вторник, 8 февруари 2011 г.

Formula 1,2011. Sebelum test kedua di Jerez 10-13 Februari.

Jawab pertanyaan besar sebelum kejohanan di Formula 1 - berapa banyak yang cepat - akan mula terbentuk pada awal ujian Jerez minggu ini di Sepanyol di Selatan.

Kalendar ujian:
10 Februari Jerez
11 Februari Jerez
12 Februari Jerez
13 Februari Jerez
18 Februari Barcelona, Catalonia "
19 Februari Barcelona, Catalonia "
20 Februari Barcelona, Catalonia "
21 Februari Barcelona, Catalonia "
3 Mac Bahrain
4 Mac Bahrain
5 Mac Bahrain
6 Mac Bahrain

Valencia melihat kereta-kereta paparan baru dan pasukan bekerja terutama pada pengesahan sistem dan menguji daya tahan 3 dari 4 model ban Pirelli, itu harus keluar di Andalusia menjejaki semua anda perlu menekan sedikit lebih kerana akan adalah ujian rasmi pertama berjalan dalam sistem baru untuk memotong. Dibenarkan oleh undang-undang mengangkat ujung depan elemen kedua sayap belakang untuk 50 mm akan diuji dalam pelancongan sebenar di mana kereta memotong akan harus pindah tidak lebih dari 1 perbezaan saat dari kereta di depan perjalanan sebelumnya ke menerima pilot nya bisa menekan butang untuk membuka bersama. Hal ini akan membolehkan aliran kebocoran lebih mudah dan kelajuan maksimum akan meningkat 15 hingga 18 km / jam
Pilot dalam banyak kes perlu mengaktifkan sisi lain, sistem KERS, yang mereka menambahkan lagi 80 hp kuasa dan dengan demikian mencegah lebih ringan lawannya.
Akan dipasang dan bahagian-bahagian baru pertama, terutama sayap depan. Mereka lebih tepat akan mendedahkan potensi kereta dan kita boleh melihat siapa sebenarnya berapa kuat.
Untuk atlet sendiri, jelas bahawa segala sesuatu akan menjadi lebih rumit. Semua telah diberitahu mengenai lokasi di mana sistem ini akan dimasukkan - yang kedua dari dua pembuatan yang relatif singkat de la Frontera.
Kerana bekerja pada sistem ini pasti akan melihat banyak lap cepat lebih nyata dari Ricardo Tormo. Untuk mencapai kelajuan maksimum Hak, mobil-mobil harus cukup cepat sekitar tur sebelum itu dan berada dalam keadaan sangat baik dan lebih akut, menggagap bergantian.
Akan mengerti yang dari dua desainer pendekatan utama di Formula 1 tahun ini akan terbukti benar: pembangunan berperingkat hati-hati kereta dari musim lalu, yang terjadi di Red Bull dan Ferrari atau tiba-tiba berubah arah dalam desain McLaren dan Mercedes.
Logikanya, berada di Valencia Ferrari dan Red Bull mempunyai sedikit keuntungan untuk kelangsungan yang lebih besar dalam bentuk. Hasil baik dari Force India dan mobil tua lain dari musim lalu dengan diffuser ganda dengan tekanan 10% lebih di bahagian belakang tidak boleh diambil kira, tetapi di Jerez, dan kemudian di Barcelona McLaren Mercedes dan sekarang akan dapat menyesuaikan tanda mereka mobil baru.
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com