понеделник, 21 февруари 2011 г.

Victoria dan David Beckham akan bekerja sampai seorang gadis.

Anak keempat dari Victoria dan David Beckham akan muncul dalam terang hari di awal musim panas. Pasangan itu mempunyai tiga orang anak - Brooklyn, 11 g, Romeo, 8 d, dan Cruz, 4 tahun
Victoria dibahagikan dalam wawancara televisyen bahawa jika tidak dilahirkan seorang gadis boleh cuba untuk hamil lagi.
"Jika masa ini aku punya anak perempuan, maka kalau aku beruntung, waktu seterusnya anda hamil dengan seorang gadis," kata Victoria. "Dengan Daud selalu menginginkan sebuah keluarga besar."
Namun, ketika ditanya oleh wartawan CNN Mrs Beckham ada niat untuk anak keenam, Victoria berkata: "Yah, aku tidak Angelina Saya tidak tahu, aku tidak berfikir .."
Walaupun media Shot dengan berita bahawa Posh Spice akan akhirnya telanjang gadis itu, dia tegas dibantah oleh Daud untuk mengetahui jenis kelamin bayi. "Setelah kata-kata saya, saya tidak tahu apa jenis kelamin bayi Tapi aku tidak sabar untuk mencari tahu. Dan saya pikir untuk melakukannya ketika saya di London." Victoria dan menyatakan bahawa tidak ada rasa menunggu untuk itu anak laki-laki atau perempuan.
Keluarga David dan Victoria Beckham telah dijemput ke majlis perkahwinan antara Putera William dan Kate Middleton. Royal perkahwinan akan berlangsung pada tarikh 29 April di Westminster Abbey.
Menurut sumber-sumber lain USG selepas 16 minggu menunjukkan bahawa itu adalah seorang gadis. 4D scan menunjukkan bahawa segala sesuatu tentang janin berjalan normal. Victoria dan David akan tetap di Inggeris hingga akhir Februari, Beckham tetap sesuai dengan Spurs sebelum awal musim di Amerika Syarikat dengan LA Galaxy.
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com