понеделник, 30 септември 2013 г.

Ce face Sandra Bullock, în bazinul de George Clooney.

Ce face Sandra Bullock, în bazinul de George Clooney.

Actrita Sandra Bullock a aruncat unul dintre ei favorit rochii care au venit să se "destrama", după salt în piscina de George Clooney.
Într-o noapte, când au fost mulți colegi breslei, pentru vizita Clooney, actrita a fost atras să sară în apă.
Iată ce spune ea:? ". M-am dus la baie și când m-am întors că a fost doar Clooney și altcineva doar pantaloni - erau gata să sară în apă" Mergem în piscină,. "Au spus" adevărat "a decis și eu, și odată ce am luat de aer și numărat de trei, am sărit, m-au eliberat și m-am trezit în mine. "
"Am fost trist pentru această rochie dulce cu dantelă, pentru care am platit o gramada de bani. După ce a ieșit din piscină, a început să se destrame", spune Sandra Bullock încă.

Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com