сряда, 31 август 2011 г.

Ujian seks untuk wanita: Kuiz: Adakah anda berpuas hati seksual?



Walaupun anda suka pasangan anda, dan dia - anda cukup sengit kehidupan seks negatif boleh menjejaskan hubungan anda. Untuk mengelakkan ini, kita memerlukan masa untuk mendapati bahawa ada masalah dan mengambil langkah-langkah untuk mengatasinya. Ujian ini boleh membantu anda menilai sama ada anda berpuas hati dengan hubungan seks dengan pasangan anda.

Jawab soalan-soalan dengan memilih jawapan yang paling sesuai dengan situasi anda:

1. Pasangan anda merasa amat pendahuluan:
A. Adakah anda berbaring di tempat tidur tanpa baju tidur.
B. Adakah anda mencium dan mencumbu.
C. Sambungkan TV.

2. Adakah anda berbincang dengan pasangan anda, kehidupan seks anda?
A. Saya tidak sentiasa berasa selesa bercakap tentang seks, tetapi kadang-kadang saya lakukan.
B. Ya, saya telah memulakan satu perbualan yang sangat terang dan berkongsi fantasi dan keinginan anda.
C. Tidak, takut untuk bercakap tentang topik ini, walaupun dengan dia.

3. Apabila saya lalu mengadakan hubungan seks, apa yang kita fikir?
A. Bagi pelakon kegemaran saya atau orang asing yang indah.
B. Untuk keseronokan: rakan saya dan saya.
C. Untuk esok yang harus bersih.

4. Meletakkan anda walaupun sekali dalam pakaian dalam seksi bulan yang lalu?
A. Ya, saya suka sekali-sekala untuk menikmati pakaian mahal.
B. Ya, dan dengan senang hati menunjukkan ia untuk pasangan saya dan saya membuat dia jalur.
C. Tidak, ia adalah seperti perlu timbul.

5. Seks yang sempurna untuk anda - ini adalah
A. Apabila anda dan pasangan anda mengalami orgasme.
B. Apabila anda mencuba sesuatu pasangan anda baru di katil dan sensasi yang tidak dapat dilupakan pengalaman.
C. Apabila selesai, sebelum anda benar-benar mati dengan keletihan.

6. Berapa lama hubungan seks dengan anda, termasuk permulaan?
A. Kira-kira 30 minit - masa yang cukup untuk anda untuk menikmati satu sama lain.
Masa B. dan lebih - seperti permulaan yang perlahan.
C. 15 minit atau kurang - tidak pernah masa yang berlebihan.

7. Apabila kekasih anda undresses sebelum anda melakukan hubungan seks, anda:
A. Tangan dan menikmati persembahan.
B. membantunya.
C. mengingatkan dia untuk menggantung pakaian.

8. Berapa kerapkah anda mengalami orgasme?
A. Biasanya, tetapi tidak setiap masa.
B. Hampir selalu.
C. (Hampir) tidak pernah.

9. Kesukaan anda:
Urut A. minyak dan lilin.
B. mainan Erotik.
C. buku, yang menggantung.

Replies:
Jika anda mendapat kebanyakannya menjawab "A", ini bermakna kehidupan seks anda tidak buruk. Dalam amalan, semakin ia sesuai kedua-dua anda dan pasangan anda. Pasti, anda boleh memperbaiki, tetapi kita perlu bercakap banyak lagi.

Jika sambutan hangat "B", kehidupan seks anda hanya mendidih. Anda dan kekasih anda benar-benar berpuas hati. Walau bagaimanapun, tidak meletakkan di atasnya.

Jika kebanyakan jawapan anda adalah "B" dalam kehidupan seks anda mempunyai banyak untuk dikehendaki. Adalah sukar untuk memberitahu di mana puncanya ialah, tetapi anda perlu berusaha untuk mewujudkan ini dan menimbangkan maklumat untuk bertindak. Jangan biarkan perkara yang mereka - jadi kekurangan pengalaman begitu menyenangkan.
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com