сряда, 12 януари 2011 г.

Bolt kembali ke Oslo.

Bolt kembali ke Oslo.

100 dan 200 meter penyelesaian rekod Usain Bolt akan menyertai dalam pertandingan dalam Oslo, yang merupakan sebahagian daripada Kumpulan Diamond.Ini adalah lomba pertama, yang flash rasmi penyertaan mereka. Perlumbaan akan diadakan pada tarikh 9. "Saya mempersiapkan dengan kekuatan penuh untuk Piala Dunia. Tidak ada cara untuk mengecilkan, bangsa apapun. Masing-masing dari mereka adalah penting bagi saya. Harus mempertahankan gelar dan mempersiapkan jalan yang terbaik. " "Penyertaan saya di pertandingan dalam Oslo, penting bagi saya kerana bangsa Kumpulan Diamond adalah kesempatan yang sempurna untuk mempersiapkan untuk tujuan utama mereka, iaitu perlindungan tajuk yang saya sendiri," kata Bolt.
Съдържанието на този сайт може да се използва при условията на Криейтив Комънс. За контакти: yphalachev@gmail.com