четвъртък, 27 януари 2011 г.

Tinju kelas berat. Klitschko menamatkan kerjayanya?

Klitschko akan mempertahankan gelar dunianya melawan Cuba Odlanier Solis di Cologne pada tarikh 19 Mac.
Klitschko sedang mempertimbangkan untuk menamatkan kerjayanya, melaporkan Badan Perancis Press.
"Saya merasa seperti 25 tahun, namun sebenarnya aku sudah tinju datuk saya menyedari hal ini dan tidak ada cara untuk mengelakkan ini .. Saya selalu mengatakan saya ingin menjadi yang terbaik di dunia kerana cita-cita membuat perkelahian lebih menarik, Perkataan atlet 39 tahun.
Isterinya Natalie katanya menyokong sepenuhnya keputusan dan melihat ke depan untuk hari datang ketika Klitschko akan menutup sarung tangannya di dinding.
"Banyak atlet telah dijawab saat yang tepat untuk mengakhiri kerjayanya ini boleh terjadi pada saya .. Setiap permainan berisiko besar untuk realis nya. Namun, saya masih mempunyai beberapa kesan, yang ingin menyertai," jelasnya .
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com