неделя, 21 април 2013 г.

Sebastian Vettel da Red Bull - Renault venceu o Grande Prêmio do Bahrein Sakhir pista em 2013.


Sebastian Vettel da Red Bull - Renault venceu o Grande Prêmio do Bahrein Sakhir pista em 2013.

Sebastian Vettel Red Bull - Renault venceu o Grande Prêmio do Bahrain circuito de Sakhir em 2013.
O segundo é Kimi Raikkonen Lotus - terceiro Romain Grosjean, da Renault Lotus - Renault.
Após Paul di Resta Force India - Mercedes, Lewis Hamilton, Mercedes, Sergio Perez McLaren - Mercedes Mark Webber Red Bull - Renault.
  Após uma série de falhas e bloqueando a asa traseira Fernando Alonso levou oitavo, nono Nico Rosberg da Mercedes AMG eo décimo é Jenson Button McLaren - Mercedes.


Classificação geral de pilotos:

1. Sebastian Vettel -77
2. Kimi Raikkonen - 67
3. Lewis Hamilton - 50
4. Fernando Alonso - 47
5. Mark Webber -32
6. Felipe Massa - 30
7. Romain Grosjean - 26
8. Paul Di Resta - 20
9. Nico Rosberg-14
10. Jenson Button - 13
11. Sergio Perez -10
12. Adrian Sutil -6
13. Daniel Ricciardo - 6
14. Nico Hulkenberg n-5
15. Jean-Eric Vergne - 1

Sebastian Vettel de la Red Bull - Renault a castigat Marele Premiu al Bahrain Sakhir pista de curse în 2013.


Sebastian Vettel de la Red Bull - Renault a castigat Marele Premiu al Bahrain Sakhir pista de curse în 2013.

Sebastian Vettel Red Bull - Renault a castigat Marele Premiu al Bahrain Sakhir circuitului în 2013.
În al doilea rând este Kimi Raikkonen Lotus - Renault a treia Romain Grosjean Lotus - Renault.
În urma Paul di Resta Force India - Mercedes, Lewis Hamilton, Mercedes, Sergio Perez McLaren - Mercedes Mark Webber Red Bull - Renault.
  După o serie de eșecuri și blocarea aripa spate Fernando Alonso a avut al optulea, al nouălea Nico Rosberg de Mercedes AMG și a zecea este Jenson Button McLaren - Mercedes.


Clasamentul general pentru șoferi:

1. Sebastian Vettel -77
2. Kimi Raikkonen - 67
3. Lewis Hamilton - 50
4. Fernando Alonso - 47
5. Mark Webber -32
6. Felipe Massa - 30
7. Romain Grosjean - 26
8. Paul Di Resta - 20
9. Nico Rosberg-14
10. Jenson Button - 13
11. Sergio Perez -10
12. Adrian Sutil -6
13. Daniel Ricciardo - 6
14. Nico Hulkenberg n-5
15. Jean-Eric Vergne - 1

Sebastian Vettel de la Red Bull - Renault a castigat Marele Premiu al Bahrain Sakhir pista de curse în 2013.


Sebastian Vettel de la Red Bull - Renault a castigat Marele Premiu al Bahrain Sakhir pista de curse în 2013.

Sebastian Vettel Red Bull - Renault a castigat Marele Premiu al Bahrain Sakhir circuitului în 2013.
În al doilea rând este Kimi Raikkonen Lotus - Renault a treia Romain Grosjean Lotus - Renault.
În urma Paul di Resta Force India - Mercedes, Lewis Hamilton, Mercedes, Sergio Perez McLaren - Mercedes Mark Webber Red Bull - Renault.
  După o serie de eșecuri și blocarea aripa spate Fernando Alonso a avut al optulea, al nouălea Nico Rosberg de Mercedes AMG și a zecea este Jenson Button McLaren - Mercedes.


Clasamentul general pentru șoferi:

1. Sebastian Vettel -77
2. Kimi Raikkonen - 67
3. Lewis Hamilton - 50
4. Fernando Alonso - 47
5. Mark Webber -32
6. Felipe Massa - 30
7. Romain Grosjean - 26
8. Paul Di Resta - 20
9. Nico Rosberg-14
10. Jenson Button - 13
11. Sergio Perez -10
12. Adrian Sutil -6
13. Daniel Ricciardo - 6
14. Nico Hulkenberg n-5
15. Jean-Eric Vergne - 1

Capacitățile tehnice ale dispozitivelor utilizate pentru interceptarea ilegală a MI în Bulgaria.


Capacitățile tehnice ale dispozitivelor utilizate pentru interceptarea ilegală a MI în Bulgaria.

.

Scandalul de "legal" interceptarea ilegală sau de IM și vehiculelor echipate interceptoare IMSI (cod unic care permite identificarea cardului SIM) și IMEI (număr unic de telefon mobil) codurile provoca o mulțime de întrebări.
După intrand pe scurt în fiecare rețea poate fi orientat pentru ceea ce este.
Primul și cel mai important punct de interceptare și ascultare este Identity International Mobile Subscriber sau IMSI, care este folosit pentru detectarea, identificarea și achiziționarea de detalii despre amplasarea abonat.
Pentru a preveni identificarea interceptarea și abonat de urmărire, IMSI a trimis generat aleator TMSI cod, demolarea a ceea ce este principala sarcină a spyware.
 IMSI este utilizat în fiecare din rețeaua mobilă.
Un IMSI este prezentat ca un număr relativ lung de până la 15 de cifre, dar poate fi mai scurtă în diferite țări și operatori.
Primele trei cifre reprezintă codul de țară (MCC), care au fost urmate de rețea de telefonie mobilă cod (MNC), două cifre pentru standardul european sau trei cifre pentru America de Nord.
 Cifrele rămase sunt numărul de identificare abonament de telefonie mobilă (MSIN) în baza de clienti de retea.
Un alt punct de sniffer de interceptare este IMEI, care este folosit de rețeaua GSM pentru a identifica aparatele acceptate și, prin urmare, poate fi folosit pentru a opri un telefon furat de la accesul la rețea (aici vorbim de telefon și nu pe cartela SIM).
De exemplu, dacă un telefon mobil este furat, proprietarul numit operatorul și telefonul intră în "lista neagră" cu numărul său IMEI, dacă cartela SIM a telefonului este schimbat.
 IMEI-ul este folosit doar pentru a identifica dispozitivul și nu există nici o altă cale de abonat la operator ..
Abonatul este identificată prin transmiterea de numărul IMSI stocate pe o cartelă SIM care poate fi transferat la un alt telefon.
Cu toate acestea, multe performanța rețelei și de securitate sunt activate prin cunoașterea de dispozitiv care este utilizat de interceptări telefonice.
Masinile sunt echipate cu interceptori IMEI (număr unic de telefon mobil), coduri, care oferă independență deplină la poliție de către operatorii de telefonie mobilă.
Ca un aparat de ansamblu constituie un separate de celule, independente, care imita pe cele ale operatorilor de telefonie mobilă.
 Distanța efectivă de aproximativ 200 de metri (neconfirmate), GSM-au apropiat "atârnă" pentru acea celulă și tot traficul de celule operatorului trece prin aparatul de lucru al Ministerului.
Ușor de identificat alte telefoane care folosesc interceptări telefonice, chiar dacă cartele SIM nu sunt în numele lui.
De la site-ul Ministerului de Finanțe să înțeleagă: "Sistemul va permite să atingeți ambele apeluri și SMS-uri de intrare și de ieșire a-tinta si sa livreze identitatea reală a țintei sistemul are nevoie pentru a înregistra simultan patru conversațiile de abonați de telefoane celulare. , și a fost interceptată de sistem specificate de către operator, indiferent dacă acestea sunt intrare sau de ieșire. "
O cerință este ca tehnica poate fi mutat de la o mașină la alta, și de a lucra cu 12 V sistemului electric al vehiculului, care va fi instalat.
Tehnologia permite localizarea abonatului într-o rețea 3G, deci nu legende trasabilitatea 3G a căzut în canal.
Manual Locator ajută la detectarea ușoară a obiectului într-un mediu urban cu ajutorul așa-numita. antena ascuns sub haine.
Telefon de obiect poate fi exploatat, iar atunci când este oprit și aparatul servește ca o "eroare".
Doar Off este o oarecare protectie.
Aparatul poate copia, de asemenea, toate datele, contacte, mesaje, istoricul apelurilor de pe cartela SIM pe site-ul și de a crea un duplicat.
 GPS-ul și busola electronica pentru a localiza cele mai mici detalii.

събота, 20 април 2013 г.

Grila de start pentru Marele Premiu al Bahrain Sakhir circuitului în 2013. Pole position pentru Nico Rosberg.


Grila de start pentru Marele Premiu al Bahrain Sakhir circuitului în 2013.
 Pole position pentru Nico Rosberg.

Pilot de "Mercedes" Nico Rosberg a castigat de calificare pentru Marele Premiu al Bahrain. 27 de ani german a câștigat al doilea pole position din cariera sa.
Bun ritm de "Mercedes" a fost consolidat în al patrulea Lewis Hamilton - 1:32.762 min englez, cu toate acestea, va începe de la poziția a noua la fel de cutie de viteze și a fost penalizat cinci locuri.
Poziția a doua va pleca Sebastian Vettel 0.254 secunde întârziere de lider, iar altele vor fi Fernando Alonso.


Grila de start pentru Marele Premiu al Bahrain.

1. Nico Rosberg Mercedes AMG 1:33.364 1:32.867 1:32.330
2. Sebastian Vettel Red Bull - Renault 1:33.327 1:32.746 1:32.584
3. Fernando Alonso Ferrari 1:32.878 1:33.316 1:32.667
4. Lewis Hamilton Mercedes AMG 1:33.498 1:33.346 1:32.762
5. Mark Webber Red Bull - Renault 1:33.966 1:33.098 1:33.078
6. Felipe Massa Ferrari 1:33.780 1:33.358 1:33.207
7. Paul di Resta Force India - Mercedes 1:33.762 1:33.335 1:33.235
8. Adrian Sutil Force India - Mercedes 1:34.048 1:33.378 1:33.246
9. Kimi Raikkonen Lotus - Renault 1:33.827 1:33.146 1:33.327
10. Jenson Button McLaren - Mercedes 1:34.071 1:33.702
11. Romain Grosjean Lotus - Renault 1:33.498 1:33.762
12. Sergio Perez McLaren - Mercedes 1:34.310 1:33.914
13. Daniel Ricardo Toro Rosso - Ferrari 1:34.120 1:33.974
14. Nico Hulkenberg Sauber - Ferrari 1:34.409 1:33.976
15. Botas Walter Williams - Renault 1:34.425 1:34.105
16. Jean-Eric Vergne Toro Rosso - Ferrari 1:34.314 1:34.284
17. Pastor Maldonado Williams - Renault 1:34.425
18. Esteban Gutierrez, Sauber - Ferrari 1:34.730
19. Charles Peak urcare - Renault 1:35.283
20. Jules Bianchi Maroussi - Cosworth 1:36.178
21. Giedo van der Garde de tăiere - Renault 1:36.304
22. Max Chilton Maroussi - Cosworth 1:36.476

петък, 19 април 2013 г.

Formula 1 - 2013, Felipe Massa cel mai rapid în prima libera practica pentru Marele Premiu al Bahrain Sakhir circuitului.


Formula 1 - 2013, Felipe Massa cel mai rapid în prima libera practica pentru Marele Premiu al Bahrain Sakhir circuitului.

 Felipe Massa a fost cel mai rapid în prima liberă practică înainte de Formula 1 Grand Prix-ul din Bahrain.
Timp brazilian pilot record de 1:34, 487 minute.
Performanța puternică a echipei de "Ferrari" este consacrat în al doilea rând, Fernando Alonso 0.077 secunde.
Nico Rosberg a fost al treilea cu "Mercedes".
Sebastian Vettel a fost al patrulea.
 Lewis Hamilton "Mercedes" a fost al 13-lea.

1. Felipe Massa Ferrari 1:34.487
2. Fernando Alonso Ferrari 1:34.564
3. Nico Rosberg Mercedes AMG 1:34.621
4. Sebastian Vettel Red Bull - Renault 1:34.790
5. Paul di Resta Force India - Mercedes 1:34.949
6. Jenson Button McLaren - Mercedes 1:35.069
7. Mark Webber Red Bull - Renault 1:35.101
8. Adrian Sutil Force India - Mercedes 1:35.119
9. Kimi Raikkonen Lotus - Renault 1:35.345
10. Romain Grosjean Lotus - Renault 1:35.611
11. Sergio Perez McLaren - Mercedes 1:35.640
12. Botas Walter Williams - Renault 1:35.783
13. Lewis Hamilton Mercedes AMG 1:35.792
14. Jean-Eric Vergne Toro Rosso - Ferrari 1:36.014
15. Daniel Ricardo Toro Rosso - Ferrari 1:36.485
16. Pastor Maldonado Williams - Renault 1:36.498
17. Nico Hulkenberg Sauber - Ferrari 1:36.755
18. Esteban Gutierrez, Sauber - Ferrari 1:37.214
19. Charles Peak urcare - Renault 1:37.850
20. Heikki Kovalainen tăietor - Renault 1:38.401
21. Max Chilton Maroussi - Cosworth 1:39.445
22. Rodolfo Gonzalez tăietor - Renault 1:40.215

Destabilizare și teroare în Boston și SUA după fotografiere în Watertown si MIT în Cambridge, lângă Boston.


Destabilizare și teroare în Boston și SUA după fotografiere în Watertown si MIT în Cambridge, lângă Boston.


Presa locală a informat explozii și focuri de armă în Watertown, lângă Boston. Se spune că au fost descoperite dispozitive neexplodate.
Poliția a cerut locuitorilor din orașul Watertown, lângă Boston, să iasă din casele lor.
Nu a raportat nici o legătură cu fotografierea în Cambridge, lângă Boston.
Polițist a fost împușcat aseară în campusul MIT în Cambridge, lângă Boston, autoritățile locale și mass-media.
Campusul este la câțiva kilometri de centrul orașului Boston, unde, luni, două bombe au explodat în apropiere de linia de sosire a maratonului locale, omorând trei și rănind peste 170 de persoane.
În site-ul web al universității a declarat că situația a fost "extrem de periculos", și a cerut studenților să nu părăsească incinta. Campus Clădirea este înconjurată de poliție.
Ofițerul responsabil cu securitatea campusului răspuns la un apel pentru comportament turbulent, și a fost împușcat de mai multe ori. Mai târziu a murit în spital.
 Exploziile au fost acolo în această dimineață pe străzile din jurul campusului în căutarea pentru un ucigaș de polițiști, sunt, probabil, alții răniți.

Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com