сряда, 22 февруари 2012 г.

Liv Tyler dalam video Givenchy menyanyi lagu "Inekses" "Perlu Anda Malam".

Pelakon Liv Tyler ditembak video untuk gaya Givenchy, yang menunjukkan nyanyiannya. Tyler menyanyi lagu "Inekses" "Perlu Anda Malam" promo hitam dan putih.
Liev mengakui dia teruja untuk mencatatkan penutup lagu dan pucuk video di Paris. "Sepanjang hayatnya, apabila saya adalah seorang gadis kecil, saya suka menyanyi. Ibu saya, Bibi Buell) dan bapa kedua saya, ayah saya, Steven Tyler, semua pemuzik dan penyanyi, tetapi sebaliknya saya mula untuk melakukan filem dan fesyen "kata Liv.
Video akan dimasukkan ke dalam kempen pengiklanan terbaru kerana wangian Givenchy "Electric Rose" dan, Tyler sangat berpuas hati dengan hasil. "Ia adalah amat sukar untuk meluahkan dengan cara ini. Saya tidak dapat bersembunyi di sebalik imej, tetapi semua pemikiran masa kira-kira Madonna, Debbie Harry, artis indah saya membesar. Shot 4 pagi, tetapi ia adalah benar-benar menyeronokkan, "kata Tyler.
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com