraq.
Tribunal ini tidak mengambil bahagian dalam sistem perundangan global dan hanya mempunyai makna simbolik.
Ia telah dicipta oleh bekas Perdana Menteri Mahathir Mohamad di negara ini pada tahun 2007 untuk mengkaji perang di Iraq dan tindakan Bush dan Blair.
Walau bagaimanapun, tribunal terdiri daripada Persatuan antarabangsa - peguam dan hakim-hakim dari negara-negara lain termasuk Amerika Syarikat.
Pendengaran yang berterusan 4-hari dan separuh masa hakim sebulat suara mengisytiharkan Bush dan Blair bersalah.
"Haram menggunakan kekerasan yang mengancam dunia dan dengan itu membuat kekacauan dan terkawal. Tindakan defendan telah menyalahi undang-undang, "tribunal berkata dalam satu kenyataan.
"Bukti menunjukkan bahawa gendang perang telah melanda lebih awal sebelum serangan itu sendiri. Dalam memoir mereka sendiri menyebut bahawa mereka bertujuan untuk menyerang Iraq tanpa mematuhi undang-undang antarabangsa "telah dilaporkan.
Bush dan Blair yang terakhir yang akan dihukum oleh tribunal. 7 dijangka lebih ramai orang untuk dibicarakan tahun depan, termasuk bekas AS Naib Presiden Dick Cheney dan bekas AS Setiausaha Pertahanan Donald Rumsfeld, yang dituduh melakukan jenayah perang dan penderaan.
Walaupun tidak ada tribunal antarabangsa untuk memerintah Bush dan Blair tidak akan mendapat manfaat dari Malaysia eksotik seperti yang telah dihukum tanpa hadir.
"Perang tribunal jenayah" di Malaysia bersalah bekas presiden AS George Bush dan bekas Perdana Menteri Britain Tony Blair untuk "jenayah terhadap kemanusiaan dan dunia" yang telah dilakukan semasa perang di Iraq.
Tribunal ini tidak mengambil bahagian dalam sistem perundangan global dan hanya mempunyai makna simbolik.
Ia telah dicipta oleh bekas Perdana Menteri Mahathir Mohamad di negara ini pada tahun 2007 untuk mengkaji perang di Iraq dan tindakan Bush dan Blair.
Walau bagaimanapun, tribunal terdiri daripada Persatuan antarabangsa - peguam dan hakim-hakim dari negara-negara lain termasuk Amerika Syarikat.
Pendengaran yang berterusan 4-hari dan separuh masa hakim sebulat suara mengisytiharkan Bush dan Blair bersalah.
"Haram menggunakan kekerasan yang mengancam dunia dan dengan itu membuat kekacauan dan terkawal. Tindakan defendan telah menyalahi undang-undang, "tribunal berkata dalam satu kenyataan.
"Bukti menunjukkan bahawa gendang perang telah melanda lebih awal sebelum serangan itu sendiri. Dalam memoir mereka sendiri menyebut bahawa mereka bertujuan untuk menyerang Iraq tanpa mematuhi undang-undang antarabangsa "telah dilaporkan.
Bush dan Blair yang terakhir yang akan dihukum oleh tribunal. 7 dijangka lebih ramai orang untuk dibicarakan tahun depan, termasuk bekas AS Naib Presiden Dick Cheney dan bekas AS Setiausaha Pertahanan Donald Rumsfeld, yang dituduh melakukan jenayah perang dan penderaan.
Walaupun tidak ada tribunal antarabangsa untuk memerintah Bush dan Blair tidak akan mendapat manfaat dari Malaysia eksotik seperti yang telah dihukum tanpa hadir.
Negara kebajikan dalam dasar Kesatuan Eropah dan sosial di China.
.
Cina bagi Eropah sosial model "undang-undang lapuk sosial dan membawa kepada kemalasan dan kemalasan dan menggalakkan bekerja keras. Sistem untuk merangsang buruh benar-benar keliru. "
Kini negara kebajikan di Kesatuan Eropah mempunyai risiko yang paling serius krisis hutang di kawasan euro dan hanya akan hidup dalam jenis ini.
Negeri kebajikan semasa adalah terlalu mahal
Negara kebajikan adalah sistem awam pengagihan semula barang-barang awam selaras dengan prinsip keadilan sosial demi kepentingan semua rakyat agar setiap individu boleh menyimpan di sana dan mempunyai taraf hidup yang memuaskan.
Mekanisme negara kebajikan sehingga baru-baru ini bekerja di Kesatuan Eropah dan menyumbang kepada penimbal kesan negatif sosial variasi harta, tetapi ia menjadi penghalang kepada kehidupan biasa Syarikat.
Jelasnya, agihan kekayaan awam kepada malas dan kurang aktif, dan untuk benar-benar memerlukan dan model itu sangat disekat dan berhenti kerja.
Kesedaran idea negara kebajikan yang dianggap sebagai asas kemakmuran tamadun Barat pada separuh kedua abad ke-20.
Syarat wajib ialah campur tangan kerajaan dalam perniagaan melalui dasar cukai dan peraturan ekonomi pasaran, khususnya aktiviti-aktiviti monopoli.
Pemurah manfaat sepanjang hayat telah menjadi satu ciri yang menentukan moden Eropah.
Demografi dan ekonomi memberi amaran untuk dekad bahawa negara kebajikan ini telah ditakdirkan kerana generasi yang semakin tua daripada boomers bayi dan keruntuhan demografi.
Malapetaka negara kebajikan melemahkan tanggapan orang Eropah untuk kepentingan mereka sendiri dan mereka tidak mahu percaya bahawa tidak ada peluang untuk hidup dengan cara yang sama dan bekerja dengan cara yang sama.
Malah orang Cina faham apa yang salah di Eropah.
Dana berdaulat Cina mengkritik model negara kebajikan di Eropah, yang bertanggungjawab bagi krisis hutang.
China dipanggil model ini akan diperbaharui supaya Beijing akan membantu kawasan euro.
Dan di sini ialah apa yang orang Cina melihat "pahit negara-negara Eropah adalah hasil daripada masalah yang telah terkumpul di dalam masyarakat, yang hidup atas manfaat sosial," kata pengerusi dana Cina. "Undang-undang Sosial sangat ketinggalan zaman dan membawa kepada kemalasan dan kemalasan dan menggalakkan bekerja keras. Sistem insentif untuk bekerja adalah betul-betul keliru."
China mencari peluang pelaburan di kawasan itu, tetapi sebelum itu kesatuan kewangan mesti segera diperbaharui.
Mari kita lihat apa China tidak lepas dua puluh tahun dalam pembaharuan sosial:
Mengurangkan kos buruh dengan mengurangkan kebajikan sosial.
Mengekalkan kestabilan sosial dengan menyediakan faedah sosial minimum untuk rakyat miskin dan miskin.
Kemasukan pelakon bukan kerajaan dalam menyediakan pelbagai perkhidmatan sosial.
Memudahkan dan menyelaraskan struktur kerajaan tanggungjawab negeri dan mengukuhkan kedaulatan undang-undang.
Boleh ditakrifkan semula hubungan antara negara dan masyarakat sivil.
Dalam amalan balas kontrak sosial.
Dasar pembangunan sosial dalam pendidikan dan perkhidmatan kesihatan, yang digunakan terutamanya untuk Kebajikan penduduk bandar dalam era Mao itu, semasa reformasi itu tidak diberi keutamaan.
Cina lebih awal dari Eropah menyedari bahawa model tradisional dasar sosial adalah tidak wajar dan kurang berkesan dalam pasaran global yang kompetitif.
Dalam reformasi pendidikan, sekolah-sekolah dan universiti di China telah diberikan lebih autonomi untuk menjalankan perniagaan mereka sendiri bertujuan terutamanya pada penggunaan swasta dan awam kakitangan dasar terlatih.
Kerajaan China telah melakukan sendiri kewangan untuk meningkatkan pelaburan kerajaan dalam bidang pendidikan, kepada kira-kira 4% daripada KDNK.
Menyedari kepentingan pendidikan untuk warga China, sektor khusus menengah menarik pembiayaan yang agak lebih daripada itu negeri pendidikan tinggi.
Sekarang, semua pelajar perlu membayar yuran tuisyen yang agak visoki.Prez sepuluh tahun lepas, orang Cina telah membayar kira-kira 2,000 bilion yuan untuk pendidikan.
Keselamatan sosial dan sistem pencen adalah berdasarkan saling pergantungan yang semakin meningkat di antara awam dan swasta, awam, keluarga dan sumbangan individu dan membawa kepada penurunan dalam bentuk birokrasi campur tangan oleh kerajaan.
Pembiayaan dan penyediaan pendidikan dan kesihatan tidak lagi menjadi monopoli kerajaan.
Cina bagi Eropah sosial model "undang-undang lapuk sosial dan membawa kepada kemalasan dan kemalasan dan menggalakkan bekerja keras. Sistem untuk merangsang buruh benar-benar keliru. "
Kini negara kebajikan di Kesatuan Eropah mempunyai risiko yang paling serius krisis hutang di kawasan euro dan hanya akan hidup dalam jenis ini.
Negeri kebajikan semasa adalah terlalu mahal
Negara kebajikan adalah sistem awam pengagihan semula barang-barang awam selaras dengan prinsip keadilan sosial demi kepentingan semua rakyat agar setiap individu boleh menyimpan di sana dan mempunyai taraf hidup yang memuaskan.
Mekanisme negara kebajikan sehingga baru-baru ini bekerja di Kesatuan Eropah dan menyumbang kepada penimbal kesan negatif sosial variasi harta, tetapi ia menjadi penghalang kepada kehidupan biasa Syarikat.
Jelasnya, agihan kekayaan awam kepada malas dan kurang aktif, dan untuk benar-benar memerlukan dan model itu sangat disekat dan berhenti kerja.
Kesedaran idea negara kebajikan yang dianggap sebagai asas kemakmuran tamadun Barat pada separuh kedua abad ke-20.
Syarat wajib ialah campur tangan kerajaan dalam perniagaan melalui dasar cukai dan peraturan ekonomi pasaran, khususnya aktiviti-aktiviti monopoli.
Pemurah manfaat sepanjang hayat telah menjadi satu ciri yang menentukan moden Eropah.
Demografi dan ekonomi memberi amaran untuk dekad bahawa negara kebajikan ini telah ditakdirkan kerana generasi yang semakin tua daripada boomers bayi dan keruntuhan demografi.
Malapetaka negara kebajikan melemahkan tanggapan orang Eropah untuk kepentingan mereka sendiri dan mereka tidak mahu percaya bahawa tidak ada peluang untuk hidup dengan cara yang sama dan bekerja dengan cara yang sama.
Malah orang Cina faham apa yang salah di Eropah.
Dana berdaulat Cina mengkritik model negara kebajikan di Eropah, yang bertanggungjawab bagi krisis hutang.
China dipanggil model ini akan diperbaharui supaya Beijing akan membantu kawasan euro.
Dan di sini ialah apa yang orang Cina melihat "pahit negara-negara Eropah adalah hasil daripada masalah yang telah terkumpul di dalam masyarakat, yang hidup atas manfaat sosial," kata pengerusi dana Cina. "Undang-undang Sosial sangat ketinggalan zaman dan membawa kepada kemalasan dan kemalasan dan menggalakkan bekerja keras. Sistem insentif untuk bekerja adalah betul-betul keliru."
China mencari peluang pelaburan di kawasan itu, tetapi sebelum itu kesatuan kewangan mesti segera diperbaharui.
Mari kita lihat apa China tidak lepas dua puluh tahun dalam pembaharuan sosial:
Mengurangkan kos buruh dengan mengurangkan kebajikan sosial.
Mengekalkan kestabilan sosial dengan menyediakan faedah sosial minimum untuk rakyat miskin dan miskin.
Kemasukan pelakon bukan kerajaan dalam menyediakan pelbagai perkhidmatan sosial.
Memudahkan dan menyelaraskan struktur kerajaan tanggungjawab negeri dan mengukuhkan kedaulatan undang-undang.
Boleh ditakrifkan semula hubungan antara negara dan masyarakat sivil.
Dalam amalan balas kontrak sosial.
Dasar pembangunan sosial dalam pendidikan dan perkhidmatan kesihatan, yang digunakan terutamanya untuk Kebajikan penduduk bandar dalam era Mao itu, semasa reformasi itu tidak diberi keutamaan.
Cina lebih awal dari Eropah menyedari bahawa model tradisional dasar sosial adalah tidak wajar dan kurang berkesan dalam pasaran global yang kompetitif.
Dalam reformasi pendidikan, sekolah-sekolah dan universiti di China telah diberikan lebih autonomi untuk menjalankan perniagaan mereka sendiri bertujuan terutamanya pada penggunaan swasta dan awam kakitangan dasar terlatih.
Kerajaan China telah melakukan sendiri kewangan untuk meningkatkan pelaburan kerajaan dalam bidang pendidikan, kepada kira-kira 4% daripada KDNK.
Menyedari kepentingan pendidikan untuk warga China, sektor khusus menengah menarik pembiayaan yang agak lebih daripada itu negeri pendidikan tinggi.
Sekarang, semua pelajar perlu membayar yuran tuisyen yang agak visoki.Prez sepuluh tahun lepas, orang Cina telah membayar kira-kira 2,000 bilion yuan untuk pendidikan.
Keselamatan sosial dan sistem pencen adalah berdasarkan saling pergantungan yang semakin meningkat di antara awam dan swasta, awam, keluarga dan sumbangan individu dan membawa kepada penurunan dalam bentuk birokrasi campur tangan oleh kerajaan.
Pembiayaan dan penyediaan pendidikan dan kesihatan tidak lagi menjadi monopoli kerajaan.
Zon Eropah dan tidak bersalah.
Kawasan euro akan hidup jika mereka terus memberi tumpuan kepada keputusan Merkel dan Sarkozy terhadap kestabilan bank Perancis dan Jerman, yang menyalahkan utama untuk wang pemberian yang tidak bertanggungjawab dan bukannya untuk menjadi lebih berhati-hati dan membuat pembayar cukai Eropah dalam tebusan mereka Sudah tentu jika ia tidak gagal dengan Greece, Sepanyol atau sesiapa sahaja.
Bulgaria akan menelan kos hampir 9 bilion pada tempoh 12 tahun pertama jika mekanisme penyelamat kekal 1000000000000 € dan tidak dinaikkan untuk menyelamatkan Itali, Sepanyol dan Perancis atau sesiapa sahaja.
17 kawasan negara-negara euro mahu mengasingkan 10 negara yang bukan ahli, walaupun petunjuk ekonomi mereka adalah lebih baik dan tidak melakukan apa-apa cara mengancam mata wang bersama. Eropah Timur tidak ada kaitan dengan krisis dan hanya seorang yang dijangkiti Hungary dari kegilaan ahli-ahli lama dan kini membayar harga.
Adalah pelik bahawa mereka mahu mengasingkan negara-negara yang kini hanya baik adab tidak menafikan mereka dalam mata, tetapi ia jelas keengganan untuk memastikan integrasi pesat ke euro.
Keinginan untuk mendorong semua dalam pakatan "Euro" menyebabkan keghairahan tidak dapat diterangkan hanya dalam Bahasa Bulgaria Perdana Menteri Borisov, mungkin disebabkan oleh ketidaktepatan dalam terjemahan.
Tidak bersalah dan UK, Denmark dan Sweden, tetapi menuduh mereka sudah, mengapa tidak mencurahkan wang ke dalam dana menyelamat.
Bagaimanapun, semua Negara Anggota EU pelaburan yang besar dalam - 50 bilion pada mekanisme untuk mengekalkan imbangan pembayaran dan 60 bilion euro pada Kestabilan Kewangan Eropah, atau 110 bilion.
Penyelamat bank Perancis dan Jerman dengan jelas membezakan kawasan euro dan yang tidak bersalah.
Bulgaria adalah dalam syarikat itu hampir semua Timur Eropah dan UK, Sweden dan Denmark, yang semata-mata enggan menyertai zon euro itu.
Bulgaria akan menelan kos hampir 9 bilion pada tempoh 12 tahun pertama jika mekanisme penyelamat kekal 1000000000000 € dan tidak dinaikkan untuk menyelamatkan Itali, Sepanyol dan Perancis atau sesiapa sahaja.
17 kawasan negara-negara euro mahu mengasingkan 10 negara yang bukan ahli, walaupun petunjuk ekonomi mereka adalah lebih baik dan tidak melakukan apa-apa cara mengancam mata wang bersama. Eropah Timur tidak ada kaitan dengan krisis dan hanya seorang yang dijangkiti Hungary dari kegilaan ahli-ahli lama dan kini membayar harga.
Adalah pelik bahawa mereka mahu mengasingkan negara-negara yang kini hanya baik adab tidak menafikan mereka dalam mata, tetapi ia jelas keengganan untuk memastikan integrasi pesat ke euro.
Keinginan untuk mendorong semua dalam pakatan "Euro" menyebabkan keghairahan tidak dapat diterangkan hanya dalam Bahasa Bulgaria Perdana Menteri Borisov, mungkin disebabkan oleh ketidaktepatan dalam terjemahan.
Tidak bersalah dan UK, Denmark dan Sweden, tetapi menuduh mereka sudah, mengapa tidak mencurahkan wang ke dalam dana menyelamat.
Bagaimanapun, semua Negara Anggota EU pelaburan yang besar dalam - 50 bilion pada mekanisme untuk mengekalkan imbangan pembayaran dan 60 bilion euro pada Kestabilan Kewangan Eropah, atau 110 bilion.
Penyelamat bank Perancis dan Jerman dengan jelas membezakan kawasan euro dan yang tidak bersalah.
Bulgaria adalah dalam syarikat itu hampir semua Timur Eropah dan UK, Sweden dan Denmark, yang semata-mata enggan menyertai zon euro itu.
Абонамент за:
Публикации (Atom)
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс.
За контакти: yphalachev@gmail.com