вторник, 1 февруари 2011 г.

Sepak bola, Chelsea. Fernando Torres senang berada di Chelsea.

Fernando Torres ditandatangani dengan para bangsawan selama lima setengah tahun, yang bererti bahawa kontrak-kontrak akan membuatnya tetap di Stamford Bridge pada bulan Jun 2016.
Chelsea baru Fernando Torres menandatangani mengakui ia sangat senang dengan bahagian dalam komposisi juara Inggeris, hanya beberapa minit sebelum menutup tetingkap transfer Januari.
"Saya sangat senang dengan pemindahan saya ke Chelsea dan saya tidak sabar untuk membantu rakan pasukan saya musim ini dan pada tahun-tahun berikutnya, kata-kata pertama dari laman rasmi Torres untuk London.
Dia melakukan debut melawan Chelsea di Liga Perdana pada tahun 2007, mengakui bahawa ia bersedia untuk cabaran baru.
Blues presiden Bruce Buck tidak berkata: "Ini adalah saat yang sangat penting dalam sejarah Chelsea Kami membeli salah satu pemain terbaik di dunia - dia sangat berbakat, sebuah gol yang bagus dan memenuhi cita-cita kita saya percaya bahawa setiap peminat Chelsea .. senang dengan berita ini. "
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com