понеделник, 10 януари 2011 г.

Sepak bola. Inggeris. Yang menarik untuk pusingan keempat Piala FA.

Manchester United akan melakukan perjalanan ke Southampton di babak keempat Piala FA setelah mengalahkan Liverpool.
Berbatov mengatakan telah terjadi hubungan antara dia dan Agger dan memperoleh The Red Devils diberi kuasa untuk melaksanakan hukuman. "Tentu saja, ada hukuman. Ada contact cukup untuk membuat saya kehilangan keseimbangan dan saya benar-benar kehilangan keseimbangan saya," kata Berbatov. "Orang yang mengenal saya tahu bahawa tidak disimulasikan Saya fikir penjaga gol mereka adalah pemain terbaik di lapangan,. Tapi satu tujuan cukup pada akhirnya," kata bekas kapten pasukan kebangsaan Bulgaria.

Ini adalah menarik penuh.
16 permainan akan dimainkan pada 29 dan 30 Januari.

Torquay - Crawley Town / Derby
Watford - Brighton
Bolton - Wigan
Arsenal / Leeds - Huddersfield
Fulham - Tottenham
Everton - Chelsea / Ipswich
Southampton - Manchester United
Swansea - Leyton Orient
Burnley - Burton
Birmingham - Coventry
Doncaster / Serigala - Stoke / Cardiff
Notts County - Leicester / Manchester City
Stevenage - Membaca
Aston Villa - Blackburn
West Ham United - Nottingham Forest
Sheffield Wednesday - Wycombe / Hereford.
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com